Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gaaf ding hoor! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Indien iemand hem altijd goed heeft warmgereden en veel snelwegkm's heeft gemaakt is de auto beter met bijv 200k dan een auto waarmee met koude motor hard is gereden en alleen klein stukjes en waar maar 100k op de klok staat. Verder goed luisteren naar de auto als je erin rijdt, dus NIET de radio aanzetten tijdens je proefrit. Overige opmerkingen zijn goed. Indien mogelijk de auto op de brug zetten en met een looplamp bekijken op bijv olielekkage
||
Citaat:
Volvo 850 T-5, turbo motor dus. 2.3 liter, vijf cilinder, 20v, 225 pk, trekt in 7,4 naar de 100, 240 km/h max. 239 dkm op de teller, dus daar moet nog heel wat bij kunnen. Auto is prima in orde, moet alleen binnenkort de distributieriem (laten) vervangen en de olie en filters.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu nog wachten totdat Jon een S.com Hummer heeft gekocht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Krijgen we straks een extra status op het forum naast medewerker. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik zou zelf suggereren iets in de trant van: "circa 240.000 op de teller"
||
Citaat:
overigens is dkm gewoon een afkorting, geen officiele eenheid. (o mijn god, ik denk al net zo als jou...)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() km is ook een afkorting... Laatst gewijzigd op 25-02-2007 om 15:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
ach, laat maar. het antwoord is waarschijnlijk bijzonder onzinnig en tóch geloof je het zelf...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Net zoals ik zou zeggen: Binnen dit bedrijf heb ik de grafiek van salesmanager. |
![]() |
||
Citaat:
0,00021 care. Waar het uiteindelijk allemaal om begonnen was is waar je op moet letten bij het kopen van een (2e hands) auto. Iemand nog ideeën? ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent zelf fb, geef het goede voorbeeld en ga er dan niet op in maar voeg iets toe aan het topic met je posts. Waar ik verder op let, overigens is het meer gewoon alvast voorwerk: Fora afstruinen van het merk auto dat je overweegt te gaan kopen om te kijken wat de sterke en zwakke punten van het model zijn. Dan weet je beter waar je op dient te letten zodat je geen miskoop begaat. Ook kijk ik altijd even hoe lang de auto al in het bezit is (bij particuliere aankopen). Auto's die net 2 maanden geleden gekocht zijn en dan eigenlijk net iets té goedkoop weg zouden kunnen gaan laat ik links liggen. Allemaal onder het motto "If it looks too good to be true, it ís too good to be true". Laatst gewijzigd op 26-02-2007 om 20:01. |
![]() |
||
Citaat:
Wordt natuurkundeleraar of zo.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Let er vooral op dat met name de autotjes in het formaat wat jij noemt niet altijd voorzien zijn van comfortabele stoelen. Iets wat mij toch wel belangrijjk lijkt als je er zo'n lange reis mee gaat maken. Maak dus proefritten in verschillende merken auto's, zodat je de verschillen in comfort ook echt merkt. Voor wat beterft betrouwbaarheid moet je het voornamelijk zoeken in de japanse merken (over het algemeen gevoeliger voor roest dan europeanen, maar met zeer betrouwbare techniek). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Eerste auto kopen Mali | 5 | 20-04-2012 15:22 | |
De Kantine |
Profielwerkstuk Woepie | 38 | 28-01-2010 20:26 | |
Verkeer & Vervoer |
Goedkope auto kopen Myuki | 54 | 20-09-2009 12:53 | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |
Verkeer & Vervoer |
Aanschaf auto: waar op letten? Jolt | 11 | 08-01-2006 14:49 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |