![]() |
||
Citaat:
En volgens de dokter heeft hij chlamydia of trichomonas (is dat niet gewoon hetzelfde als een schimmelinfectie?) maar hij weet het dus zelf niet zeker. Daarom dat ik het maar raar vind dat hij al antibiotica voorgeschreven heeft. Ik wacht idd ook liever op de definitieve uitslag. Laatst gewijzigd op 20-02-2007 om 19:59. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Zitromax heeft voor zo ver ik weet geen effecten op de pil. Dit zie je meestal alleen bij Amoxicilline. Dus m.i. veilig.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je komt er pas achter of je onvruchtbaar bent als je kinderen wilt gaan krijgen. Dat is namelijk de enige manier om daar achter te komen. Er is ook niets meer aan te doen, het proces is onomkeerbaar. Met IVF kan je dan ws wel kinderen krijgen, maar weet niet hoe het zit. Van trichominas krijg je niks, dus als dat het is hoef je je nergens druk over te maken. Maar alsnog knap stom van je. Ik hoop dat je hier wel je conclusies uit trekt.
||
Citaat:
Niemand gaat toch in een relatie van 2 jaar nog steeds met een condoom vrijen? ONS ok, maar die heb ik nooit gehad. Ik noem dit gewoon pech. |
![]() |
||
Citaat:
Wil je zeker zijn moet je je gewoon laten testen.
||
Citaat:
En ja ook van een 1ste keer sex kan je een soa krijgen, want je weet niet wat je partner allemaal uitgespookt heeft voor jou. De enige manier om een SOA te voorkomen is om te vrijen met een condoom, en als je dat niet wilt laten testen. Dat is vast ook niet nieuw. Iig was je gedrag dom, want anders had je nu geen soa gehad he. Dus trek je conclusies en alleen sex m et een condoom, en in een vaste relatie een testje doen.
||
Citaat:
Dan verschaf je jezelf alle zekerheid die je kunt krijgen. Als je partner dan op gegeven moment zo stom is om vreemd te gaan en nog stommer is om daarvan een soa op te lopen, ja dan kun je spreken van pech.
||
Citaat:
Want ik heb sinds 2-3 maanden soms steken links in mijn onderbuik (4tal cm onder navel en aan de linkerkant ongeveer in het midden) 'k Heb dan ook wel meestal last van winderigheid, dus dan dacht ik dat het daardoor kwam, maar is wel raar dat het altijd op dezelfde plaats is en dat het maar sinds enkele maanden is. Maar nu met die SOA, zou het misschien daardoor kunnen komen? Dat ik steken heb t.h.v. mijn eierstok en niet van mijn darmen? 'k Weet nl. niet zo precies waar mijn eierstokken liggen... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus als je allebei nog geen ervaring hebt en je kent elkaar goed (en gaat niet vreemd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Soa-test? Verwijderd | 7 | 09-01-2008 19:24 | |
Seksualiteit |
[Enquete] SOA Megadeth | 59 | 13-02-2006 03:32 | |
Seksualiteit |
Hoe kan je een SOA krijgen justanothern00b | 4 | 25-01-2005 22:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
SOA preventie Verwijderd | 10 | 01-10-2004 11:04 | |
Seksualiteit |
Soa Onderzoek - Mijn ervaringen..... verbal-violence | 53 | 20-08-2002 18:03 | |
Seksualiteit |
Soa... babydoll | 6 | 16-06-2002 10:57 |