![]() |
|
diameter?
![]() verkleinen lijkt me moeilijk, wees gewoon blij met wat je hebt, zit er niet zo over in, tepels zijn tepels, of ze nou groot zijn of niet. Mischien klinkt het lullig maar zo bedoel ik het in ieder geval niet
Laatst gewijzigd op 21-05-2002 om 22:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
daar kun je niks aan doen, zoiets is genetisch bepaald je kunt bijv t kleiner laten maken bij een plastisch chirurg, dacht ik maar of t vergoed wordt en hoeveel t kost weet ik niet, en t hoeft ook niet met een grote cup te maken te hebben,er zijn zat meisjes met kleintjes die daar ook last van hebben
|
![]() |
|
ik heb ook (vrij) grote tepels. Er is niets aan te doen, behalve plastische chirurgie, maar ik denk dat dat heel duur is. Ik denk dat je het moet leren accepteren. Ik vind mijn tepels ook echt niet mooi (mijn borsten sowieso niet, trouwens, ze hangen.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, je kan je hele leven dr mee gaan zitten dat je je tepels te groot vind maar als je een vriend ehbt/krijgt is hij samen met jou de enige die dr tegenaan moet kijken en hij vind het ws toch wel mooi. Het enige wat je kunt doen is proberen jezelf te accepteren zoals je bent, iedereen heeft wel minder mooie dingen, maar de een accepteert het wel en de ander niet.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
[COLOR=darkblue]hey, ik hoop dat je dit nog leest, want ik heb net hetzelfde 'probleem' als jij! ik heb namelijk ook heel kleine borsten/borstjes en dus ook heel kleine tepels.. als ze 'hard' zijn, lijken het net kleine kleine bultjes, anders zieje ze bijna niet.. ik schaam me echt wel.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |