Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() het kan mij eigenlijk niks schelen, ik raak bevriend met mensen als ik fijne gesprekken met ze heb en als ik om ze kan lachen. Oh en mensen die zichzelf altijd bijzonder serieus nemen zijn tamelijk vermoeiend.
|
![]() |
Ik noem maar heel weinig mensen echte vrienden eigenlijk maar als er stiltes kunnen zijn zonder dat 1 van de 2 zich er ongemakkelijk door voelt, dan zit het goed.
![]() Ik kan vooral niet om met mensen die constant serieus zijn of net constant onnozel doen, met mensen die geen mening hebben en je altijd maar naar de mond praten of net mensen die altijd het tegengestelde willen beweren om tegendraads te doen en discussieren om hun gelijk te halen en niet om meningen of ideeen uit te wisselen. Verder heb ik een afkeer van mensen met een hoge dunk en mensen met een gebrek aan empathie en hersenen. Uiterlijk speelt een kleine rol zoals al gezegd is. Als er 10 mensen op een rij staan en ik moet er 3 uitkiezen om een dag mee op te trekken, dan zal ik er ook die mensen uitkiezen waarvan ik op het eerste zicht denk dat we ongeveer op dezelfde golflengte zitten in plaats van mensen waarvan ik op het eerste zicht denk dat we totaal tegengesteld zijn. Dat heeft dus totaal niks met mooi of niet mooi of zo te maken. Ik ken trouwens heel veel verschillende 'soorten' mensen: punk, barbie, hanenkam, dread, skinhead (als in kaal), tattoo, piercing, braziliaan, mexicaan, belg, nederlander, jongen, meisje, hetero, bi, homo, links, rechts, ... en het zijn allemaal leuke mensen. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe onvoorwaardelijk ben je in je liefde / vriendschap? JustTalk | 33 | 14-05-2014 19:13 | |
Psychologie |
vriendschap over ikbener | 3 | 12-07-2009 22:35 | |
Liefde & Relatie |
vriendschap? HelpMePlease | 7 | 07-08-2003 22:09 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap vs relatie apresskier | 14 | 11-07-2002 20:10 | |
Verhalen & Gedichten |
vriendschap? bestaat niet rickert | 6 | 06-09-2001 18:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Vriendschap FiXato | 3 | 30-08-2001 19:41 |