Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2007, 15:37
tjaah
tjaah is offline
Hey allemaal..

Ik heb een vriendin van 16jaar en ben zelf 19 en we kennen elkaar al heel lang we zijn beetje samen gaan opgroeien en verliefd geraakt en ik ben van haar gaan houden (ik weet niet of zij van mij is gaan houden.. ze zegt van wel) maar het is ondertussen al 2 keer uitgeweest omdat haar gevoelens schommelen ze zegt op vage dagen opeens ik voel niets meer voor je en eerste keer dat ze het uitmaakte ging ik helemaal down... maar uiteindelijk zijn we weer bijelkaar beland ..

maar na 4 maanden is het weer over ze zegt uit het niets ik heb weer geeen gevoelens voor je terwijl het allemaal heeel normaal ging zelfs goed ging vond ik..
ze zegt dat ze single wilt zijn en andere jongens wilt leren kennen..(ze is heel knap vind ik, en ze krijgt ook veel aandacht van andere jongens die ze kan krijgen)ik begrijp dat ook want ze is ondertussen 4jaartjes verliefd op me ze heeft in die tijd geen ander jongens leren kennen
maar ik zit daar echt mee omdat ik niets fouts heb gedaan en haar gevoelens zijn zo vaag..

is het omdat ze 16jaar is en onervaren is of hebben 16jarige gewoon zulke aanvallen? of denkt ze: ik ben niet meer VERLIEFD en is de stap ''houden van'' te groot voor haar dat ze die niet herkend

en de vraag is of ik haar zou moeten laten gaan of toch terug proberen te krijgen. ik hou nog zoveel van haar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2007, 15:45
Anki
Anki is offline
Ze is zestien, dat heeft niks met aanvallen te maken. Ik denk dat ze nu toe is aan iets anders. Dat wil niet gelijk zeggen dat jij iets fout hebt gedaan.
Het is gewoon over.
Oud 10-03-2007, 16:06
Verwijderd
Laat haar gewoon gaan.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 16:07
Verwijderd
Citaat:
tjaah schreef op 10-03-2007 @ 16:37 :
ik begrijp dat ook want ze is ondertussen 4jaartjes verliefd op me
Nee, dat kan niet. Ze is dus juist niet meer verliefd op je. Een vrouw die verliefd is kun je (meestal) als stront behandelen en zal altijd bij je blijven, terwijl superlief zijn (meestal) niet helpt als ze niet meer verliefd is.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 16:30
tjaah
tjaah is offline
ik weet wel zeker dat ze nog verliefd op me is
het zijn gewoon haar gevoelens die het niet weten denk ik
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 16:46
__
__ is offline
Citaat:
tjaah schreef op 10-03-2007 @ 17:30 :
want verliefdheid heeft niks te maken met gevoelens
wat Anneka al zei, laat dr gewoon gaan. 'tegenhouden' oid heeft toch geen zin, en om er nog maar eens een wijsheidje tegenaan te gooien: if you love something set it free, if it comes back to you it is yours, if it doesn't it never was. jaha.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 16:49
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-03-2007 @ 17:07 :
Nee, dat kan niet. Ze is dus juist niet meer verliefd op je. Een vrouw die verliefd is kun je (meestal) als stront behandelen en zal altijd bij je blijven, terwijl superlief zijn (meestal) niet helpt als ze niet meer verliefd is.
Je hebt best wel gare ideeen :/
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 17:02
Anki
Anki is offline
Citaat:
tjaah schreef op 10-03-2007 @ 18:30 :
Je zou beter moeten weten met negentien.
Als ze zegt dat haar gevoelens over zijn, dat betekent dat ze NIET meer verliefd is..
Hard, maar waar.
Oud 10-03-2007, 19:29
tjaah
tjaah is offline
ze is mijn eerste meisje sory ben niet zo ervaren maar het is wel allemaal waar dat gevoelens niets met verliefdheid te maken heeft maar het heeft wel een soort van invloed op je verliefdheid
al voel je niets meer voor die gene kan je moeilijker verliefd worden... maar ik denk dat ik uiteindelijk maar 1 ding kan doen is haar laten zitten hellaas maar waar
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 20:04
Anki
Anki is offline
Citaat:
tjaah schreef op 10-03-2007 @ 21:29 :
ze is mijn eerste meisje sory ben niet zo ervaren maar het is wel allemaal waar dat gevoelens niets met verliefdheid te maken heeft maar het heeft wel een soort van invloed op je verliefdheid
al voel je niets meer voor die gene kan je moeilijker verliefd worden... maar ik denk dat ik uiteindelijk maar 1 ding kan doen is haar laten zitten hellaas maar waar
Verliefdheid IS toch een gevoel?
Oud 10-03-2007, 20:55
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-03-2007 @ 17:07 :
Een vrouw die verliefd is kun je (meestal) als stront behandelen en zal altijd bij je blijven, terwijl superlief zijn (meestal) niet helpt als ze niet meer verliefd is.
Meestal werkt behandelen als stront nog beter dan lief zijn als ze niet meer voelt. Nu heeft ze je namelijk niets te bieden, want je bent al tevreden. Dan is er voor haar geen donder meer aan.
Oud 10-03-2007, 20:55
Verwijderd
Citaat:
tjaah schreef op 10-03-2007 @ 20:29 :
Lul niet zo dom uit je nek. Verliefdheid is een gevoel en als niets voor je voelt, of niet genoeg, is ze dus níet verliefd op je.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 00:17
EggeD
EggeD is offline
throw her away and get a new one, zeggen de dames hier. moderne wegwerpmaatschappij he ; )
Oud 11-03-2007, 07:50
Maija
Maija is offline
Je kan je wel zo erg vasthouden aan het idee dat jullie samen zijn opgegroeit, en van elkaar houden.
Maar als het over is, dan is het over..
Mijn ex en ik hebben samen echt enorm veel meegemaakt waardoor je kan denken dat we altijd samen zouden kunnen zijn. Maar dat konden we ook niet.

En opeens is die oude vertrouwde persoon weg, je moet je realiseren dat je NU leeft en niet in de dingen die je samen hebt meegemaakt!
Oud 11-03-2007, 08:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Schijnbaar wil ze gewoon meer van het leven proeven
Ze is nog jong en zit nu al aan jou vast en volgens mij heeft ze daar helemaal geen zin in. Ik neem dan aan dat de verliefdheid dan ook weg is, anders zou ze wel bij jou blijven.

Kortom, laat haar gaan. Bouw zelf een eigen leven op, in plaats van alleen om haar.
Oud 11-03-2007, 10:55
igfy
igfy is offline
Je bent nog jong en je zult genoeg andere meisjes tegen komen in je leven. Dat ze je nu niet meer wil is heel vervelend voor je, maar je kan er niets aan veranderen.
Oud 11-03-2007, 11:03
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Hey allemaal..

Ik heb een vriendin van 16jaar en ben zelf 19 en we kennen elkaar al heel lang we zijn beetje samen gaan opgroeien en verliefd geraakt en ik ben van haar gaan houden (ik weet niet of zij van mij is gaan houden.. ze zegt van wel) maar het is ondertussen al 2 keer uitgeweest omdat haar gevoelens schommelen ze zegt op vage dagen opeens ik voel niets meer voor je en eerste keer dat ze het uitmaakte ging ik helemaal down... maar uiteindelijk zijn we weer bijelkaar beland ..

maar na 4 maanden is het weer over ze zegt uit het niets ik heb weer geeen gevoelens voor je terwijl het allemaal heeel normaal ging zelfs goed ging vond ik..
ze zegt dat ze single wilt zijn en andere jongens wilt leren kennen..(ze is heel knap vind ik, en ze krijgt ook veel aandacht van andere jongens die ze kan krijgen)ik begrijp dat ook want ze is ondertussen 4jaartjes verliefd op me ze heeft in die tijd geen ander jongens leren kennen
maar ik zit daar echt mee omdat ik niets fouts heb gedaan en haar gevoelens zijn zo vaag..

is het omdat ze 16jaar is en onervaren is of hebben 16jarige gewoon zulke aanvallen? of denkt ze: ik ben niet meer VERLIEFD en is de stap ''houden van'' te groot voor haar dat ze die niet herkend

en de vraag is of ik haar zou moeten laten gaan of toch terug proberen te krijgen. ik hou nog zoveel van haar
DIt is zo belachelijk. Zij vind jou gewoon helemaal niet leuk en je hebt juist heel veel fout gedaan. Als ze dan ook nog eens 16 is dan maak je die fouten dus veel sneller omdat zij sneller verandert. Te weten.. dingen die eerst jou leuk maakten zijn nu saai en onaantrekkelijkheid etc. Toen ze 14 was vond ze andere dingen leuk dan nu..etc. Jij kon dat natuurlijk niet goed inschatten. niet erg. Vind een nieuwe meisje.

Laatst gewijzigd op 11-03-2007 om 11:12.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 18:08
tjaah
tjaah is offline
gelijk hebben jullie bedankt voor jullie meningen en tips

this wel kut zoiets te verlaten maarjah moet maar
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 20:46
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-03-2007 @ 21:55 :
Lul niet zo dom uit je nek. Verliefdheid is een gevoel en als niets voor je voelt, of niet genoeg, is ze dus níet verliefd op je.
jemig, agressor gesignaleerd
Oud 17-03-2007, 10:10
19lotte93
19lotte93 is offline
laat haar weten wat je voor haar voeld,, en vraag haar of ze het zelfde ook nog voor jou voeld,, al zegt ze van niet dan moet je haar ook laten gaan.
Oud 17-03-2007, 10:15
Verwijderd
Citaat:
19lotte93 schreef op 17-03-2007 @ 11:10 :
laat haar weten wat je voor haar voeld,, en vraag haar of ze het zelfde ook nog voor jou voeld,, al zegt ze van niet dan moet je haar ook laten gaan.
voeld????
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 10:15
Verwijderd
Citaat:
DNMB schreef op 11-03-2007 @ 21:46 :
jemig, agressor gesignaleerd
Soms word ik een beetje moe van mensen die ietsv zó ongelooflijk niet willen weten.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 10:17
juno
juno is offline
Joh, vrienden kunnen jullie allicht wel blijven. Veel meer dan dat is er nu ook niet meer, als ik het zo lees.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 12:03
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 17-03-2007 @ 11:15 :
voeld????
Je begrijpt wel wat er bedoelt wordt toch?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 14:51
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ze is 16 en wilt gewoon wat rondsletten, ze krijgt veel aandacht van andere jongens en is waarschijnlijk gewoon aan iets anders toe. Accepteer dat en realiseer je dat dit het einde van de wereld niet is.
Oud 17-03-2007, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 17-03-2007 @ 13:03 :
Je begrijpt wel wat er bedoelt wordt toch?
bedoelt??????

Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 17:39
Verwijderd
Citaat:

sweet 16..

laat haar gaan
Met citaat reageren
Oud 18-03-2007, 14:30
TommY_
TommY_ is offline
Wie weet over een paar jaar, komen jullie elkaar weer tegen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2007, 15:58
fractuur
fractuur is offline
Hoe komt het dat je een lange relatie met haar hebt gehad, maar dat je haar totaal niet serieus neemt nu? Alsof zij met 16 jaar haar eigen leven niet kan bepalen en dat jij nu moet vinden hoe zij zich voelt jegens jou..

Laat haar gaan en bouw een nieuw leven op.
Reageren

Regels voor berichten