Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hiermee bedoel ik dus niet dat je een hoop lege bierblikjes op de grond moet gooien maar dat je een hoop (losse) prutsels en dingetjes in je kamer kan zetten, kleine schilderijtjes of poster vermengd met een paar grote (geeft een rommelige indruk), plankjes op de muren met plantjes, vaasjes of prulletjes er op, dat soort dingen.. wat ook leuk is: een grote (van beetje doorzichtige stof) klamboe over je bank/bed/kussen-neergooi-plek, wel eentje die qua kleur bij je kamer past en 'open' kan.. zodat je een beetje afgeschermd bent van de rest van de kamer, geeft een beschermd luierig gevoel ![]() [edit] oh wat gemeen, terwijl ik aan het typen was heeft er al iemand een klamboe voorgesteld *kijkt boos* ![]() Laatst gewijzigd op 11-07-2002 om 15:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() de zolder heeft in het midden twee schuine draagbalken en daartussenin kan ik makkelijk een hangmat hangen, aangezien er een 20 cm hoge balk uit de vloerkomt (waar de vloer omheenloopt) kan ik die ruimte toch niet benutten, behalve om naar de andere helft van de zolder te komen |
![]() |
|
Ik heb een zeer relaxte hoek in mijn kamer:
staan zeg maar een 1 persoonsbank tegenover een slaapbank met naast die 1 persoonsbank een groot terarium en daartussen in een soort kist die als tafel dient met daarnaast nog een soort tafeltje vol met kaarsen. Aan de muren heb ik een aantal chinese waaiers en afrikaanse maskers. Op mijn tafel staan wierrookhouders en nog meer kaarsen. Naast mijn bank 2 grote planten. Biertje en een flinke joint erbij en ik ben gelukkig ![]()
||
Citaat:
Maar ik denk dat jou kamer anders is ingedeeld zeg maar!
|
ik zelf vind het een heel leuk idee als je een grote plank aan het plafond hangt (wat er net 10 cm onder ofzo hangt) en om in die plank allemaal gaatjes te boren, dan moet je alleen nog zorgen dat je in het plafond (dus nog boven die plank met gaatjes) een paar spotjes hebt hangen! van beneden lijkt het dan dus net of je een sterrenhemel boven je hebt!! en veel kussens is inderdaad een goed idee!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Donker is heel mooi, maar niet echt bevordelijk als je een spring-in-het-rond bui hebt, dus ik zou niet alles donker maken ofzo.
Met verlichting kan je wel een hoop doen. Indirecte verlichting, kaarsjes en blacklight. Als je ergens een potje blacklight verf vandaan kan halen kun je daarmee iets op je plafond schilderen, dat is volgens mij zeer koel. Of plak er anders van die fluoriscerende plastic sterren op ![]() Je kan ook alles wit maken, met boven aan je plafond achter een balk blacklight of paarse lampen. Maar ik denk dat al dat wit ook gaat vervelen. Maar t is wel mooi ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat heb ik, maar dan met kerstboomlamjes erdoorheen. En de plank is donkerblauw en in de vorm van een wolk ![]() Dat is iid heeeeeel mooi om te zien, 's avonds ![]()
|
Verwijderd
|
Wil je een lounge-sfeertje creëren dan moet je juist geen donkere kleuren gebruiken. Dat maakt het allemaal erg somber. Je kunt beter lichte kleuren gebruiken, waar je dus meer tot rust komt. Je kan natuurlijk wel wat warmere kleuren gebruiken. Ik zal juist zo min mogelijk frutsels zoals lampjes neerzetten dat gaat alleen maar irriteren. Een paar lampen waarmee je het licht kan dimmen lijkt me veel verstandiger, want je moet natuurlijk ook nog een beetje huiswerk op je kamer kunnen maken. Een pluizig vloerkleed is misschien wel chill, kan je lekker op liggen. En kussens zijn natuurlijk ook erg belangrijk. Je kan eventueel nog een laag salontafeltje neerzetten (ala Japans id) waar je lekker met je vrienden voor kan gaan zitten op de kussens...
|
![]() |
|
kben zelf ook bezig met m'n kamer en ik wil ook graag een relaxte sfeer hebben, loungeachtig dus... heb een zeer schone oude platenspeler uit de jaren 60 inc. boxen met houten kast, en ga ouderwetse jazz/zuidamerikaansemuziek lp-hoezen aan de muur hangen... nu nog zoeken naar een minibar
![]() ben alleen nog aan 't nadenken over kleuren, ik denk iets met rood ofzo. |
![]() |
|
Je kamer zo donker mogelijk maken, 'n degelijke 5.1 receiver aanschaffen, dolby surround speakers in elke hoek hangen, vervolgens wachten tot 't nacht is, en dan héérlijke muziek draaien terwijl je in 't pikkedonker op je tweepersoonsbed ligt, wat uiteraard precíes in 't midden van de kamer staat...
...bliss ![]() |
![]() |
||
Citaat:
paramasje schreef: hiermee bedoel ik dus niet dat je een hoop lege bierblikjes op de grond moet gooien [QUOTE] mja nog een kwote ding dat ![]() [antwoord] dr liggen helemaal geen blikjes op mijn kamer.. denk ik... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() mmz nu ik dit heb gevonden moet ik het wel morgen opzien te ruimen.. iemand eenig idee om 1 kubike meter leege drankomhulsels te laten verdwijnen ?? ![]()
||
![]() |
Citaat:
optop: een kamer wordt gezellig als er rotzooi is. Niet rotzooi in de trant van rommeligge zooi en borden met oude friet en mayo, maar rommelige zooi.. zo van .. rommel is gezellig zolang je niet op je bek gaat. En natuurlijk kussens, om de rommel naast te leggen... oeh.. EEN TAPIJT! schiet me dan net te binnen... tapijten heerschen.. zown nep-perzies kleed want een echte kost te veel geld en als je rommel hebt gaattie kapot dus kun je beter een nepperd nemen ![]() mooimooi mooi
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal]De Toren van Babel Issun | 6 | 14-07-2010 20:59 | |
Studeren |
University College #7 harpje | 500 | 10-04-2010 10:18 | |
Verhalen & Gedichten |