Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2016, 10:32
EzE'
EzE' is offline
-

Laatst gewijzigd op 29-05-2016 om 12:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2016, 10:47
Axel11
Axel11 is offline
Heb je al gezegd dat je niet komt omdat je op tijd was en het hun fout is? Met andere woorden met iets meer overtuigingskracht
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 10:57
EzE'
EzE' is offline
-

Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 10:59
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik zit in een iets moeilijkere situatie, ik heb meerdere malen mezelf geciteerd en aangegeven dat ik me op desbetreffende donderdag 19 mei heb ingeschreven in de agenda voor vrijaanvraag, alleen is hier geen concreet bewijs voor, ben wel diezelfde dag nog langs de persoon in kwestie gegaan om te vragen of ik alles juist had aangevraagd, dit was volgens diegene correct. Ben bang dat als ik het zo verwoord als hierboven ik meteen kan gaan
Wordt dan ook ontkend dat je op tijd was met je vrij-aanvraag? Geloven ze je niet?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 11:12
EzE'
EzE' is offline
-

Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 11:39
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik word zeker geloofd, het gaat mij niet om het ontkennen, het gaat mij er om dat ze dit later wel kunnen ontkennen en dan heb ik geen poot meer om op te staan.
Ze geloven je nu: dat maakt het niet meteen logisch (en zou ook erg zwak zijn) als ze dat later gaan ontkennen. Ik zou daar nu geen rekening mee houden als er geen enkele aanleiding voor is.

Citaat:
Maar hoe zit het met deze kwestie, wij als afdeling hebben een afspraak die als volgt luidt:

'Ik heb een agenda in mijn postvak, graag als je vrij wil dit 2 weken van tevoren aangeven aub.'

Toen ik merkte dat ik alsnog op het rooster stond kreeg ik de volgende reactie.

'Sorry. heb de agenda vergeten erbij te pakken. ga het morgen ff regelen'

Hierbij wordt als het aan mij ligt toegegeven dat het hun fout is en dat zei het moeten regelen, of grijp ik nu mis?
Nee, dat zei ik al hierboven.

Aan de ene kant wil je er geen probleem van maken en ben je hartstikke bang dat je wordt ontslagen, maar aan de andere kant ben je op zoek naar een soort juridische oplossing/antwoord. Dat gaat niet samen he
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 11:42
Axel11
Axel11 is offline
Maar goed, het meest voor de hand liggende "softe" antwoord is natuurlijk dat je nogmaals aangeeft bij je leidinggevende dat je toch echt vrij wil omdat je al wat anders hebt gepland en dat zij een fout hebben gemaakt in het rooster.
En je kunt je leidinggevende daarbij helpen natuurlijk als je zelf een vervanger vindt voor die dag.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 12:09
EzE'
EzE' is offline
Bedankt Axel11, hier heb ik wat aan! (oprecht) en ik ga toch voor de softe manier kiezen. Ik verwijder even alle posts je weet maar nooit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten