Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2002, 18:52
PiNoW
PiNoW is offline
ik wil graag van wat mensen weten hoe hun eerste xtc ervaring was, en of ze daarvoor al iets gebruikt hadden van drugs.
alvast bedankt,
pinow

volgende week ga ik namelijk voor het eerst xtc gebruiken, ik zou dus graag wat dingen erover willen weten en of het gevaarlijk is enzo

Laatst gewijzigd op 26-06-2002 om 19:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2002, 10:35
K
K is offline
ga je uit, ga je het thuis doen???

Als je het thuis gaat doen beleef je de trip veel intenser dan dat je bijvoorbeeld uitgaat.

Als ik jouw was zou ik de pil in 1 keer nemen, niet twee keer een halve. Het moment dat ie begint te werken is juist het mooiste moment. Beelden vervagen, emoties en gedachten veranderen. Een half uur á een uur nadat je ze inneemt begint hij te werken. Ik zou hem in 1 keer pakken omdat bij twee keer een halve je heel geleidelijk aan dat gevoel krijgt
, je zult je dan achteraf wel dingen beter kunnen herinneren. Met 1 pilletje ben je de dag erna echt niet verrot ofzo, waar ik meestal last van heb is: staren, slechte concentratie, je onplezierig voelen, moe zijn. Drink er geen alcohol bij, het maakt de trip wel mooier maar je herrinnert je minder, hetzelfde geld voor blowen. Probeer wel ieder half uur een glas water of zoete dingen te drinken.

Zorg dat je het met leuke mensen doet dan kun je er echt iets moois aan overhouden, je zult op het moment van het pilletje ook heel aparte gevoelens krijgen voor de mensen waar je mee bent, je zult ze net iets leuker vinden dan normaal.

Als ik jouw was zou ik het de eerste keer gewoon thuis doen en later een keer met uitgaan. Ik persoonlijk vind pilletjes met uitgaan het mooiste. Als je een beetje van dansen en muziek houdt is dat echt geweldig. Op het moment dat je een discotheek binnenkomt en je pakt een pilletje is het eerst nog normaal, leuke muziek, veel mensen, pilske derbij. Op een gegeven moment sta ik te dansen en dan begint ie te werken, muziek wordt ´voelbaar´en klinkt twintig keer zo vet als normaal, ik heb ook echt altijd het gevoel dat de muziek in mij zit. Ik kan met pillen op ook veel langer en beter dansen (voor mijn gevoel).

Ik zou er ook echt onwijs van gaan genieten want de meeste mensen ervaren de eerste keer als de mooiste keer.

Als je nog nooit eerder drugs gebruikt hebt speelt dat niet echt een rol, het is een leuke belevenis en absoluut niet eng ofzo wat veel mensen denken....

veel plezier gewenst

Laatst gewijzigd op 27-06-2002 om 10:39.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 11:06
PiNoW
PiNoW is offline
mja ik ga het doen op een soort feestje in het bos, met een paar vrienden en vriendinnen, muziek erbij en kampvuur enzo.
ik wou alleen weten of het gevaarlijk is, zelf heb ik alleen maar ervaring met smartdrugs en dus niet met dingen zoals xtc.
bedankt
Oud 27-06-2002, 11:17
K
K is offline
Citaat:
PiNoW schreef:
mja ik ga het doen op een soort feestje in het bos, met een paar vrienden en vriendinnen, muziek erbij en kampvuur enzo.
ik wou alleen weten of het gevaarlijk is, zelf heb ik alleen maar ervaring met smartdrugs en dus niet met dingen zoals xtc.
bedankt
als je 100 % zeker wilt weten dat het niet gevaarlijk is dan meot je de pil laten testen.... anders weet je het nooit 100 % zeker.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 13:49
PiNoW
PiNoW is offline
Citaat:
K schreef:

als je 100 % zeker wilt weten dat het niet gevaarlijk is dan meot je de pil laten testen.... anders weet je het nooit 100 % zeker.
hoe?
waar?
gratis?
Oud 27-06-2002, 14:15
K
K is offline
Citaat:
PiNoW schreef:

1. hoe?
2. waar?
3. gratis?
1. Je kunt ze zelf testen
Je kunt ze laten testen

2. Waar?: http://www.drugsinfo.nl/testen/index.html

3. Zelf testen kost geld, zie http://www.eztest.com/?refid=drp
Laten testen is gratis voor 1 pil.

Misschien ook wel handig http://www.euro.net/unity/documenten/herstel.html
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 08:44
liefkleinmeisjuh
liefkleinmeisjuh is offline
Eerste keer had ik niet zo een goeie pil, dat was wel jammer, daarom ervaar ik mijn 2e keer meer als mijn 1e keer
En dat ging zo:

We zaten hele avond bij allemaal mensen thuis. We begonnen om half 9 ofzo, toen nam ik meteen een hele en bleef even achter de computer zitten, want het zou toch nog wel een half uur ofzo duren! Na een kwartier ging ik al licht spacen, en ik ging even op een relaxte stoel zitten, waar ik echt keihard begon te trippen (na 20 min dus al) Alles bewoog snel en was grappig. Het was echt een super toffe ervaring die ik hierna ook nooit meer zo erg heb gehad.
Na ongeveer een half uur keihard te hebben lopen trippen werd ik weer rustig en kwam er een heel erg relaxed gevoel over me heen, dat is ook echt de hele nacht gebleven.
Ik wilde heel graag dicht tegen iemand aanzitten, lekker knuffelen, en ik wilde ook dat iedereen me lief vond en aardig tegen me deed.

Ik stond die keer ook behoorlijk strak, hele tijd klapperen met mn tanden, en mn ogen wijd open!!

Voor mij was die eerste (eiglijk 2e) keer echt geweldig, zo een lekkere trip heb ik daarna nooit meer gehad, wat ik wel jammer vindt maar ja, je kan niet alles hebben!

Mijn tips: Doe het lekker als je thuis bent bij jezelf of bij vrienden, ga af en toe ook even lekker buiten spacen (in een park ofzo) neem overal waar je ook heen gaat water met je mee, want water is echt heel belangrijk!! Ikzelf heb ook altijd een grote behoefte om iets te roken, dus veel sigaretten! (heb je een erg fucked up gevoel, dan kun je erbij blowen om rustiger te worden) En vooral nooit vergeten KAUWGOM!! anders bijt je heel je mond en je tanden kapot!

Veel plezier...
Oud 29-06-2002, 18:56
PiNoW
PiNoW is offline
dankjewel allemaal!
Oud 01-07-2002, 03:04
Klubbin
Klubbin is offline
Mijn eerste XTC ervaring was na het stappen, gewoon met wat maten een dikke afterparty gebouwd, het was echt zwaar relaxed. Alles wordt anders waar genomen, iedereen is een vriend van je en zelf ben je in de 7e hemel. Je tong wordt vlotter en je energie gaat niet op.

@k: je zegt 2 tegenstrijdige dingen, eerst zeg je dat je P's moet thuis moet slikken en vervolgens zeg je dat je ze moet slikken wanneer je gaat stappen?

En waar heb je last van?? ik vermoeidheid en je voelt je onplezierig?? Dan is ie uitgewerkt. Dit zijn trouwens jouw persoonlijke ervaring dus zeg er maar verder niks over.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 14:48
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Heb het nog maar 2 keer genomen en daar zal het voorlopig ook bij blijven denk ik. De eerste keer voelde ik niets maar dan ook helemààl niets. De tweede keer was op een heel gezellige avond, tijdens het uitgaan. De avond was goed begonnen, maar na die pil ben ik helemaal beginnen flippen. Ik heb echt de afschuwelijkste waanvoorstellingen gehad en het enige dat ik wou was slapen. Ik had het ook verschrikkelijk koud en ik dacht dat ik ging bevriezen (en het was midden in de zomer) en ik werd er echt paranoide van: ik dacht dat iedereen me aan het uitlachen was en naar me aan het wijzen was. Uiteindelijk hebben er een paar mensen mij naar huis gebracht...nogal belachelijk dus ik doe het ff niet meer...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 16:14
]{ing
]{ing is offline
Ik heb het ook maar 2 keer gedaan, eerste keer was niet echt fantastisch aangezien er geen echt feest was met veel mensen en harde/goede muziek enzo.. maar toen wist ik wel hoe het voelt om onder invloed van xtc te zijn, je lichaamstemperatuur gaat omhoog.. het voelt als een soort constante headrush.

Tweede keer heb ik het beter aangepakt, leuk krakersfeest met goede muziek (drum n bass/techno) ik had een Triple Mercedes gekocht en die staan in Maastricht als heel goed bekend.. en ik moet zeggen dat het ondanks mijn gebrekkige xtc kennis () ook wel aanvoelde als goed zijnde.. het gevoel dat je ervan krijgt is fantastisch, zeker met goede muziek en veel mensen om je heen is het erg leuk.

Maarja, er doen zich weinig van die gelegenheden voor aangezien ik niet naar de gebruikelijke trance/hardstyle/hardcore feesten ga..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 13:40
Klubbin
Klubbin is offline
Maar ja, je bent dan ook pas 15
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 13:50
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Klubbin schreef:
Maar ja, je bent dan ook pas 15
Ik houd niet van dat soort feesten.. heeft weinig met mijn leeftijd te maken (denk zelfs dat ik wel binnenkom, ID checken ze bijna nooit en ik zie er niet 15 uit )
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:03
Griller
Griller is offline
Citaat:
]{ing schreef:
Ik houd niet van dat soort feesten.. heeft weinig met mijn leeftijd te maken (denk zelfs dat ik wel binnenkom, ID checken ze bijna nooit en ik zie er niet 15 uit )
waar zijn dat soort feesten dan .. ik hoor er normaal nooit wat van..
Oud 03-07-2002, 00:54
Klubbin
Klubbin is offline
Citaat:
]{ing schreef:
Yep
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 08:48
SpeCteR
SpeCteR is offline
Citaat:
Griller schreef:

*Hint1* kijk is wat verder als tmf en mtv
*Hint2* kijk es op www.partyflock.nl daar staat wel een agenda met allemaal parties
Oud 03-07-2002, 09:05
Griller
Griller is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:

*Hint1* kijk is wat verder als tmf en mtv
*Hint2* kijk es op www.partyflock.nl daar staat wel een agenda met allemaal parties
Ik kijk nooit TV

dankje
Oud 03-07-2002, 19:23
K
K is offline
Citaat:
Klubbin schreef:
Mijn eerste XTC ervaring was na het stappen, gewoon met wat maten een dikke afterparty gebouwd, het was echt zwaar relaxed. Alles wordt anders waar genomen, iedereen is een vriend van je en zelf ben je in de 7e hemel. Je tong wordt vlotter en je energie gaat niet op.

@k: je zegt 2 tegenstrijdige dingen, eerst zeg je dat je P's moet thuis moet slikken en vervolgens zeg je dat je ze moet slikken wanneer je gaat stappen?

Ik spoor niemand aan tot....

Het lijkt me duidelijk dat je moet begrijpen dat ik bedoel dat ik het de eerste keer thuis zou doen en later onder het stappen ....
Citaat:

En waar heb je last van?? ik vermoeidheid en je voelt je onplezierig?? Dan is ie uitgewerkt. Dit zijn trouwens jouw persoonlijke ervaring dus zeg er maar verder niks over.
Citaat:
ik bedoel natuurlijk een dag nadat je zo'n pilletje neemt knuppel!

Laatst gewijzigd op 03-07-2002 om 19:27.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 19:25
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Griller schreef:

Bijvoorbeeld Overload, Summerdance, Ravingnightmare, Sensation..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 19:28
K
K is offline
Citaat:
]{ing schreef:
Wat dacht je van de Zino in Tilburg!!! http://www.zino.nl
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 19:32
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
K schreef:

ik heb het over relatief grote feesten niet over clubs
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 22:02
Griller
Griller is offline
Citaat:
]{ing schreef:

ooooooooh die feesten aha ok .. nee zijn mij te duur
Oud 04-07-2002, 00:52
Klubbin
Klubbin is offline
Citaat:
K schreef:

Het lijkt me duidelijk dat je moet begrijpen dat ik bedoel dat ik het de eerste keer thuis zou doen en later onder het stappen ....
ik bedoel natuurlijk een dag nadat je zo'n pilletje neemt knuppel!
Ja zeg dat dan
Oud 04-07-2002, 20:38
Whisperer
Whisperer is offline
Whaha eerste keer? Op mn verjaardag!!

Toen ik iets voelde werd ik beetje lam (logisch) maar toen ik 1 maal begon te praten stopte ik niet meer, ik ging met een maat van me wat vrienden naar de bus brengen en op de terugweg liepen we met armen om onze schouders terug pratend over hoe flex alles is en dat we dat stuk nog wel 5 x konden wat we daarna 3x hebben gedaan 1e keer is de leukste keer maar als je eenmaal deze dingetjes onder controle kan hebben (minder praten meer genieten) wordt het ook steeds kicker...

jaja... leuke herinneringen hoor ... oja tweede keer hebben ik en een maat van me heen en weer naar een kermis gelopen (totaal zo'n 15 km ) tja als je maar water hebt dan kan je alles doen! anders droog je uit en wordt je steeds langzamer... en dan wordt je tong schuurpapier en dat voelt niet flex! maja das logisch...

enne pas op als er meiden zijn, je wordt extreem verliefd!! ik tenminste... je hebt zoooo'n grote behoefte om iemand vast te houden, ook al is het alleen uit vriendschap... zoooo relaxed!!

1e keer (en alle keren daarna!!) = LEUK (perfect woord ervoor)

MZZL & have many (not to much) wauwsie times!

Laatst gewijzigd op 04-07-2002 om 20:41.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 22:46
Black Bird
Black Bird is offline
Ik heb ook een paar keer xtc genomen (ssst ), en vraag me af of je ook xtc kunt kopen in winkels? Bijvoorbeeld in smartshops in Amsterdam? Eerlijk gezegd durf ik er niet echt naar te vragen, aangezien het eigenlijk illegaal is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2002, 23:17
Klubbin
Klubbin is offline
Citaat:
bLaCk BiRd schreef:
Ik heb ook een paar keer xtc genomen (ssst ), en vraag me af of je ook xtc kunt kopen in winkels? Bijvoorbeeld in smartshops in Amsterdam? Eerlijk gezegd durf ik er niet echt naar te vragen, aangezien het eigenlijk illegaal is?
Je kan het niet in de smart kopen, wel heb je daar herbal xtc.

En als je xtc nodig hebt moet je gewoon goed in je omgeving rondvragen, zal wel iemand iemand kennen.
Oud 04-07-2002, 23:17
Calvin
Calvin is offline
Lang leve het nieuwe kabinet: de (gratis) xtc-testen worden verboden.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 16:16
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
K schreef:

psies! zino rules of niet k?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 16:55
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Calvin schreef:
Lang leve het nieuwe kabinet: de (gratis) xtc-testen worden verboden.
de gevolgen merken ze wel, maarja dan heeft het volgende kabinet weer wat te doen.

Maarja me 1e keer was een vette flop troep pil voelde me alleen een beetje wakker.

2e keer en alle keren erna

geweldig.

Thats it
Oud 15-07-2002, 13:49
K
K is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:

psies! zino rules of niet k?
ZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZI NOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINO ZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZI NOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINO ZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZI NOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINO ZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINO
......................----ZINO IS DE BOM----........................ ZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZI NOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINO ZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZI NOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINO ZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZI NOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINO ZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINO

Laatst gewijzigd op 15-07-2002 om 13:52.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 19:18
Shao
Shao is offline
En zorg dat je goede pillen koopt... :-/
Oud 16-07-2002, 09:51
M4US
M4US is offline
Citaat:
K schreef:

ZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZI NOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINO ZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZI NOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINO ZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZI NOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINO ZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINO
......................----ZINO IS DE BOM----........................ ZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZI NOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINO ZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZI NOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINO ZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZI NOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINO ZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINOZINO

mee eens !!!

Ennu pillen zijn wel relax...
hmm mijn eerste keer nu alweer 4jaar geleden...
een hele vette maar toch ook wel angstige belevenis
had er 1tje thuis met wat vrienden op de bank gepakt daarna naar een feestje (Hellraiser: The box 23-05-1998)
na een 10-15min begon hij al te werken, ik vond het zo relax dat ik er meteen toen hij eigenlijk begon te werken nog 1 pakte.
Whaaa... toen binnen het half uur stond ik op me kop me hart maakte vette overtoeren... ik werd eerst ff helemaal para
na 10 min dus nadat ze allebij flink geplopt hadden werd dat minder heb die avond nog 1 pilletje gepakt en heb toen de avond van me leven gehad...

Maaruuh gewoon 1tje voor de eerste keer ken altijd wel wa bij snoepen...
Reageren

Regels voor berichten