Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2015, 12:44
tony1357
tony1357 is offline
Goede dag iedereen. Ik ga het zo kort mogelijk houden en sorry soms voor mijn taal maar ik ben Belgisch maar ik let er wel op

Goed het begint ongeveer 2 jaar terug. Op mijn werk hadden wij een stagiaire. Een super knap maar toch gewoon en lief meisje. Ik had onmiddellijk iets van ja dat is iets voor mij. En het klikte echt goed. Nu ze had wel een vriend. Maar toch merkte ik ergens dat ze precies ook lichtjes wat voelde voor mij. Nu goed ze had haar stage deel 1 gedaan en had een paar weken dat ze terug naar school moest. En na die paar weken moest ze terug stage bij ons doen. En het klikte nog altijd. Uiteindelijk heb ik het haar ook verteld dat ik gevoelens had. Maar zij had dat niet wang ze had een vriend

Goed de stage is gedaan en Nja af en toe stuurde we nog wel is iets maar niet super veel. Tot nu een 2 tal maand terugnoc is gestuurd dat weer zo lang geleden was enzo. Toen ging ze een 2 tal weken ofzo naar Turkije vertrekken voor een 2 wetzl weken want haar vriend woont daar

Nu goed niet leer gestuurd ofzo. En de laatste dag dat ze daar was kreeg ik oppeens een bericht van het is gedaan en dit en dat. En hij zich als een klootzak gedragen en effectief hoe ik het van haar hoorde sorry maar dat doet ge niet

En ik heb ook gewoon eerlijk mijn mening er over gegeven wat natuurlijk niet in zijn voordeel was. Maar het was mijn eerlijke mening

Nu toen vroeg ze mijn nummer want ze ging hare fb verwijderen (waar wij dus altijd contact hadden). Natuurlijk heb ik mijn nummer gegeven

Goed de volgende dag was ze geland. En Nja onmiddellijk wel aan het sturen naar elkaar. Haar vooral proberen te troosten via sms.
Waardoor ik al snel terug iets begon te voelen

En Nja al gauw klikte het terug goed. En zo nog Efkes aan het sms'en geweest en den te maandag. Voor het eerst afgesproken bij haar thuis (waar de zus en ouders in de zetel zaten toen ik binnen kwam dus was wel eventjes raar). Toen zijn we gaan uiteten geweest en daarna nog wat gaan drinken. Terug bij haar thuis. Was haar moeder nog op. Hebben We in de zetel gezeten naar de tv aan het zien en nog wat gepraat. . Haar moeder is uiteindelijk gaan slapen en wij hebben toen nog door tv gekeken. Ze was wel wat moe. Maar ik moest niet weg. Ze had zich ook wat tegen mij aangelegd. En ze vroeg wel als dat erg was. En natuurlijk heb ik nee gezegd. En ze is ook wel in slaap gevallen. Nu goed na 10u bij haar geweest te zijn en het was al 4u snachts. Ging ik naar huis. Kus op de wang en toen ik door wou stak ze haar handen uit om te zeggen ik wil nog een knuffel

Goed thuis gekomen haar een bericht gestuurd dat ik thuis was en hoe tof in het vond enzo. ( ze had dat ook gevraagd om te sturen als ik thuis kwam. Want was toch een half uur rijden en het was an al laat)

Goed ondertussen nog elke dag naar elkaar aan het sturen. En volgende maandag of dinsdag gaan we terug afspreken. Dus wou ik bv naar de cinema gaan en terug wat eten of drinken. Want er was ook afgesproken dat ze met mij naar een film ging kijken dat niet 100% haar ding is. En omgekeerd. Bij haar dus een romantische film. dus wil ik naar de cinema. Omdat daar nu zo ene afspeelt. Maar wil haar die dag nog niet kussen. En dan bv de week er op hare film te kijken bij haar thuis. En dan zou ik haar misschien proberen te kussen ofzo. Dus bij de derde date pas

Ik wil gewoon niet te snel zijn omdat het pas gedaan is met haar vriend. En ik heb ergens schrik dat ze me weer gaat afwijzen en dat dit gewoon als vriendschappelijk is. En dit dus geen date is

Maar dus jongens. Wat kan ik bv op de 2de date (als het dat is). allemaal zeggen? Ik ben geen echte prater. Dus ik om zoveel te praten is soms wat moeilijk. Daarom graag wat tips over hoe en wat zeggen.

Alvast super bedankt jongens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2015, 12:51
Elin3
Elin3 is offline
Praat gewoon over jullie interesses, hobby's, leer elkaar kennen.

Pas wel op dat jij voor haar geen rebound relatie wordt.
Oud 08-05-2015, 12:55
tony1357
tony1357 is offline
thnx voor het antwoord.
maar dat hebben we tijdens de eerste date ook al gedaan, we kunnen toch moeilijk terug over het zelfde praten :/
(ik ben zo slecht in daten e :/ )

nja ik weet wat je wilt zeggen, en ik hoop natuurlijk van niet, maar ik zal dat nooit zeker weten, tenzij zij het mij zegt e :/
Met citaat reageren
Oud 08-05-2015, 13:12
Elin3
Elin3 is offline
Als je nu al uitgepraat bent kan je er misschien maar beter mee ophouden, wat wil je dan de rest van je relatie doen
Oud 08-05-2015, 13:17
tony1357
tony1357 is offline
het gene is dat ik mij ontzettend goed bij haar voel, en echt wel gevoelens heb.

En uitgepraat zijn we niet. maar het gene is dat ik niet zo een prater ben. dus soms moeilijk vindt om een onderwerp te vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten