Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2007, 21:38
lodeher
lodeher is offline
Vorig jaar zijn we met enkele vrienden naar Mallorca op vakantie geweest, regio Sa Coma en Cala Minor.

De uitgangsmogelijkheden in deze regio waren beperkt. In Sa Coma zelf was geen danscafé of disco te vinden. In het nabijgelegen dorpje Cala Minor waren er hoogstens 5.
Een avond zijn we naar Cala Radjada geweest, dit was al een grotere staat met meer discotheken. Voornamelijk engelsen en duitsers, op alle stapnachtjes zijn we maar een andere nederlandse toeristengroep tegengekomen.

Dit jaar willen we echter opnieuw naar Mallorca gaan, maar dan liever naar een iets nederlandsere regio. Uit vorige posten heb ik reeds vernomen dat El Arenal wel redelijk in trek is bij de belgen en nederlandsers maar ook bij de duitsers. Welk deel van El Arenal bevat niet al te veel duitstaligen?

Hoe zit het met de uitgangsmogelijkheden? Lloret del mar 2 moet niet want dat is veel te druk. Een clubje of 10 is ideaal.

Weet misschien iemand een leuk hotel (all-in) of een appartement?
Of eventuele andere gezellige badplaatsen van Mallorca?
Advertentie
Oud 24-02-2007, 13:39
Crimson
Crimson is offline
Ik ben vorig jaar naar Santa Ponsa geweest, daar zitten ALLEEN MAAR Engelsen, Ieren en Scotten. Heb de hele vakantie misschien 3 Nederlanders gezien. Uitgaan is wel okee, maar ook niet super. Tenminste, ik ga 300x liever uit in Nederland dan in Mallorca, maar goed.
Oud 25-02-2007, 15:15
mysecret
mysecret is offline
snap ook echt niet waarom jullie naar die vage plaatsjes gaan.. eigenschuld je had je beter van tevoren moeten laten informeren.. het is algemeen bekend dat el Arenal HET uitgaansplaatsje is van Mallorca. Als je op gogotours ofzo kijkt zie je ook gelijk in welke hotels je moet zitten. de ene helft is duits de andere helft nederlands. het is goed te zien waar je moet zijn.
Oud 25-02-2007, 23:22
MarvinMys
MarvinMys is offline
In El Arenal kan je het beste aan het strand zitten. In die hotels zitten veel Nederlanders en dus ook zeker veel Nederlandse jongeren. Kan je gelijk goede contacten leggen.

Als je kijkt naar de discotheken heb je daar ook echt een ruime keus! Je kan er voor kiezen om naar de Veronica te gaan, veel blije jaren 80 muziek enzo. Verder heb je er ook de 538, is van Nederlanders en MTV Beachhouse. Dit zijn echter wel wat kleinere discotheken.

De grote discotheken daar zijn ook echt super en ook nog eens fucking goedkoop! De vier grootste discotheken daar werken namelijk samen en dat houdt in dat je naar één van die vier discotheken gaat, betaal je iets van 30 euro entree. Als je de entree hebt betaald krijg je een stempel waarmee je gratis die andere drie discotheken kan binnenkomen EN je hebt de hele avond onbeperkt drinken!

Ik ga er zelf ook weer in de zomer naartoe!

Hoop dat je goed geïnformeerd bent!

Laatst gewijzigd op 25-02-2007 om 23:28.
Oud 27-02-2007, 16:16
Verwijderd
waarom ga je naar Mallorca om andere Nederlanders te zoeken?

is het niet net de lol van op vakantie gaan dat je daar net van wéggaat?
Oud 27-02-2007, 20:07
Verwijderd
Pas je wel op met pinnen daar.
Oud 27-02-2007, 21:04
gurl19
gurl19 is offline
Ik ga ook naar El Arenal.
Het leek mij niet zo groots als Loret de mar. Maar wel erg goed toeristisch met veel uitgaansgelegendheden. Ik ga naar Don Juan. Omdat het appartement er mooi uitzag met goede voorzieningen. Maar San Diego leek ons ook wel wat.

Hoezo moet je daar uitkijken met pinnen?
Oud 27-02-2007, 21:10
Verwijderd
Citaat:
gurl19 schreef op 27-02-2007 @ 22:04 :
Hoezo moet je daar uitkijken met pinnen?
Ik vergis me met Tenerife
Oud 22-03-2007, 18:48
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 27-02-2007 @ 17:16 :
waarom ga je naar Mallorca om andere Nederlanders te zoeken?

is het niet net de lol van op vakantie gaan dat je daar net van wéggaat?
Ja idd. Ik ben 2 jaar geleden naar Mallorca geweest en ik werd gek van die Nederlanders overal. Wat verderop zaten de Duitsers.

Op het eiland Kos (Griekenland) had je tenminste zweden,noren,denen,nederlanders,duitsers,engelsen,schotten en spanjaarden. Dat was echt vet!
Advertentie

Regels voor berichten