|
|
Bekijk resultaten poll: word het spel een daikatana of een prey | |||
Een daikatana (te laat gepubliceerd, weinig verkocht) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 46.67% |
Een Prey (te laat gepubliceerd, veel verkocht) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 53.33% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Na 10 jaar het missen van Duke Nukem 4ever, vraag ik me af waarom 3DRealms zo lang wacht om wacht om het spel het te publiceren.
Op het net kwam ik een oude techdemo tegen van het alom bekende spel Prey, uit het jaar 1998. Dit spel was ook erg lang in ontwikkeling (publicatie: 2006 - aankondiging: 1995 = 11 jaar) Ze hadden hun grafische motor zelf ontwikkeld, maar gingen jaren later over naar de motor van Doom 3. Als ik de techdemo bekijkt (dat nog op de oude motor draaide), merk ik al op dat het spel toen al net zoveel in zijn mars had als het spel Unreal, die dat jaar uitkwam. 3DRealms deed het anders: ze kochten de broncode van Quake 2 motor, van hun winst van Duke Nukem 3d, en bewerkten deze verder. Jaren later merkten ze op dat Quake2 motor niet meer van deze tijd was en ging over naar de motor van Unreal Tournament (classic). Als je de laatste techdemo bekijkt van Duke4ever, zie je dat het in 2001 al een topspel was (als het in dat jaar uit zou komen). Wat denken jullie? Zal duke4ever een DaiKatana worden (te laat gepubliceerd, weinig verkocht) Of zal het net zoals Prey worden? (te laat gepubliceerd, veel verkocht) Prey Oude prey techdemo, uit het jaar 1998 Prey zoals het we het nu kennen: Duke Nukem For ever Techdemo van duke4ver, in 1998 (op motor van quake 2) Techdemo van duke4ever, in 2001 (op de motor van unreal tournament) ingame screenshot van duke nukem ![]()
Laatst gewijzigd op 29-04-2007 om 11:26. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |