Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() TS: ik weet hoe het voelt als je echt iemand doodgraag ziet en je bang bent diegene te verliezen na bijvoorbeeld enkele slechte ervaringen. Het is wel lief hoe je 't beschrijft. Laat haar je topic eens lezen dan zal ze jou misschien meer gerust stellen. En als jullie elkaar zullen terugzien, zal de ontmoeting des te sterker zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als zij hem zo graag ziet als andersom dan is het aan haar om hem meer vertrouwen te geven en gerust te stellen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik verwachtte een tragisch uitmaakverhaal. 2 Maanden en een week, valt mij mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
*por*
||
Citaat:
![]() Dat gemis is logisch, maar wel erg extreem. Je moet echt afleiding zoeken en dingen voor jezelf gaan doen. Spreek af met vrienden, ga sporten, zoek een nieuwe hobby. Ik neem aan dat je wel een eigen leven had buiten je vriendin om ![]() Jullie kunnen nog extreem veel contact hebben zo te lezen, mail/sms/telefoon en eventueel zelfs via een webcam. Geniet van de aandacht die je krijgt, maar ga niet elke dag verdrietig zitten zijn. Ga een cursus parachutespringen ofzo ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 85 Verwijderd | 498 | 21-05-2008 20:46 | |
De Kantine |
Het weerwolfspel #46 deel 2 Lethe | 500 | 21-04-2008 22:40 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #118 Pruts0r | 494 | 17-01-2008 22:06 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #58 Verwijderd | 500 | 18-03-2007 03:07 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ga jij om met liefdesverdriet? Mooneh | 137 | 08-05-2006 00:43 |