Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2002, 13:47
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Wat vinden jullie ervan?

Ik vind het altijd wel gezellie, zolang ik maar niet alleen hoef, das echt eng...
Alleen moeten wij altijd over zon klein, miniscuil fietspad waar je als je maar een beetje wiemelig fietst al de sloot in fahrt zeg maar.... maar och... das wel grappig
Oud 15-06-2002, 16:22
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
Ik vind hte ook altijd leuk. Beetje napraten en sow... mar als het regent ga ik met de bus!
Oud 15-06-2002, 19:01
Marleeen
Marleeen is offline
Ik loop altijd
Oud 15-06-2002, 19:08
Tofke_H
Tofke_H is offline
Dat was vroeger meestal wel gezellig, en op moment ook wel eens spannend.
Oud 15-06-2002, 21:29
Toscane
Toscane is offline
super! beetje frisse lucht, nakletsen, jammer genoeg dat die irri piep niet uit je oren gaat.

maar ik fiets niet zo vaak mdat ik meestal vroeger dan de rest naar huis ga/moet
Oud 16-06-2002, 15:23
beuk
beuk is offline
Vanaf het station/centrum is het ongeveer 5 minuten fietsen.. dat vind ik wel lekker eigenlijk, even uitwaaien..
Oud 16-06-2002, 16:26
Boogie
Boogie is offline
ik vind het wel gezellig en alleen heb ik er ook niet zo'n moeite mee. Behalve als het regent of harde wind tegen, dan is het zwaar
Oud 16-06-2002, 16:31
partychick16
partychick16 is offline
nou leuk is het nie altijd.als je zat bent ofzow dan heb je nog wel eens kans dat je een slootje ligt langs de weg.omdat het er altijd superdonker is.das nie leuk altijd maar vaak wel lachen en voor de rest altijd lekker kletsen is ook leuk.
Oud 16-06-2002, 19:02
jelles
jelles is offline
ga altijd op mijn scooter naar huis, wel over de weg, fietspad is meestal te smal
Oud 16-06-2002, 23:04
disposition
disposition is offline
Fietsen is wel ok, tenzij je heel ver moet fietsen of er een wolkbreuk is
Oud 17-06-2002, 11:14
xx-lovegirl-xx
xx-lovegirl-xx is offline
ik loop altijd terug. de discotheek is dicht bij me huis. zo word mijn fiets ook niet gejat
Oud 21-06-2002, 00:45
hallee
hallee is offline
Ik moet 15 km fietsen door de bossen enzo (10 km alleen).... achjah, als ik maar een leuke avond heb gehad neem ik dat fietsen maar op de koop toe
Oud 21-06-2002, 23:19
miep
miep is offline
Citaat:
hallee schreef:
Ik moet 15 km fietsen door de bossen enzo (10 km alleen).... achjah, als ik maar een leuke avond heb gehad neem ik dat fietsen maar op de koop toe
jeetje doe dat niet dadelijk word je nog verkracht oid!!
of ben je jongen? dan evengoed!!
gatver!!
Oud 22-06-2002, 00:23
Tha NiCK
Tha NiCK is offline
fietsen na het uitgaan in de FLEXTE, ff verse lucht en niej met ze alluh in een taxi gepropt ofzow en ja is ook gewoon chill om nog ff na te lulle natuurlijk
Oud 22-06-2002, 17:41
Blenderhead
Blenderhead is offline
meestal met zwarte taxi trug of 1e trein
Oud 23-06-2002, 13:49
blackfairy
blackfairy is offline
fietsen naar huis is relaxt...meestal rijden we met een grote groep een stuk. paar tussuhstops... en t laatste stukkie alleen....is wel prettig..
soort van 1 met de natuur.. als je door reeuwijk moet hehe...
Oud 23-06-2002, 20:27
Roozie
Roozie is offline
Ik fiets altijd naar huis en vind t wel leuk, je hebt dan altijd van die lachen gesprekken op de fiets! Uitwaaien is ook lekker op de fiets ik heb er alleen een hekel aan om te moeten wachten op mensen als we besloten hebben om te gaan
Oud 23-06-2002, 20:43
NielZ
NielZ is offline
Ik fiets meestal alleen.
Heb meestal van Diepens Dance Department in me oren, kan ik nog ff nagenieten van wat minder commerciele muziek...
Spannend? Mwaoh het is tot nu toe altijd goed gegaan, maar het voelt niet altijd prettig nee.
Oud 25-06-2002, 15:27
Verwijderd
wel relaxt, beter dan uren op de stappentax w88 enzow..
als je fietst kan je tenminste ook zelf bepalen wanneer je naar huisgaat, ben je nie zow afhankelijk van mensen met autos, taxis/treinen etc
Oud 25-06-2002, 16:38
Naz
Naz is offline
als w e moeten lopen duurt het iets van een uur, maar dat blijft tog het coolste. Maak je grappige dingen meej
Oud 26-06-2002, 13:13
Didowoman
Didowoman is offline
ik ga altijd lekker alleen naar huis, als zo'n vage boer me thuis wil brengen vind ik het altijd veel enger!!
Oud 26-06-2002, 20:01
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
hmm afgelopen week nog gedaan. We hadden echt veel teveel gezopen, zodat nog maar 2 van de 15 man weten hoe we thuis zijn gekomen. 1 man niet meer kon fietsen en 6 keer van de bagagedrager van een ander is afgevallen (dus flinke snee in hoofd) en iedereen is wel een keer gevallen. Volgende keer weer taxi dus...
Oud 06-07-2002, 10:55
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
na totum ga k lopend naar t huis van een vriend van me... izzz altijd erg gezellig...

als ik in z'dam geweest ben ga ik meestal met de nachtbus.... iz wel zoww handigg..
Oud 07-07-2002, 23:19
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Als ik op me fiets spring, ben ik vaak gelijk nuchter.
Komt denk ik door de schone, Almeerse lucht
Oud 08-07-2002, 00:01
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Kunnen julie nog fietsen als julie zijn uitgeweest?
Advertentie
Oud 08-07-2002, 02:40
dangerous lunatic
dangerous lunatic is offline
Wij gaan altijd met een groep waarvan er ééntje de BOB (Bewust Ontverantwoorde Bestuurder) is. Ik speel het altijd zo dat ik het niet ben
Oud 08-07-2002, 03:09
Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
dangerous lunatic schreef:
Wij gaan altijd met een groep waarvan er ééntje de BOB (Bewust Ontverantwoorde Bestuurder) is. Ik speel het altijd zo dat ik het niet ben
same here

al kom 'k toch minstens 1 x per 2 maanden aan't rijden. maar ja, voor die ene keer maar 't me toch nix uit.

'n vriend van me is trouwens z'n rijbewijs kwijtgeraakt toen ie zat op de fiets zat.

Politie hield 'm aan en liet 'm blazen, en de volgende dag moest ie zelf z'n rijbewijs komen inleveren anders kreeg ie nog meer gedoe.
Oud 08-07-2002, 11:47
skyscraper
skyscraper is offline
dat vindt ik zwaar tof. Met ze alleen beetje naouwehoeren en hopen dat iemand net een glaasje te veel op heeft zodat ie omvalt. Dat is een goede sfeermaker
Oud 09-07-2002, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Marleeen schreef:
Ik loop altijd
me2, halfuurtje ofzo
Oud 10-07-2002, 00:07
ElCafone
ElCafone is offline
Citaat:
hallee schreef:
Haha ook heel herkenbaar, ik mag iedere week altijd fijn een km of 10 alleen afleggen door het bos. Is NIET fijn met je dronken kop, ik herhaal is NIET fijn Ik heb dit jaar al 3 fietsen totalloss gereden op die greppel die ernaast ligt....kon ik alsnog lopen

En tjah normaal fiets ik alleen he, omdat ik de enige ben van onze groep die buiten de stad woont, dus alleen de eerst 10 minuten is gezellig napraten enzow, en daarna is het nog een driekwartier afzien

Groeten Elcafone
Oud 12-07-2002, 21:56
Roos
Roos is offline
Citaat:
Roozie schreef:
Ik fiets altijd naar huis en vind t wel leuk, je hebt dan altijd van die lachen gesprekken op de fiets!

Ja, maar het is altijd heel koud
Oud 12-07-2002, 22:13
beuk
beuk is offline
Citaat:
rosi schreef:

Ja, maar het is altijd heel koud
Behalve als het geen winter is
Oud 13-07-2002, 15:20
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
zolang t niet koud is of regent vind ik t wel relaxed maar ik ga echt niet in mn eentje naar huis fietsen...das echt eng!!,mag ik ook nie tmeer van mijn schatje!
Advertentie

Regels voor berichten