Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
je weet niet of het uit is, kan het niet dat hij geen idee heeft waarom je dat vroeg en denkt dat jij raar doet ineens?.., in jou hoofd denk je verder dan hij mss.. je moet dit gewoon zo aan hem vragen, dat ispraten.. je moet praten over wat je dwars zit voordat je het toepast in eena nder gesprek!! hij is heel verlegen en onzeker.. als je hem echt leuk vind moet je een beetje extra ingeven voor hem...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daar leg jij alles aan hem uit en vraag je hem uit te leggen wat hem dwars zit.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zoals ik de situatie zie: het is idd uit, daar zal niet snel iets aan veranderen, maar je hebt allebei geen zin om elkaar te ontwijken en nooit meer te zien. Prima, dat zal nu niet de gemakkelijkste weg zijn, maar je vind heus wel een manier waarop dat kan werken. Waarschijnlijk heb je heel wat voor hem betekend, maar dat wil niet zeggen dat het voor eeuwig goed moet gaan. Sommige mensen hebben het niet makkelijk om heel open te zijn over hun gevoelens, maar dat wil niet zeggen dat al die gevoelens er niet zijn. Vaak blijven ze in dat geval best wel onuitgesproken, en heeft hij zijn eigen (onbeholpen?) manier om ze uit te drukken. Zoals diepe ontgoocheling als blijkt dat het niet werkt zoals hij het graag zou willen. Zoals boos zijn als je zelf veel te klein voordoet. En (letterlijk of figuurlijk) op de vlucht slaan op momenten dat hij zich opnieuw concreet zou moeten uitdrukken.
||
Citaat:
Niks doen tot er plots iets gebeurd en tot die tijd geen mm verder komen en gek worden van t wachten?
||
Citaat:
Ik zie het probleem niet eigenlijk |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() myn vriendje kan dat trouwens wel!! hij is op zn knieen gegaan vanochtend.. voor dat hij naar school moest, om me zijn valentijns kado te geven ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe 2de date aanpakken tony1357 | 4 | 08-05-2015 13:17 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou wanhopig ofzo? Djowi | 9 | 08-01-2015 21:24 | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Algemene schoolzaken |
Zijn er nog studenten hier die een thuisstudie doen of hebben gedaan? Houseparty21 | 13 | 27-09-2004 17:01 | |
Psychologie |
nu pas komt de klap smilegirl | 19 | 13-07-2004 14:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat heb ik fout gedaan? Mond_1 | 1 | 30-12-2001 20:27 |