Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een herinnering van toen ik dronken was, weet ik zo even niet, dan moet ik langer nadenken. Maar op Werchter ontbijten met barbecuevoer en een blikje bier (fles wijn of cider of iets dergelijks in mijn geval vanwege geen bier drinken), dat waren de tijden
![]() 's Middags lekker in een halve roes zitten en dan naar het terrein met verschillende Flugelflesjes gevuld met sterke drank verstopt over je hele lichaam (het laatste jaar dat ik ben geweest, mochten kartonnen verpakkingen wel mee naar binnen, dat was al wat eenvoudiger) <3 |
![]() |
|
Roestvrij stalen container in de fik zetten en een fiets, 9 kliko's, verkeersbord en een vet met rare substantie erin gooien. Vervolgens brandweer horen en wegrenner terwijl de fietsen er nog staan en later terug komen lopen en aan de brandweer uitleggen dat je alleen een rondje lopen was om een peuk te roken en dat je wel wat helaas hoorde maar niets hebt gezien. Goeie tijden
![]()
|
We hebben eigenlijk wel zoveel gekke dingen meegemaakt.. 3 uur schapen vangen in de wei na het uitgaan (dan zijn die dingen echt gruwelijk 'snel'
![]() ![]()
|
De beste herinnering herinner ik niet meer,
die is me verteld door vrienden van me, Na het gala van de 4e klas vmbo tl, wakker geworden in een bushokje 5 km verder op met een meid in me armen, vrienden zijden dat ik naar het bushokje liep om haar op de bus te zetten (4 uur s’nachts haha) alleen herinner ik me er niks meer van en dat meisje ook niet.... |
![]() |
|
Beste herinnering zou ik niet weten, echt genoeg meegemaakt xd
Maar wat me nog heel goed bij is gebleven van afgelopen carnaval; Midden op een rotonde op een 4 meter hoog standbeeld geklommen, maat van me roept nog 'ik weet zeker dat er zo politie komt en dan zijn we de lul', wat komt er nog geen 5 seconden later aanrijden: Juist, politie xd Zij stoppen en roepen dat ik metéén naar beneden moest komen en dat ik anders een boete kreeg of even mee mocht naar het bureau, ik terugroepen dat ze niet mochten storen omdat ik een levend standbeeld was xd Uiteindelijk toch wel vlot naar beneden gekomen en met een waarschuwing vanaf gekomen, politie is de slechtste niet met carnaval ![]() Klinkt nu niet grappig waarschijnlijk maar op dat moment was het echt zoiets van 'wtf' xD Edit: Oja, om 05:30 's ochtends naar huis fietsen na het uitgaan met ontiegelijk veel dorst, komen we langs een ziekenhuis, daar naar binnen gegaan en maar wat uit de automaat getrokken terwijl een maat van ons in de vijver voor de ingang was geflikkerd wat niemand van ons doorhad, kwamen we pas achter toen we weer buiten waren xD Heeft ook genoeg rare blikken van de nachtdienst opgeleverd, maar toen we vertelden wat we kwamen doen was het oké omdat we geen herrie maakten en meteen weer weg waren ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vond het zelf wat minder grappig maar iedereen die er bij was kwam niet meer bij. : ik ben de hele avond wezen stappen ergens rond 5 uur werden we op gehaald door de vader van een vriendin van ons. hij heeft een taxi bedrijf en haalde ons met een taxi busje. en ik moest wel weer voor in gaan zitten met 2 andere vriendinnen. we gingen een spel doen : hallo auto. met je kont uit het raam en dan toeteren naar andere auto's. en die taxi busjes hebben van die leuke hoge ramen en ik ben zelf best wel klein. en ik ging met me kont uit het raam en een vriendin van me drukte op de toeter. en ik schrik me helemaal een ongeluk en donder achterover het raam uit uit een rijdende taxi met 40 km per uur in de sloot , gelukkig ving het water nog een beetje de klap op maar het deed aardig zeer. ik viel gelukkig ook op me kont dus de schade was beperkt haha. maar het moet er hilarisch uit gezien hebben volgens iedereen die het heeft gezien.
|
![]() |
|
![]() |
Doen alsof je niet dronken bent, blijft geniaal. Bij ouders (van vrienden), bij oudere nichten of neven die je toevallig tegenkomt, bij politie, bij de man van de kebabzaak,...
Verder: Samen met een paar vrienden heel erg zat naar de zee gereden. Het was drie kilometer, maar toch risky aangezien de bestuurder ook zat was. Gewoon het feit dat al je hele leven lang dit ten strengste wordt afgeraden, gaf ons zo'n kick. Heerlijk. Aangekomen op het strand zongen we luidkeels liedjes van de Titanic of Moulin Rouge en kuste iedereen met iedereen. Oh, vorige zomer waren we ergens in een afgelegen dorpje in Wallonië en hebben we verdacht veel vlaggen en tuinkabouters meegenomen. Dronken op een vliegtuig zitten. Kleren pikken op een feestje blijft ook altijd een goeie. 's Nachts thuiskomen, moeder zit nog tv te kijken, in de zetel gaan zitten, zelfs niet doen alsof je niet dronken bent, moeder vraagt of je veel hebt gedronken, ja zeggen en verder praten. Waarschijnlijk heb ik nog andere epische momenten meegemaakt, maar daar kan ik nu even niet op komen. Leuk topic trouwens! Laatst gewijzigd op 15-04-2013 om 16:38. |
![]() |
|
mijn beste herinnering (die ik nog weet) is paar jaar geleden.
ik was op een feestje op een afgelegen boerderij en toen zijn we verstoppertje gaan spelen (klinkt kinderachtig maar is best grappig als je dronken bent) dit was op zich best grappig maar het leukste was dat ik me ergens in op de hooi zolder had verstopt met een leuke meid. en ze ons echt heel lang niet konden vinden toen zijn we uiteindelijk naar de buut-vrij plek gerende zonder broek . was echt hilarische.
|
![]() |
kwas nogal bezope, zeg maar zo erg dat het lastig word om recht te lopen. komen mn ouders me ophalen.
ouders: heb je een beetje veel gedronken? ik: nee hoor hahahahaha ik stond daar dus een kwartier of iets de longe uit me lijf te lachen... volgende ochtend wist ik dr niks meer van heb t verhaal van mn ouders gehoord. vonde t nie erg ofzo moesten dr alleen erg hard om lachen |
![]() |
|
Verwijderd
|
De eerste keer dat ik iets teveel op had was tijdens de reisweek op mijn middelbare school. Ik zat toen in 5 vwo en bij bepaalde vakken hoorden bepaalde bestemmingen waar je dan heen op vakantie mocht onder begeleiding van leraren. Omdat ik aardrijkskunde in mijn pakket had kon ik dus naar Turkije. Eenmaal daar was er een avond waarop we naar een of andere vreemde grot gingen, en in die grot was een grote verlichte hal waar live muziek werd gespeeld en shows van dansende derwisjen werden opgevoerd. Het mooiste was dat er de hele avond gratis bier en wijn werd geschonken. Het latere gedeelte van de avond was de volgende dag wat weg uit mijn herinneringen, maar één van mijn vrienden liet me een filmpje zien waarin ik met een plastic zak op mijn hoofd ervan overtuigd ben dat ik de buschauffeur ben en dat iedereen stil moest zijn omdat ik op de weg moest letten. Vervolgens stond ik op en gaf mijn leraar Duits (een beer van een vent), die ook mee was, een grote pakkerd op z'n wang en schreeuwde dat hij die verdiende omdat hij me zo goed naamvallen kan uitleggen.
Leuke week, dat wel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Over mijn beste herinnering, Ik was nog redelijk jong en was dan jongste en kleinste van de groep waar ik mee op het feest was, we hadden een heerlijk avond waarop ik een redelijk aantal biertjes toegestopt kreeg, en toen nog beetje gecrowdsurfed in die club, zodra ik buiten waren viel ik in een rek fietsen, vanaf daar weet ik niet goed meer wat er gebeurt is, al hoorde ik van vrienden de volgende morgen dat ik maar rondjes bleef rennen en johan cruif uitspraken riep |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Hier hetzelfde. Ze waren dan niet zo streng dat ik al een uitbrander kreeg bij 5 minuten te laat ofzo, kwartiertje was ook nog geen probleem maar ik heb weleens een maand niet uit mogen gaan omdat ik drie kwartier te laat thuis was.
Nu gelukkig geen last meer van, mag zelf kijken hoe laat ik thuis kom zolang ik maar rustig doe en niet in m'n uppie 10 kilometer naar huis fiets of zo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, hier wel. Gegeven tijdstip was gegeven tijdstip, één minuut te laat, dan brak de hel los
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
de eerste keer dat ik echt goed dronken was, was op een uitje met mijn werk.... -.-' Hoe dan ook, die wijn was zooo lekker en dat was de eerste keer dat ik wijn dronk dus dat ging behoorlijk hard. ik kon halverwege de avond al niet eens meer op een stoel zitten. en van mijn baas moest ik 3 dagen later aanhoren dat ik in de auto had lopen mompelen over een sloot.. ?_? whatever.
Het ergste was nog toen ik een avond ging stappen met mijn beste vriendin. we moesten eerst oppassen op mijn buurmeisjes, niks aan de hand we hadden wel een flesje wijn mee maar we hadden gezworen dat we ons niet gingen bezatten. (dat is dus niet gelukt) later gingen we naar de discotheek en we waren er nog geen 30 min. of ik had al men meegenomen geld al opgedronken. (dat was echt niet de opzet) toen kwam mijn broer binnen. en ik dacht fuck it dus ik vroeg of ik wat geld van hem mocht lenen en hij gaf me nog is 25 euro. later waren mijn vriendin en ik dus straalbezopen. ik weet niet alles meer precies, maar wat ik nog wel weet is dat ik in totaal 3 keer op de grond heb gelegen omdat ik gewoonweg men evenwicht niet meer kon bewaren... heel gênant in een overvolle discotheek. ik heb wel een statement gemaakt ^^. En ik heb zo uitbundig staan dansen dat ik iedereen aan de kant jaagde met mijn gedans... op een gegeven moment stond iedereen in een straal van anderhalve meter bij me vandaan :$ en ik heb nog een meisje dat ik niet ken maar mijn beste vriendin wel uitgescholden voor hoerrrr het was niet de bedoeling dat ze me zou horen maarja..... dat heb je soms he ^^ dit was echt de mooiste avond uit mijn leven xd |
![]() |
|
![]() |
mijn broer werd 18 en ik kwam beneden en zag zn vrienden rond de tafel met allemaal flessen sterke drank. dus ik natuurlijk ook ene proeven. ging k weer naar boven, toen weer naar beneden en nog n glaasje whiskey. en zo maar door. toen had ik 3 keer overgegeven en toen werd ik ineens gewekt door mn vader terwijl ik met mn hoofd op de wc-bril lag en met mn hand in de wc. toen ik wakker werd was ineens alles weer normaal en herinnerde ik me enkele beelden van die ene avond(ik heb nooit last van katers). ook had ik op een feest van een vriend te veel gezopen waardoor ik met een onbekende meid stond te zoenen ineens terwijl ik een vriendin had... vandaar dat k er nu geen meer heb
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ik heb ook te veel herinneringen en kan geen beste kiezen. Ze zijn allemaal awesome. Ik zal er maar random 1 noemen.
We waren met vrienden op een camping. We hadden een bungalow gehuurd. Ik was weer heel erg bezopen dus ik dacht ik ren voor de gein weg van onze bungalow. Toen raakte ik dus verdwaald en ik had geen mobiel bij me. Ik liep toen langs een of terras en toen riepen paar meiden me en vroegen me of ik er bij wou zitten. Ik ging er dus gewoon bij zitten en ja toen kwam er al meteen een meid heel dicht tegen me aan zitten en een ander op me schoot. Ik weet nog dat ze beide Kayleigh heetten. Ze zaten beide me zo hard te teasen telkens aan me zitten en strelen en kusjes geven. Daarna ben ik blijkbaar in slaap gevallen omdat ik zo dronken was. Paar uur later hebben ze me naar me camping gebracht en ja ze bleven allebei slapen. |
![]() |
|
Ik liep s'avonds op straat met mn vrienden na een avondje stappen. Lopen we net de stad, staat er een geit voor onze neus. Ontsnapt van het weilandje ernaast. Wij rennen snel weg, terug de stad. Maar dat zag er waarschijnlijk zo knullig uit na het avondje stappen dan menig persoon ons zal hebben uitgelachen. Sinsdien kom ik nooit meer op een boerderij of dierentuin...
|
![]() |
|
Vorige week in Berlijn naar mijn hotelkamer gebracht door de nachtbewaker omdat ik niet meer wist waar mijn kamer was en de drie waarmee ik was waren opeens verdwenen
![]() ![]() ![]() ![]() En korting bij de straatprostituees proberen te krijgen met mijn studentenpas ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Doet me denken aan een actie, ook in Duitsland. We hadden een schoolreis, maar eigenlijk was het een zakenreis, maar wij als hogeschool mochten ook mee, viel ook buiten de schooldagen. Maar het kostte iets van 20 euro en we zouden naast de drukkerijen, ook een destilleerderij bezoeken, een uitgebreid diner krijgen en in een 3sterren-hotel logeren. Dat was voor een aantal studenten wel heel aantrekkelijk
![]() Destilleerderij bezocht, daar mochten we proeven, diner met wild en zoveel wijn als we wilden, daarna nog een slaapmutsje van de organisatie in het hotel en toen ging iedereen naar bed, behalve wij natuurlijk. Eén van ons had een kamer op de begane grond en daar konden we dus ook een beetje buiten tussen de struiken hangen. Daar nog zitten pokeren en drinken en er ging een halve fles rode wijn over mijn broek. Rode wijn krijg je er al snel niet meer uit, dus ik ben onder de douche gesprongen waarop een medestudent vroeg of het niet handiger was om eerst mijn broek uit te doen ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|