Advertentie | |
|
![]() |
|
Olivier, Alexander, Floris, Diederik, Willem, Hendrik, Maurits, Jan-Peter, Willem-Jan, Wim, Nico, Theo
Sophie, Marie-Louise, Iris, Elise, Rosanne, Julia, Claire, Caroline, Pauline, Merel, Anneloes, Louise, Marianne, Julliëtte, Rosalie Namen die uitstraling hebben en van enige kracht pretenderen dus. Maar zoveel kinderen wil ik niet hoor. Ideaal is 1 meisje en 1 jongetje... ![]() Laatst gewijzigd op 21-06-2002 om 12:39. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tja en of je een rotkop krijgt, daar kan dat kind niets aan doen, maar je naam, tja, it's in your hands. Citaat:
MM dat verraadt je politieke geaardheid ![]() En 1 meisje en 1 jongen, nee joh, 3 of 4 meisjes. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wisten jullie trouwens dat er is zweden een jongetje woont die "8724362910375643" (en dan nog meer cijfers) heet?
Eerst wilden z'n ouders hem geen naam geven maar dat mocht niet van de overheid dus kozen ze deze optie...... *sick* ALternatief hoor... ![]()
|
meisje:
Tirtzah Reza Zoe(met puntjes) Rosa Doran Robin Renee Brenda Faith jongetje: Sem Luca Simon hm voor jongetjes weet k dur nie zoowveel ![]() uh kwil 2 of 4 kindertjes, maar iig geen 3 of 1 want das oneven en dan isser altijd 1tje alleen ofso...dah is vast nie maar dat denk ik ![]()
|
Verwijderd
|
Meisjes;
Reza, Noa, Fee, Iris, Anne, Lisa, Amber, Sophie, Bloem, Roos, Sterre, Elin, Robin. En ik ken een meisje dat 'Joy' heet, vind ik ook wel mooi, maar dat moet bij iemand passen, ofzo. ![]() Jongens; Merlijn, Sem, Joost, Frederik, Mischa, Ivar. (Okay, waarom kies ik bij jongens alleen maar namen uit van mensen die ik ook in't echt ken? ![]() Oh, ennum, eigenlijk heb ik niet zo veel behoefte aan kinderen, misschien veranderd dat nog.. Dan wil ik waarschijnlijk 2 meisjes en een jongen, ofzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jongen: HUGO, die wordt het absoluut ![]() Casper Thomas Valentijn Roderik (ja zonder c ![]() Meisje: Emma ![]() Lize Valérie (als 2e naam of zo dan) Rosalique Sophie Hmpf ik had er altijd veel meer... naja schiet me nog wel te binnen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() greetzzz wesley |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe voed jij je koters op? Nona | 77 | 04-06-2009 19:59 | |