Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2007, 11:32
MaStar
MaStar is offline
Ik had een vraag;

Ik ben al een tijdje met een dame aan het chatten en heb d'r ook al wel x ontmoet in de stad... (paar maanden terug ook wel close geweest etc. etc.)

Het contact heeft tijdje stil gezeten totdat ik d'r weer x zat in de stad!! Daarna sprak ze me gelijk aan op MSN! uiteindelijk had ik d'r gevraagd op MSN of ze x wat wilde drinken! Dat wilde ze wel een x...

Paar dagen later (zondag) 1e smsje gestuurd of ze nog zin had om wat te drinken, en of ze die a.s woensdag kon. SMS terug dat ze die woensdag niet kon, of ik volgende week kon.....

Toen heb ik weer een smsje gestuurd dat ik die dinsdag (week erna) wél kon, waarop zij weer smste dat 'ze dacht' dat ze toen ook kon....

Verder die week helemaal niet meer gesmst etc. etc., en ik kreeg zo 't gevoel dat ze 't eigenlijk niet wilde OOK omdat ze me vanochtend op MSN aansprak, maar TOTAAL niets schreef over van 'wanneer gaan we wat drinken oid'... Express heb ik er ook niets over gezegd.

NU de vraag: Er is dus nog geen concrete afspraak, moet ik nu wéér smsen van: 'heb je nog zin om dinsdag wat te doen'???

Ik zou het namelijk leuk vinden als ZIJ ook eens wat initiatief nam of een hint gaf Maar dat is TOTAAL niet aan de orde.....

Ik heb onderhand zo iets van: 'rot dan maar op'...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2007, 11:35
Stefanie
Stefanie is offline
Doe wat je gevoel je zegt. Als je de indruk hebt dat zij jou niet zit zitten, kun je dit altijd op de man af vragen... Aan gissen heb je niks.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 11:36
Verwijderd
Tja, dat roep je over jezelf af als je iets probeert te regelen via sms in plaats van die telefoon te gebruiken om te bellen zoals een normaal mens. Sms is voor kleine berichtjes, niet voor communicatie.

Zij denkt nu: dat regelen van dat drinken ging ook voor geen meter, en toen hij op msn was zei hij er ook al niets over, dus hij bekijkt het maar.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 11:44
Smokin'
Smokin' is offline
Zozo.. SMS-en? Halfzacht geklungel van niks. Ik denk dat dit meisje gewoon vrij matige interesse in je heeft, en door de zaken aan te pakken als een zachtgekookt eitje heb je het er niet beter op gemaakt. Meisjes zijn vaak slecht met zelf initiatief nemen..maar het is dus niet zo dat die dinsdag al voorbij is gegaan? Als dat niet zo is zou ik haar bv maandag iets als bevestiging sturen in de trent van...'morgen om 10 uur bij café de Groene Draak oke?' (of nog beter, bellen op zondag ofzo) Als dit meisje er dan weer onderuit probeert te komen zonder tegenaanbod zou ik er mee kappen. Kijk dit soort problemen krijg je als je zo slap uit de hoek komt.. wat vage sms-jes en msn gesprekken is niks. Als je opbelt kan je in een telefoontje de details allemaal vastleggen en bovendien komt het toffer over. Veel beter.

Laatst gewijzigd op 10-03-2007 om 11:46.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 11:45
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 10-03-2007 @ 12:35 :
Doe wat je gevoel je zegt. Als je de indruk hebt dat zij jou niet zit zitten, kun je dit altijd op de man af vragen... Aan gissen heb je niks.
Op de man af vragen is niet nodig en vermindert zijn kansen nog veel meer.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 12:06
Verwijderd
Je zat x? In de stad? Ze wilde x wat drinken? Jezus, ik zou zeggen 'de jeugd van tegenwoordig', maar met 19 mag je daar toch wel eens overheen groeien...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 12:07
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 10-03-2007 @ 12:45 :
Op de man af vragen is niet nodig en vermindert zijn kansen nog veel meer.
Van gissen word je gelukkig wel wijzer.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 13:10
MaStar
MaStar is offline
noem me een mietje, maar bellen houdt ik TOTAAL niet van......

@ stefanie:

als ik doe wat mijn gevoel zeg, stuur ik nog een x een smsje van: 'als je nog wat leuks wilt doen, ik kan dinsdagavond sowieso! KUS'...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 13:16
Magican
Magican is offline
Citaat:
MaStar schreef op 10-03-2007 @ 14:10 :
noem me een mietje, maar bellen houdt ik TOTAAL niet van......
Daar houdt ik ook niet van.
Oud 10-03-2007, 13:42
igfy
igfy is offline
Citaat:
MaStar schreef op 10-03-2007 @ 14:10 :

als ik doe wat mijn gevoel zeg, stuur ik nog een x een smsje van: 'als je nog wat leuks wilt doen, ik kan dinsdagavond sowieso! KUS'...
dat kun je heel goed doen. Als je dan weer zo'n matige reactie krijgt, kun je er mee ophouden, dan heeft ze er vast gewoon geen zin in.
Oud 10-03-2007, 14:55
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
igfy schreef op 10-03-2007 @ 14:42 :
dat kun je heel goed doen. Als je dan weer zo'n matige reactie krijgt, kun je er mee ophouden, dan heeft ze er vast gewoon geen zin in.
zou ik dat dan SMSen? en daarna kan er altijd eventueel nog gebeld worden (voor de date).... ik hou gewoon niet zo van bellen om date te regelen, als je iemand niet (goed) kent.. (je dringt je ook erg op bij diegene heb ik dan altijd)

maarja, we zullen zien, denk dat ik dat doe
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 15:23
Al Murphy
Al Murphy is offline
Met even te bellen dring je je helemaal niet op. Je maakt het voor jezelf en de ander gewoon een stuk gemakkelijker en duidelijker. Blijkbaar is het bij jullie vooral een probleem dat er niks duidelijk is. Wel, dan moet je net daar iets aan veranderen. Bijvoorbeeld door beter/anders te gaan communiceren.

Als zij het voor jou niet waard is om tegen je principes te gaan bellen, kan je je beter afvragen of je een afspraak wel echt ziet zitten. Je zal dan echt wel tegen elkaar moeten gaan praten, hoor.
Oud 10-03-2007, 16:12
Verwijderd
Óf ze is niet echt geďnteresseerd in je, óf ze is een compliment whore en speelt 'hard to get'. Kan zo van je verhaal niet beoordelen welke het is.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 16:54
MaStar
MaStar is offline
-edit--

Laatst gewijzigd op 10-03-2007 om 17:15.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 17:16
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-03-2007 @ 17:12 :
Óf ze is niet echt geďnteresseerd in je, óf ze is een compliment whore en speelt 'hard to get'. Kan zo van je verhaal niet beoordelen welke het is.
tja, ik was van plan ook niets meer te sturen, totdat ze me weer gelijk aansprak op MSN.. dat vind ik dan zo vaag waardoor ik ook ga twijfelen als ze niet geinteresseerd is (nadat ik 't gevraagd had) waarom blockt ze me dan niet... en spreekt ze me DIRECT weer aan....

bellen hou ik gewoon niet van en als ze op dat smsje niet positief reageerd dan laat maar, block ik haar, en dan ga ik verder... pfff

edit; maar ik stuur nog wel x sms/hyve bericht oid en met de vraag; zie hierboven
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 17:18
dwight88
dwight88 is offline
msn/smsen/hyves/icq en alle andere dingen via een computer/telefoon toetsenbord zijn nou niet écht de manieren om lekker in contact te komen.

Trek lekker je stoute schoenen aan, bel d'r, dan weet je het binnen 1 minuut. Zo niet, jammer dan, zo ja: leuke avond!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 19:06
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 10-03-2007 @ 18:18 :
msn/smsen/hyves/icq en alle andere dingen via een computer/telefoon toetsenbord zijn nou niet écht de manieren om lekker in contact te komen.

Trek lekker je stoute schoenen aan, bel d'r, dan weet je het binnen 1 minuut. Zo niet, jammer dan, zo ja: leuke avond!
in principe is een afspraak via sms ook zo gemaakt.. 'kan je dan en dan' ... 'ja' 'ok, 20.30 bij ... '

en dan kan je nog de heeeeeeeeele avond lekker in contact komen...

maarja.. ik zal d'r binnekort smsen oid en een allerlaatste poging wagen
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 00:08
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
MaStar schreef op 10-03-2007 @ 20:06 :
in principe is een afspraak via sms ook zo gemaakt.. 'kan je dan en dan' ... 'ja' 'ok, 20.30 bij ... '
Wat zit je dan eerst een heel bericht te typen dat het blijkbaar niet op die manier werkt?

Citaat:
1e smsje gestuurd of ze nog zin had om wat te drinken, en of ze die a.s woensdag kon. SMS terug dat ze die woensdag niet kon, of ik volgende week kon.....

Toen heb ik weer een smsje gestuurd dat ik die dinsdag (week erna) wél kon, waarop zij weer smste dat 'ze dacht' dat ze toen ook kon....

Verder die week helemaal niet meer gesmst etc. etc.,

NU de vraag: Er is dus nog geen concrete afspraak,
Naja, doe waar je zin in hebt, natuurlijk.
Oud 11-03-2007, 02:08
Luki
Luki is offline
Dude,
vraag dr gewoon heel simpel

Heb je nog zin om een keer wat te drinken?

Als ze blijft ontwijken dan weet je het togg..

Makkelijker dan een halve A4 op een forum te schrijven..

pce
Oud 11-03-2007, 02:12
Luki
Luki is offline
En zodra je het weet ga je naar plan b.

Next stategie

offf

next girl..

Tis maar wat je persoonlijke visie is daarover.
Oud 11-03-2007, 08:15
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
Luki schreef op 11-03-2007 @ 03:08 :
Dude,
vraag dr gewoon heel simpel

Heb je nog zin om een keer wat te drinken?

Als ze blijft ontwijken dan weet je het togg..

Makkelijker dan een halve A4 op een forum te schrijven..

pce
heb d'r al x zo gevraagd, toen wilde ze 'deze' week (bijv maandag-avond)...... maar werd ze niet concreet. Dus dacht ik al: flikker maar op. MAAR.. toen kwam ik op MSN, sprak ze me DIRECT weer aan dan denk ik ook, wat wil je nou... Als je toch geen date wilt, waarom ga je dan wél contact zoeken...

Als ik niet met een meisje wil daten, en heb tóch ja gezegt (maar nee gedacht).... ga ik die niet direct weer aanspreken op MSN als ze online komt... ontloop ik 'r liever

Maar ik denk dat ik me gevoel maar moet volgen en moet komen met concrete afspraak!?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 08:39
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Bel haar nou gewoon even
Of maak via MSN een concrete afspraak. Het heen en weer gejengel is vermoeiend
Oud 11-03-2007, 11:32
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
MaStar schreef op 11-03-2007 @ 09:15 :
heb d'r al x zo gevraagd, toen wilde ze 'deze' week (bijv maandag-avond)...... maar werd ze niet concreet. Dus dacht ik al: flikker maar op. MAAR.. toen kwam ik op MSN, sprak ze me DIRECT weer aan dan denk ik ook, wat wil je nou... Als je toch geen date wilt, waarom ga je dan wél contact zoeken...

Als ik niet met een meisje wil daten, en heb tóch ja gezegt (maar nee gedacht).... ga ik die niet direct weer aanspreken op MSN als ze online komt... ontloop ik 'r liever

Maar ik denk dat ik me gevoel maar moet volgen en moet komen met concrete afspraak!?
WTF WEES EEN MAN! PUSSY! Jij laat alles aan haar over, maar mijn ervaring is dat als je een meisje vraagt 'wat wil je gaan doen?' Dat ze dan 9 van de 10 x zeggen 'maakt mij niet uit'. En zo is het bij alles rondom die eerste dates. Neem de leiding en doe dingen met een duidelijk idee .
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 11:47
Roos
Roos is offline
Ik zou niet vragen: kan jij dinsdag?

Maar gewoon vragen: wanneer kan jij?
Oud 11-03-2007, 14:00
Luki
Luki is offline
Eigenlijk vraagt ze je, show me what you got..

Precies, je topic heet 'hoeveel initiatief nemen'.

ZOVEEL ALS NODIG IS.

Laatst gewijzigd op 11-03-2007 om 14:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2007, 19:18
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
Luki schreef op 11-03-2007 @ 15:00 :
Eigenlijk vraagt ze je, show me what you got..

Precies, je topic heet 'hoeveel initiatief nemen'.

ZOVEEL ALS NODIG IS.
tja, moet nog ff nadenken wat ik ga smsen,m aar dat doe ik dan maar..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 19:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Roos schreef op 11-03-2007 @ 12:47 :
Ik zou niet vragen: kan jij dinsdag?

Maar gewoon vragen: wanneer kan jij?
Neuh. Ik heb over 't algemeen niet bepaald de hele week niks te doen ofzo. Dus is het "kun je donderdag deze of volgende week?", zo niet, dan proberen we misschien een andere dag, maar als ze niet enthousiast is en zin heeft, heeft het weinig zin wat mij betreft.

Citaat:
MaStar schreef op 11-03-2007 @ 20:18 :
Damn, wat zegt nu iedereen steeds over dat SMSen?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 19:25
Verwijderd
Citaat:
MaStar schreef op 11-03-2007 @ 20:18 :
je bent een sukkel
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 19:26
Yolcu
Yolcu is offline
Bel dr op!
Hoor je ook meteen of ze enthousiast is of niet.

En wat is nou het ergste dat je kan gebeuren? Ik begrijp die telefoonangst niet echt, je wordt heus niet opgegeten door de hoorn ofzo hoor!
Oud 11-03-2007, 19:29
Verwijderd
Ja ik vind het zelf ook altijd wel even spannend om te telefoneren, maar ik vind het ook altijd wel even spannend om een tentamen te maken en dat is ook geen reden om het dan maar niet te doen. Dingen gebeuren nu eenmaal niet als je er geen moeite voor doet. Behalve als je vier bent. Heeee MaStar, misschien wil je moeder wel voor je bellen?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 19:40
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Sarah schreef op 11-03-2007 @ 20:29 :
Heeee MaStar, misschien wil je moeder wel voor je bellen?
Jaaaaa goed idee
Oud 12-03-2007, 07:12
MaStar
MaStar is offline
tja, bellen vind ik gewoon kut, zeker als ik iemand niet goed ken en wil daten,....... stuur mrogen nog 1x smsje, en dan zien we 't wel...

suggesties zijn welkom, maargoed, iedereen vind toch dat ik moet bellen....
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 07:14
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
Sarah schreef op 10-03-2007 @ 12:36 :
Zij denkt nu: dat regelen van dat drinken ging ook voor geen meter, en toen hij op msn was zei hij er ook al niets over, dus hij bekijkt het maar. [/B]
uhh? Ik heb op msn/sms aangedragen + initiatief genomen om x wat te doen als zij er dan niet op terugkomt maar me wél steeds aanspreekt op MSN, tja kan ik daar ook neits aan doen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 09:09
Volk
Volk is offline
Citaat:
MaStar schreef op 12-03-2007 @ 08:14 :
uhh? Ik heb op msn/sms aangedragen + initiatief genomen om x wat te doen als zij er dan niet op terugkomt maar me wél steeds aanspreekt op MSN, tja kan ik daar ook neits aan doen
Misschien zit zij te wachten totdat jij erop terug komt. Denkt ze ook van; waarom heeft hij het er niet meer over?.
En je moet gewoon bellen. Wat is daar nou zo erg aan als je er over na denkt? Het is gewoon praten via een telefoon. Durf je haar niet aan te spreken? Wou je als jullie wat drinken zijn haar steeds SMS-jes sturen? Als je in het echt gewoon met haar kunt praten waarom dan niet via de telefoon? Zet je gewoon over die stomme angst heen en bel gewoon. Ze wil waarschijnlijk een man, geen kind dat bang is voor de telefoonmonster.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 09:32
Optima
Optima is offline
Als dat meisje je echt leuk had gevonden, dan had ze wel wat makkelijke tijd vrijgemaakt.

Mijn advies: ff lekker links laten liggen, geen energie meer insteken, en wachten totdat ze echt wil. Hoor je niets meer van haar? Dan weet je meteen dat ze niet oprecht geintereseerd was maar meer casual. En ga haar niet constant smssen bellen of wat dan ook. Als vrouwen ergens een teringhekel aan hebben dan is het een claimerige man.
Oud 12-03-2007, 10:03
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
Optima schreef op 12-03-2007 @ 10:32 :
Als dat meisje je echt leuk had gevonden, dan had ze wel wat makkelijke tijd vrijgemaakt.
daarom was mijn vraag ook, hóeveel initiatief nemen...

Citaat:
Optima schreef op 12-03-2007 @ 10:32 : Mijn advies: ff lekker links laten liggen, geen energie meer insteken, en wachten totdat ze echt wil. Hoor je niets meer van haar? Dan weet je meteen dat ze niet oprecht geintereseerd was maar meer casual. En ga haar niet constant smssen bellen of wat dan ook. Als vrouwen ergens een teringhekel aan hebben dan is het een claimerige man.
nja ik heb ook een weekje niets van me laten horen (niet online/niet smsen etc.). En wat ik al zei; toen kwam ik na die week op MSN en sprak ze MIJ gelijk weer aan..... (maar ze had 't niet over de date)... dát was ff raar, maar nogmaals... ze liet dus wél gelijk wat van zich horen toen ik online kwam (na dat laatste smsje)

achja, vrouwen zijn soms moeilijk te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 10:08
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MaStar schreef op 12-03-2007 @ 11:03 :
achja, vrouwen zijn soms moeilijk te begrijpen
In dit geval ligt 't toch echt aan jou.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 10:09
Volk
Volk is offline
Citaat:
Optima schreef op 12-03-2007 @ 10:32 :

Mijn advies: ff lekker links laten liggen, geen energie meer insteken, en wachten totdat ze echt wil. Hoor je niets meer van haar? Dan weet je meteen dat ze niet oprecht geintereseerd was maar meer casual. En ga haar niet constant smssen bellen of wat dan ook. Als vrouwen ergens een teringhekel aan hebben dan is het een claimerige man.
Het zou best kunnen dat zei ook op een of ander forum het advies krijgt dat ze je effe links moet laten liggen, dat ze geen energie in je moet steken en wachten totdat je echt wil. Dat ze je niet moet bellen of sms-en. Omdat mannen een hekel hebben aan een claimerige vrouw.

Ik zou gewoon BELLEN , dus niet sms-en maar echt bellen, dan heb je tenminste duidelijkheid. En dat ze toen geen tijd had hoeft niks te betekenen. Mijn agenda staat vaak ook behoorlijk vol maar dat betekent niet dat ik geen interesse heb in iemand.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 10:14
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
MaStar schreef op 12-03-2007 @ 08:12 :
tja, bellen vind ik gewoon kut, zeker als ik iemand niet goed ken en wil daten,....... stuur mrogen nog 1x smsje, en dan zien we 't wel...

suggesties zijn welkom, maargoed, iedereen vind toch dat ik moet bellen....
Oke, je bent bang om te bellen en je stem gaat trillen enzo.. hoe ga je het dan voor elkaar krijgen als je eventueel met haar in een cafétje komt te zitten?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 10:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 12-03-2007 @ 11:14 :
Oke, je bent bang om te bellen en je stem gaat trillen enzo.. hoe ga je het dan voor elkaar krijgen als je eventueel met haar in een cafétje komt te zitten?
Gewoon een onderwerp pakken dat je leuk vindt, zoals computerspelletjes, en daar uren over vertellen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 11:14
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 12-03-2007 @ 11:14 :
zal niet zo'n probleem worden... praten kan ik wel, alleen houdt er gewoon niet zo van bellen. Denk omdat smsen in 't begin lkkr veilig is..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 12:57
Magican
Magican is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-03-2007 @ 11:30 :
Gewoon een onderwerp pakken dat je leuk vindt, zoals computerspelletjes, en daar uren over vertellen.
En dan alle codes van alle spellen die je kent opnoemen, dat vinden de vrouwtjes mooi!
Oud 12-03-2007, 15:34
elledc
elledc is offline
Mij lijkt het antwoord heel simpel, ze is niet geďnteresseerd in je. Ik spreek uit ervaring... en hoe meer je ernaar vraagt, hoe meer ze waarschijnlijk afknapt.
Via sms blijven vragen is trouwens

Laatst gewijzigd op 12-03-2007 om 15:37.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 15:43
igfy
igfy is offline
Heb je nou uiteindelijk al initiatief genomen of ben je nog steeds aan het speculeren?
Oud 12-03-2007, 15:59
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
elledc schreef op 12-03-2007 @ 16:34 :
Mij lijkt het antwoord heel simpel, ze is niet geďnteresseerd in je. Ik spreek uit ervaring... en hoe meer je ernaar vraagt, hoe meer ze waarschijnlijk afknapt.
Via sms blijven vragen is trouwens
en waarom niet? wél zeggen dat ze x wilt drinken en me wel aanspreken op msn...

maargoed! ik weet jullie menign, bedankt iig!

@igfy: nog steeds speculeren, denk nog ff of ik 't moet/wil doorzetten.... dus!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 17:17
MaStar
MaStar is offline
oja, ik heb morgen een tentamen die ik voldoende MOET maken.. (herkansing)... en kreeg vanmiddag nog een smsje van haar, met (alleen): 'hee succes morgen! kus'

tja uit dat soort 'dingen' denk ik van. WTF wil je nou alleen aardig zijn in SMSjes en MSN-gesprekken of ook nog een x date..... Als ze me ECHT niet mag, zou ze dit toch niet doen... vandaar dat ik dát (WTF) soms denk.... als ze nou gewoon zoiets schreef 'hee, succes morgen. En gaan we donderdag nog stappen? x '

maar nee ... vandaar... HOEVEEL initiatief moet Ik tonen Als ik nog een date wil (en nee, ga niet bellen), moet ik wéér reageren met: 'ja thx voor je smsje, MAAR heb je donderdag nog zin? ' pffff..... En dat ze geen date wilt, OK, maar waarom dan dat 'normale' contact... pfff dat schiet toch niet op.... (ok ik stuurde dat ook x toen ze af moest rijden met de auto)

Laatst gewijzigd op 12-03-2007 om 17:38.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 17:40
Muspel
Muspel is offline
Ik denk dat je helemaal niet meer initiatief hoeft te tonen.

Mij lijkt het vrij duidelijk dat ze helemaal geen date met je wil, maar je wél leuk vindt als gewone vriend. Vandaar ook dat ze je op msn wel aanspreekt maar het niet over de date heeft. Ze wil wel contact met je maar ze is bang dat als ze eerlijk zegt dat ze verder geen interesse in je heeft, je helemaal geen contact meer met haar wilt.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 17:43
adon1s
adon1s is offline
Zoveel x als je zin hebt initiatief nemen Als je het 3x per dag aangeeft, heb je sowieso 1 a 2x per dag.
Oud 12-03-2007, 17:43
Anika
Wat zit je nou allemaal moeilijk te doen? Blijkbaar wil ze gewoon geen date met je maar wil ze best met je praten als gewone vrienden. Ik snap niet dat je er zo zwaar aan tilt dat ze je aanspreekt op msn, als je iemand mag is dat niet meer dan normaal. Er hoeft niet meteen meer achter te zitten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 17:57
MaStar
MaStar is offline
nja ik heb 't ook niet zo benadrukt als 'date',maar meer x voorgesteld om x wat te drinken!! Daar reageerde ze positief op, maar nu denk ik dat ze 'jaaa ,leuk!! ' schreef, maar 'nee, liever niet'bedoelde!

Aan de andere kant als je iemand 'als vriend' wilt houden ,dan is een x wat drinken toch ook geen probleem en vind je dat dan toch ook gezellig Of ze is blijkbaar iemand die alleen op MSN/sms wilt spreken, en af en toe x gedag zegt in de stad, maja daar heb ik geen behoefte aan!!

En 't contact (MSN) heeft een tijd stil gelegen......... Moet er miss bij vermelden dat we flinke tijd (koninginnedag vorig jaar) ook gezoent hebben MAar toen vond ik d'r oo kal zo 'tja afwachtend, dati k dacht dat 't eenmalig was'..

Ik weet iig jullie advies/tips, thx voor de antwoorden! weet niet wat ik nu moet doen, maar wacht maar af! Miss bedankt (sms) ik d'r strax nog wel omdat ze MIJ succes wenste voor 't tentamen morgen, maar that's all denk ik... over en uit... sluiten (Blocken)...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten