Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2007, 19:02
alys
alys is offline
hey iedereen, tis pas uit met mijn liefje, nog maar een paar dagen eigenlijk. Hij was onzeker, twijfelde aan hem aan ons, maar hij wou mij wel n kans geven weer mijn eigen te zijn, minder onzeker te zijn....ik kon hem overtuigen het niet uit te maken. De week erop deed hij terug wel lief enzo, een vriend zei je bent niet klaar vr n vaste relatie, dat spookte heel de week door zijn hoofd. IK merkte dit en ging naar hem o mte praten, hij zei dat hij het allemaal niet vertrouwde, dat hij dacht aan wat die vriend zei. Hij zei wel het kan goed zijn dat ik hier nog dik spijt van ga krijgen....hij zei niet het is uit maar in de lift vroeg ik een knuffel, ik zag de tranen in zijn ogen. Nu een paar dagen later praat hij elke dag op msn heel gewoon, alsof er nooit iets is gebeurd , is hij er nu zo snel al over ofwat precies of ik nooit wat heb betekent
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2007, 19:04
Electriq
Electriq is offline
Misschien moet je dat aan hem vragen ipv aan een geel forum.
Oud 31-01-2007, 19:04
Verwijderd
jongens kunnen hun gevoelens niet aan de wereld laten zien
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 19:19
juno
juno is offline
Heeft niks te maken met nog niet klaar zijn voor een relatie. Dat is altijd zo'n kutsmoes. Hij was gewoon niet verliefd genoeg op je, of van verliefdheid naar houden van is een stap die niet gelukt is, of jullie pasten toch niet zo goed bij elkaar.

Vergeet hem. Volgende keer beter.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 22:33
June bug
June bug is offline
Zou ook wel kunnen dat hij zo doet omdat hij zich anders geen houding weet te geven ofzo? Maar beter vraag je het indd aan hem zelf.
Oud 01-02-2007, 10:50
Bloem
Bloem is offline
Weet je zeker dat het uit is? Je zegt dat hij helemaal niet heeft gezegd dat het uit is?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 11:15
alys
alys is offline
jaja ik ben zeker, dat merk je wel hé, hij gaf n kus op de wang en tranen in ogen ....maar hij zei idd niet het is uit, zen vriend zei ook nog tegen hem wrm zeg je niet direct het is uit ipv een heleboel dingen behalve dat! ik denk dat hij het niet over zen lippen kreeg waar ik bij zat want hij had ook moeite met me aan te kijken
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 15:21
Verwijderd
Vraag om duidelijkheid, is vervelend maar hij heeft een ieder geval een paar dagen gehad om te denken. En een feit is dat mannen niet zo makkelijk over hun gevoelens praten las vrouwen. Als je het recht op de -man- afvraagt, dan reageert hij misschien wel. Suc6 en probeer iets, want onzekerheid is nog vervelender.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 15:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het is voor mij niet duidelijk of hij het echt uit heeft gemaakt. Hij heeft het tenslotte niets gezegd. Bovendien ben je 21, en hij waarschijnlijk ook rond die leeftijd.

Doe volwassen en praat erover met hem (liefst face to face). Dan weet je meteen waar je aan toe bent

En *knuffel*
Oud 02-02-2007, 10:36
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
alys schreef op 31-01-2007 @ 20:02 :
hey iedereen, tis pas uit met mijn liefje, nog maar een paar dagen eigenlijk. Hij was onzeker, twijfelde aan hem aan ons, maar hij wou mij wel n kans geven weer mijn eigen te zijn, minder onzeker te zijn....ik kon hem overtuigen het niet uit te maken. De week erop deed hij terug wel lief enzo, een vriend zei je bent niet klaar vr n vaste relatie, dat spookte heel de week door zijn hoofd. IK merkte dit en ging naar hem o mte praten, hij zei dat hij het allemaal niet vertrouwde, dat hij dacht aan wat die vriend zei. Hij zei wel het kan goed zijn dat ik hier nog dik spijt van ga krijgen....hij zei niet het is uit maar in de lift vroeg ik een knuffel, ik zag de tranen in zijn ogen. Nu een paar dagen later praat hij elke dag op msn heel gewoon, alsof er nooit iets is gebeurd , is hij er nu zo snel al over ofwat precies of ik nooit wat heb betekent
praat met hem
Oud 02-02-2007, 11:39
alys
alys is offline
Mercitjes voor jullie raad, maar met hem praten ik weet het niet zo , gisteren kregen we n mail van n vriend voor zijn feestje en mijn ex vroeg of ik ging. Nu ja ik zei als je echt niet wilt gaan als ik erben dan ga ik niet. Toen begon hij boos te doen van wrm zou ik dat wel niet willen dit dat, echt geirriteerd En daarna was het waar ben ja op cafe geweest en met wie, en toen : hmm ja dan zal ik je maar laten... Ik dacht wat krijgen we nu wrm doet die nu zo dus praten pfff of dat gaat lukken vrees ik voor
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 14:39
Bloem
Bloem is offline
PRATEN. Een gesprek. Niet wat vage insinuaties en halve verwijten over en weer.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 16:09
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
alys schreef op 02-02-2007 @ 12:39 :
Mercitjes voor jullie raad, maar met hem praten ik weet het niet zo , gisteren kregen we n mail van n vriend voor zijn feestje en mijn ex vroeg of ik ging. Nu ja ik zei als je echt niet wilt gaan als ik erben dan ga ik niet. Toen begon hij boos te doen van wrm zou ik dat wel niet willen dit dat, echt geirriteerd En daarna was het waar ben ja op cafe geweest en met wie, en toen : hmm ja dan zal ik je maar laten... Ik dacht wat krijgen we nu wrm doet die nu zo dus praten pfff of dat gaat lukken vrees ik voor
je deed een negatief voorstel.. als jij niet wilt gaan als ik er ben dan ga ik niet...

je weet niet of het uit is, kan het niet dat hij geen idee heeft waarom je dat vroeg en denkt dat jij raar doet ineens?.., in jou hoofd denk je verder dan hij mss..
je moet dit gewoon zo aan hem vragen, dat ispraten..

je moet praten over wat je dwars zit voordat je het toepast in eena nder gesprek!!
hij is heel verlegen en onzeker.. als je hem echt leuk vind moet je een beetje extra ingeven voor hem...
Oud 02-02-2007, 16:14
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Bloem schreef op 02-02-2007 @ 15:39 :
PRATEN. Een gesprek. Niet wat vage insinuaties en halve verwijten over en weer.
En ja, af en toe is dat moeilijk, maar daar moet je je overheen zetten.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 00:02
alys
alys is offline
het is uit hoor, anders zou t wel heel raar zijn.....en dat praten pff als zo boos doet voor t minste , en ik doe nog niet eens iets mis Wss denk ik verder na dan hem daar heb je gelijk in....zijn mama zegt ook dat hij laatste week erg opvliegend en agressief doet dus het zal hem hoog zitten en misschien drm dat hij ook zo deed tegen me, hij praat niet over wat hij voelt enzo en zo zal het allemaal naar boven komen denk ik, en dat hij terug is beginnen roken zal er ook wel iets mee te maken hebben.. wou zo graag da hij open kon zijn tegen mij maar daar is het wss veel te vroeg voor
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 08:38
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
alys schreef op 03-02-2007 @ 01:02 :
het is uit hoor, anders zou t wel heel raar zijn.....en dat praten pff als zo boos doet voor t minste , en ik doe nog niet eens iets mis Wss denk ik verder na dan hem daar heb je gelijk in....zijn mama zegt ook dat hij laatste week erg opvliegend en agressief doet dus het zal hem hoog zitten en misschien drm dat hij ook zo deed tegen me, hij praat niet over wat hij voelt enzo en zo zal het allemaal naar boven komen denk ik, en dat hij terug is beginnen roken zal er ook wel iets mee te maken hebben.. wou zo graag da hij open kon zijn tegen mij maar daar is het wss veel te vroeg voor
Volg het advies eens op wat hier staat, ga naar een plek waar jullie allebei vaak kwamen en waar jullie rustig kunnen praten.

Daar leg jij alles aan hem uit en vraag je hem uit te leggen wat hem dwars zit.
Oud 03-02-2007, 19:10
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
alys schreef op 01-02-2007 @ 12:15 :
jaja ik ben zeker, dat merk je wel hé, hij gaf n kus op de wang en tranen in ogen ....maar hij zei idd niet het is uit, zen vriend zei ook nog tegen hem wrm zeg je niet direct het is uit ipv een heleboel dingen behalve dat! ik denk dat hij het niet over zen lippen kreeg waar ik bij zat want hij had ook moeite met me aan te kijken
Begrijp ik nou goed dat die vriend erbij zat?
Oud 04-02-2007, 00:22
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Electriq schreef op 31-01-2007 @ 20:04 :
Misschien moet je dat aan hem vragen ipv aan een geel forum.
2nd that!
Oud 04-02-2007, 00:46
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Katertje schreef op 03-02-2007 @ 09:38 :
Volg het advies eens op wat hier staat, ga naar een plek waar jullie allebei vaak kwamen en waar jullie rustig kunnen praten.

Daar leg jij alles aan hem uit en vraag je hem uit te leggen wat hem dwars zit.
Hmmm, als je iemand in een ongemakkelijke positie wil forceren die je geen mm verder brengt, moet je hem inderdaad een beetje gaan dwingen om te gaan praten over dingen die hij niet uitgesproken krijgt...

Zoals ik de situatie zie: het is idd uit, daar zal niet snel iets aan veranderen, maar je hebt allebei geen zin om elkaar te ontwijken en nooit meer te zien. Prima, dat zal nu niet de gemakkelijkste weg zijn, maar je vind heus wel een manier waarop dat kan werken.

Waarschijnlijk heb je heel wat voor hem betekend, maar dat wil niet zeggen dat het voor eeuwig goed moet gaan. Sommige mensen hebben het niet makkelijk om heel open te zijn over hun gevoelens, maar dat wil niet zeggen dat al die gevoelens er niet zijn. Vaak blijven ze in dat geval best wel onuitgesproken, en heeft hij zijn eigen (onbeholpen?) manier om ze uit te drukken. Zoals diepe ontgoocheling als blijkt dat het niet werkt zoals hij het graag zou willen. Zoals boos zijn als je zelf veel te klein voordoet. En (letterlijk of figuurlijk) op de vlucht slaan op momenten dat hij zich opnieuw concreet zou moeten uitdrukken.
Oud 04-02-2007, 02:29
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 04-02-2007 @ 01:46 :
Hmmm, als je iemand in een ongemakkelijke positie wil forceren die je geen mm verder brengt, moet je hem inderdaad een beetje gaan dwingen om te gaan praten over dingen die hij niet uitgesproken krijgt...

Zoals ik de situatie zie: het is idd uit, daar zal niet snel iets aan veranderen, maar je hebt allebei geen zin om elkaar te ontwijken en nooit meer te zien. Prima, dat zal nu niet de gemakkelijkste weg zijn, maar je vind heus wel een manier waarop dat kan werken.

Waarschijnlijk heb je heel wat voor hem betekend, maar dat wil niet zeggen dat het voor eeuwig goed moet gaan. Sommige mensen hebben het niet makkelijk om heel open te zijn over hun gevoelens, maar dat wil niet zeggen dat al die gevoelens er niet zijn. Vaak blijven ze in dat geval best wel onuitgesproken, en heeft hij zijn eigen (onbeholpen?) manier om ze uit te drukken. Zoals diepe ontgoocheling als blijkt dat het niet werkt zoals hij het graag zou willen. Zoals boos zijn als je zelf veel te klein voordoet. En (letterlijk of figuurlijk) op de vlucht slaan op momenten dat hij zich opnieuw concreet zou moeten uitdrukken.
Dus jij bent zo iemand die altijd de weg van de minste weerstand kiest?
Niks doen tot er plots iets gebeurd en tot die tijd geen mm verder komen en gek worden van t wachten?
Oud 04-02-2007, 14:47
alys
alys is offline
Ontwijken ja soms is da het makkelijkste lijkt het maar ik vind het heel moeilijk Hij zegt al een paar dagen niks en ik ook niet, maar zijn naam op msn wijst dan weer op zeg aub iets maar ik wee tniet wat.....En dan hoor je van een goeie vriend dat hij zo fel doet van ik heb de juiste beslissing genomen ben er zeker van! maar hij voelde zich wel rot en als die vriend er op in ging klapte hij ineens dicht.....Ik weet ineens niet meer hoe ik gewoon een gesprek moet beginnen terwijl het de rest van de week ging alsof het niks was...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 17:51
Maarten
Maarten is offline
Laat het los... is het makkelijkste voor jou.

Als hij nog wat wil moet hij wat duidelijker zijn en jij moet allereerst bepalen of je zelf wat wil. Als je zelf wat wil: onderneem actie. Wil je dat niet, schrijf hem dan af.

Het gaat er om wat jij wil... op je bek gaan is niet het einde van de wereld... immers meten is weten.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 20:38
alys
alys is offline
maar euhm tis geen kwestie van terug willen ofzo , want hij zei zelf tegen n vriend dat hij de goei beslissing heeft gemaakt. Het gaat mij eerder om gewoon omgaan met hem , we konden altijd goed praten en ik mis die gesprekken. De eerste dagen ging dat gelijk niets en toen ineens deed hij geirriteerd en jaloers en sindsdien ist stil tegen elkaar wezen op msn weeet niet goed of ik nu zelf maar de stap moet zetten om een gesprek aan te knopen of niet
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 20:42
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
alys schreef op 04-02-2007 @ 21:38 :
maar euhm tis geen kwestie van terug willen ofzo , want hij zei zelf tegen n vriend dat hij de goei beslissing heeft gemaakt. Het gaat mij eerder om gewoon omgaan met hem , we konden altijd goed praten en ik mis die gesprekken. De eerste dagen ging dat gelijk niets en toen ineens deed hij geirriteerd en jaloers en sindsdien ist stil tegen elkaar wezen op msn weeet niet goed of ik nu zelf maar de stap moet zetten om een gesprek aan te knopen of niet
Ah... sorry verkeerd begrepen dan. Nou ja, als jij de behoefte hebt om een gesprek aan te knopen dan doe je dat toch gewoon? En als hij dan niet aardig doet dan hoef je hem niet nog een keer af te spreken?

Ik zie het probleem niet eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 23:06
alys
alys is offline
hmm men beste vriendin heeft vandaag met hem gepraat. en het komt erop neer dat hij ff niets weet wat zeggen. Hij is niet boos maar hij zegt dat hij ff niet wil praten, ff rust wil en derna zegt hij: er niet aan willen denken om concreet te zijn ....niet omdat hij het er moeilijk mee heeft want hij zegt dat hij t er niet echt moeilijk mee heeft, maar even geen behoefte aan en dat tijd wel raad brengt tof tof tof
Dus zo normaal even iets zeggen is blijkbaar toch geen goed iee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2007, 23:14
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
alys schreef op 07-02-2007 @ 00:06 :
hmm men beste vriendin heeft vandaag met hem gepraat. en het komt erop neer dat hij ff niets weet wat zeggen. Hij is niet boos maar hij zegt dat hij ff niet wil praten, ff rust wil en derna zegt hij: er niet aan willen denken om concreet te zijn ....niet omdat hij het er moeilijk mee heeft want hij zegt dat hij t er niet echt moeilijk mee heeft, maar even geen behoefte aan en dat tijd wel raad brengt tof tof tof
Dus zo normaal even iets zeggen is blijkbaar toch geen goed iee
Laat hem maar de boel verwerken... En jij moet hetzelfde doen en hopelijk kan je dat zonder met hem te communiceren.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 11:59
Lotte
Lotte is offline
Jongens hechten heel veel waarde aan de opinie van hun vrienden. Vrienden zijn heilig volgens mij

Vooral met rust laten trouwens.

Laatst gewijzigd op 07-02-2007 om 13:10.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 03:04
alys
alys is offline
Ik heb hem vannacht gezien opstap. Twas even slikken toen ik hem in de verte zag. Nu ja ik ging in het voorbij komen even praten met zen vriend. Mijn ex liep de hele tijd weg en ging zes meter verder staan met zijn gsm prullen. Ik vroeg aan zijn vriend is die nu boos op me? hij zo och hij doet onnozel nu ... Ik dacht ok dan zal ik maar niets zeggen en gewoon voorbij wandelen. Opeens hield hij me tegen, gaf me een halve knuffel en een kus op da wang en vroeg hoe het was met me. Hij had de hele tijd een glimlach op zijn gezicht. Pf wat raar weer hem terug zien, juist nu hij me niet wou zien of met me praten op msn kom ik hem tegen... zover elkaar gerust laten dus , dan wreekt het je wel op die manier
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 07:42
Brunnette
Brunnette is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 31-01-2007 @ 20:04 :
jongens kunnen hun gevoelens niet aan de wereld laten zien
duidelijk helemaal waar
myn vriendje kan dat trouwens wel!! hij is op zn knieen gegaan vanochtend.. voor dat hij naar school moest, om me zijn valentijns kado te geven een fucking mooiie ring!!
Reageren

Regels voor berichten