| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
fietsen naar huis is relaxt...meestal rijden we met een grote groep een stuk. paar tussuhstops... en t laatste stukkie alleen....is wel prettig..
soort van 1 met de natuur.. als je door reeuwijk moet hehe...
|
|
|
|
Ik fiets altijd naar huis en vind t wel leuk, je hebt dan altijd van die lachen gesprekken op de fiets! Uitwaaien is ook lekker op de fiets ik heb er alleen een hekel aan om te moeten wachten op mensen als we besloten hebben om te gaan
|
|
|
|
Ik fiets meestal alleen.
Heb meestal van Diepens Dance Department in me oren, kan ik nog ff nagenieten van wat minder commerciele muziek... ![]() Spannend? Mwaoh het is tot nu toe altijd goed gegaan, maar het voelt niet altijd prettig nee.
|
|
|
|
hmm afgelopen week nog gedaan. We hadden echt veel teveel gezopen, zodat nog maar 2 van de 15 man weten hoe we thuis zijn gekomen. 1 man niet meer kon fietsen en 6 keer van de bagagedrager van een ander is afgevallen (dus flinke snee in hoofd) en iedereen is wel een keer gevallen. Volgende keer weer taxi dus...
|
|
||
|
Citaat:
al kom 'k toch minstens 1 x per 2 maanden aan't rijden. maar ja, voor die ene keer maar 't me toch nix uit. 'n vriend van me is trouwens z'n rijbewijs kwijtgeraakt toen ie zat op de fiets zat. Politie hield 'm aan en liet 'm blazen, en de volgende dag moest ie zelf z'n rijbewijs komen inleveren anders kreeg ie nog meer gedoe.
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb dit jaar al 3 fietsen totalloss gereden op die greppel die ernaast ligt....kon ik alsnog lopen En tjah normaal fiets ik alleen he, omdat ik de enige ben van onze groep die buiten de stad woont, dus alleen de eerst 10 minuten is gezellig napraten enzow, en daarna is het nog een driekwartier afzien Groeten Elcafone |
||
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Drugs & Alcohol |
Wat is je gaafste dronken herinnering? bierkoning | 34 | 20-06-2013 19:59 | |
| Psychologie |
Waar word jij vrolijk/gelukkig van top 10! Verwijderd | 45 | 26-06-2007 17:12 | |
| De Kantine |
Wat mag jij allemaal niet? TopDrop | 91 | 23-06-2005 19:14 | |
| Lifestyle |
Bang in het donker Arabian_Laurens | 51 | 04-03-2005 20:03 | |
| Liefde & Relatie |
goede vriendin & mijn ex suikerprinses | 26 | 22-10-2004 21:19 | |
| De Kantine |
Wat is er irritant aan de plek waar je woont? WishfulDreaming | 91 | 19-09-2004 09:38 | |