Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2002, 22:34
babydoll
babydoll is offline
Ik heb nu 2 maanden een vriend en hij's echt superlief. Toen ik met em kreeg was ie nog maagd maar dat is nu veranderd. In het begin kon ik wel merken dat ie op sexgebied nog niet zo ervaren was, maar nu is dat al veel beter. We hebben ''het'' altijd nog veilig gedaan, behalve orale sex. Maar laatst is de condoom geknapt. En hij is heel erg bang dat ie nu een SOA heeft. IK weet van mezelf niet of ik wat heb en heb nix gemerkt dus ga er eigenlijk zo'n beetje van uit dat ik nix heb. Maar om ons beiden gerust te stellen ga ik morgen een soa-test doen. Maar ik wordt helemaal gek van me vriend, hij heeft me vandaag wel 5 keer gebeld over die soa-test en dat ie bang is dat ik wat heb en dat hij dan wat heeft. Zo maakt ie mij ook helemaal onzeker. Ik heb 1 keer eerder een soa test gedaan en daaruit bleek dat ik nix had.
Daarna had ik 2 andere vriendjes, de een zei dat ie nix had en van de ander weet ik het eiegnlijk niet. Is de kans om een soa op te lopen groot???
__________________
If you don't like me you can kiss my beautiful ass.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:38
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
babydoll schreef:
Is de kans om een soa op te lopen groot???
Ik zeg nee, maar toch: better safe then sorry...
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 07:55
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
over het algemeen niet....
marja de kans is aanwezig
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 09:36
Alpaca
Alpaca is offline
Heb je de uitslag al?
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 10:38
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
babydoll schreef:

Daarna had ik 2 andere vriendjes, de een zei dat ie nix had en van de ander weet ik het eiegnlijk niet. Is de kans om een soa op te lopen groot???
Als je met die 2 onveilig gevreeen hebt.. kan het best zijn dat je een soa hebt! Maarjaa je zegt al een test te hebben gedaan... ik denk dat de kans klein is.

Vertel ons de uitslag even!
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 15:18
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
ze zeggen altijd dat ze niks hebben, chlamydia b.v. daar merk je helemaal niets van, en ook aids merk je niets van de eerste tien jaar. ik heb niks hoor jaja ik heb ook niks, maar wel een rubber om mijn lul.
__________________
detach_yourself@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 10:57
Python
Python is offline
De kans om een soa op te lopen is groter dan je denkt. 1 op 5 mensen heeft ooit een soa gehad (of heeft het nog). Vaak merk je er niets van dat je een soa hebt, terwijl het toch ernstige gevolgen kan hebben. Dus iemand kan wel zeggen dat hij/zij geen soa heeft, maar, als diegene al de waarheid spreekt, kan hij/zij soms niet eens weten of hij/zij wel een soa heeft!
Dus laten testen is erg belangrijk en vrij gewoon veilig totdat jullie allebei zeker weten of een van jullie of beide geen soa hebben!! Is echt gevaarlijk en komt vaker voor dan je denkt...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Soa-test?
Verwijderd
7 09-01-2008 19:24
Seksualiteit [Enquete] SOA
Megadeth
59 13-02-2006 03:32
Seksualiteit Hoe kan je een SOA krijgen
justanothern00b
4 25-01-2005 22:01
Lichaam & Gezondheid vraagjes soa testen
Verwijderd
8 11-10-2004 23:09
Lichaam & Gezondheid SOA preventie
Verwijderd
10 01-10-2004 11:04
Seksualiteit Soa Onderzoek - Mijn ervaringen.....
verbal-violence
53 20-08-2002 18:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.