Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2002, 11:27
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Wie heeft hier weleens een litteken weg laten halen door middel van plastische chirurgie? Was het een verbetering of was het resultaat nog steeds niet echt goed? Vertel eens als je wilt...
Oud 09-07-2002, 21:51
Desp
Desp is offline
Ik heb een litteken op mijn linkerwang, best groot. Hij loopt vanaf mijn neus (zo bij mijn oog) schijn naar beneden (tot midden op mijn wang) en is ongeveer hmm... 5 mm breed.
Vroeger was ik echt van plan er wat aan te laten doen, maar het schijnt dat ik daar heel lelijk, trekkerig vel van zou krijgen... Litteken is niet bepaald mooi, maar iig niet trekkerig

Ik denk dat het er echt aan ligt hoe erg het litteken is en je goed moet informeren hoe het resultaat zal worden...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 08:48
PiNoW
PiNoW is offline
ik dnke het niet, hoewel ik een heel lelijk litteken heb op mijn arm, ongeveer 6 of 7 cm lang en 5 mm breed ossow, ik zou hem wel willen laten weghalen, maar misschien word het er nog lelijker van.
een meisje uit mijn klas had een litteken van een brandplek, bestwel groot ook.
die heeft ze laten weghalen en het zag er daarna heel mooi uit
Oud 10-07-2002, 12:40
Verwijderd
Ik heb een litteken op m'n buik, maar heb ervoor gekozen om 'm NIET weg te laten halen. Tis van een operatie en het is niet iets wat er "op" ligt zegt maar. Dus het was dan best moeilijk om 'm weg te halen. En het is ook niet een lelijk litteken, gewoon een streep.
Maar als ze 'm weg gingen halen zou het eindresultaat waarschijnlijk véél lelijker worden dan het litteken.
Dus vandaar

Als je naar een plastisch chirurg gaat, vertellen ze daar ook wel over op welke manier ze het eventueel weg kunnen halen en of ze denken dat het een positief resultaat oplevert.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:10
Desp
Desp is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik heb een litteken op m'n buik, maar heb ervoor gekozen om 'm NIET weg te laten halen. Tis van een operatie en het is niet iets wat er "op" ligt zegt maar. Dus het was dan best moeilijk om 'm weg te halen. En het is ook niet een lelijk litteken, gewoon een streep.
Maar als ze 'm weg gingen halen zou het eindresultaat waarschijnlijk véél lelijker worden dan het litteken.
Dus vandaar
Jah, dat heb ik dus, maar dan in mijn gezicht,
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten