Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2002, 14:03
Verwijderd
Ik zit nu dus in VWO 5 en ben al naar een paar open dagen geweest op universiteiten. De leukste opleidingen leken mij Econometrie en Bedrijfswiskunde en -Informatica. Heeft iemand ervaring met deze studies of ze leuk zijn ofzo?
Advertentie
Oud 20-12-2002, 15:48
autodropje
autodropje is offline
School en Studie --> Dating
Oud 20-12-2002, 16:12
Verwijderd
Citaat:
autodropje schreef:
School en Studie --> Dating
FF je eigen stickies beter lezen Autodroppie:
Citaat:
Dus alleen mensen zoeken mag niet, ervaringen zoeken daarentegen, mag natuurlijk wel.

Laatst gewijzigd op 20-12-2002 om 16:16.
Oud 20-12-2002, 16:19
Vlooienband
Vlooienband is offline
Thy will be done.
Oud 20-12-2002, 23:10
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Bosdwerg schreef:
Heeft iemand ervaring met deze studies of ze leuk zijn ofzo?
Nee, sorry. Weet eigenlijk ook niet waarom ik dit hier post, maarja. Komt dit topic wel weer boven aan de lijst te staan! Meer kans op reacties.
Oud 21-12-2002, 10:03
Verwijderd
Waarom wordt dit nu weer bij Dating gezet

Ik vraag wat mensen wat ze van deze opleiding vinden, en wat er nou precies gedaan moet worden en dan zetten die 'aardige forummasters' hem bij dating. Dan denk ik een beetje bij mezelf...

Ik zal nog eens info verzamelen zeg over een studie
Oud 21-12-2002, 10:05
Verwijderd
srry, hij staat ook nog bij school en studie

thx
Oud 21-12-2002, 15:02
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Bosdwerg schreef:
Waarom wordt dit nu weer bij Dating gezet

Ik vraag wat mensen wat ze van deze opleiding vinden, en wat er nou precies gedaan moet worden en dan zetten die 'aardige forummasters' hem bij dating. Dan denk ik een beetje bij mezelf...

Ik zal nog eens info verzamelen zeg over een studie
Je zoekt specifiek naar mensen die die opleiding doen/gedaan hebben dat hoort op Dating. Als je algemene dingen vraagt die andere ook kunnen weten/opzoeken dan kan het wel op S&S.
Oud 21-12-2002, 15:04
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
stefano schreef:
FF je eigen stickies beter lezen Autodroppie:
a het is mijn topic niet

b daar heb ik het met Sikamikanico over gehad en we hebben besloten het te veranderen, zie alleen dat ie dat stukje nog vergeten is weg te halen.

Ik zal het er wel ff met Scimmia over hebben

Laatst gewijzigd op 21-12-2002 om 15:11.
Oud 07-02-2007, 18:31
Verwijderd
owk ik weet wel dat ik een beetje oude koeien uit de sloot haal en enorm loop te topicbumpen

maarre is er inmiddels na die ruim 4 jaar al iemand die meer ervaring met deze opleidingen heeft? ik zit namelijk met hetzelfde probleem als dragon destijds, mij lijken beide studies enorm leuk
Oud 07-02-2007, 18:41
Verwijderd
Citaat:
frankyboy707 schreef op 07-02-2007 @ 19:31 :
owk ik weet wel dat ik een beetje oude koeien uit de sloot haal en enorm loop te topicbumpen

maarre is er inmiddels na die ruim 4 jaar al iemand die meer ervaring met deze opleidingen heeft? ik zit namelijk met hetzelfde probleem als dragon destijds, mij lijken beide studies enorm leuk
Het is even verstandiger als je een eigen topic maakt, gezien de chaos bovenin dit topic
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten