Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2007, 23:02
Carn
Carn is offline
12 Maart in de W2:

van de site:

Maandag 12 maart
Necrophagist + Misery Index + Origin + Diskreet
Zaal Open: 19.30 uur
Aanvang: 20.00 uur
Entree: Euro 13,-

Necrophagist

Wie niet beter zou weten, zou bij het beluisteren van Necrophagist's meesterwerk Epitaph denken dat deathmetalpionier Death samen met frontman Chuck Schuldiner uit de dood is opgestaan. Zo extreem snel, virtuoos en ongekend melodieus klinken de songs op het album. Necrophagist komt echter uit het Duitse Karlsruhe en wordt voorgezeten door Muhammed Suicmez die de groep in 1999 begon als eenmansproject. Neemt niet weg dat de band een groot technisch superlatief is, waarbij enkel de diepe grunts van de zanger zich aan de originaliteit onttrekken.

Misery Index

De laatste keer dat Misery Index uit Baltimore zijn deathmetalklanken ten gehore bracht in Nederland was als voorprogramma van Fear Factory. De band komt vast stukken beter tot zijn recht te midden van de drie huidige tourgenoten. De songs van albums als Retaliate en Discordia hebben namelijk net zoveel gemeen met die van Necrophagist, Origin en Diskreet als met de razende mix van deathmetal, grindcore en hardcore die Dying Fetus, Terrorizer en Brutal Truth maken.

Origin

Origin is continue onderhevig aan bezettingswisselingen. De kwaliteit van de muziek heeft hier gelukkig nooit onder te lijden gehad. De hyperagressieve metal op de meest recente platen Informis Infinitas Inhumanitas en Echoes of Decimation is een monsterlijk geoliede samenkomst van diepe grunts, ijzige screams, stotende gitaarpartijen en ongelooflijk ingewikkeld drumwerk.

Diskreet

Deathgrindband Diskreet komt uit Topeka, Kansas en bestaat pas sinds 2003. De groep toerde eerder met bands als Origin, The Red Chord en Incantation en heeft zichzelf ten doel gesteld om complexere en lompere songs te schrijven dan de leden deden bij hun vorige acts. Het zelfgeproduceerde debuutalbum zal binnenkort verschijnen.
Oud 01-02-2007, 18:27
Carn
Carn is offline
Kansas-based death metallers ORIGIN have been rejoined by drummer John Longstreth. The group will embark on a European tour with NECROPHAGIST and MISERY INDEX beginning on February 8 in Trier, Germany. Credited with having created some of the most challenging and devastating death metal in its three-album career, ORIGIN was a late addition to this blistering package as the replacement for COLDWORKER, who had to pull off the trek due to "scheduling conflicts." Dubbed the "Carving Europe's Epitaph Vol. II" tour, the bill is rounded out by BURNING SKIES opening the first half of the tour while U.S. act DISKREET will be opening up the second half of the tour.

For a list of confirmed tour dates, click here.

ORIGIN's third full-length CD, "Echoes of Decomation", was released in March 2005 via Relapse Records.

w00t, Longstreth! dat wordt dus echt blazen die avond.
Oud 01-02-2007, 19:20
Metal
Metal is offline
ja wordt gezellig. ik heb ook nog wel een slaapplek, mocht je niet meer naar valkensweerd terugkunnen.
Oud 01-02-2007, 19:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Metal schreef op 01-02-2007 @ 20:20 :
ja wordt gezellig. ik heb ook nog wel een slaapplek, mocht je niet meer naar valkensweerd terugkunnen.
mwah, blijf denkik bij een makker in Den Bosch pitten; kan ik mooi meekarren naar stage de dag erna
Oud 01-02-2007, 22:25
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Boah, mokersharde line-up!

Speelt deze package alleen in de W2?
Oud 02-02-2007, 08:30
ReflectionsHQ
ReflectionsHQ is offline
wacht even.... dit mag wel gepost worden en als de Goudvishal het doet is het niet cool en flikker op en deja vu en wat al niet meer.

Explain!

-Suzanne
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 08:47
Metal
Metal is offline
lol, reflections heeft ook al een account.
ik heb the red chord op staan!
Oud 02-02-2007, 09:07
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
ReflectionsHQ schreef op 02-02-2007 @ 09:30 :
wacht even.... dit mag wel gepost worden en als de Goudvishal het doet is het niet cool en flikker op en deja vu en wat al niet meer.

Explain!

-Suzanne
Het leven is oneerlijk, Suzanne.
Oud 02-02-2007, 09:50
ReflectionsHQ
ReflectionsHQ is offline
I know ... ;-)

Maarre.. het is meer 's om die discussie eens aan te zwengelen. Waarom een Light The Fuse wel en een Goudvishal niet bijv. Kijk ik vind dat er duidelijke regels moeten zijn. Messageboards worden zowiezo anders een beetje een zooitje. Maar dan wel consequent zijn.

-Suzanne
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 10:17
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
ReflectionsHQ schreef op 02-02-2007 @ 10:50 :
I know ... ;-)

Maarre.. het is meer 's om die discussie eens aan te zwengelen. Waarom een Light The Fuse wel en een Goudvishal niet bijv. Kijk ik vind dat er duidelijke regels moeten zijn. Messageboards worden zowiezo anders een beetje een zooitje. Maar dan wel consequent zijn.

-Suzanne
Ik geloof dat er steevast niemand reageert op die GVH-topics.
En qua regels werkt het als op elk ander board. Hoe langer je er zit; hoe meer credits. In de praktijk althans.
Oud 02-02-2007, 10:18
Malfunction
Malfunction is offline
Suzanne, Light The Fuse mag omdat ik dat zeg, dat snap je wel he
Oud 02-02-2007, 23:53
Metal
Metal is offline
GODVER

ik dacht er toenstraks dus even aan. dus gelijk even checken toennet, en ik zag de bui al hangen....

en jaar hoor, deze show valt samen met .....and you will know us by the trail of dead. GODVER KUTZOOI BAH HAAT KANKER

dus even kijken hoe en wat.
pff
Oud 02-02-2007, 23:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
Metal schreef op 03-02-2007 @ 00:53 :
GODVER

ik dacht er toenstraks dus even aan. dus gelijk even checken toennet, en ik zag de bui al hangen....

en jaar hoor, deze show valt samen met .....and you will know us by the trail of dead. GODVER KUTZOOI BAH HAAT KANKER

dus even kijken hoe en wat.
pff
pardon? Jij moet hier tussen kiezen? Ga je schaamhaar scheren !
Oud 02-02-2007, 23:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
ReflectionsHQ schreef op 02-02-2007 @ 09:30 :

Explain!

-Suzanne

--> meldpunt & mededelingen!
Oud 03-02-2007, 00:11
Metal
Metal is offline
Citaat:
Carn schreef op 03-02-2007 @ 00:54 :
pardon? Jij moet hier tussen kiezen? Ga je schaamhaar scheren !
je vergeet de '!!!' na de '?' dude
Oud 03-02-2007, 11:14
toemba
toemba is offline
Hard! Maar beroerd dat het in de W2 is, net even te ver weg

O wacht, op die datum ben ik snowboarden.
Oud 11-03-2007, 19:03
Verwijderd
Aanwezig.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 19:17
Verwijderd
Ik twijfel nog, waarschijnlijk ga ik alleen als ik de vrouw zo gek krijg om mee te gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 09:18
Verwijderd
Was hard.

Laatst gewijzigd op 13-03-2007 om 11:33.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 16:06
Carn
Carn is offline
zeker vet. Misery Index was toch wel de favoriet bji mij, alhoewel Necrophagist zeker op en top bruutheid was.
Oud 14-03-2007, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 13-03-2007 @ 17:06 :
zeker vet. Misery Index was toch wel de favoriet bji mij, alhoewel Necrophagist zeker op en top bruutheid was.
Vooral Diskreet vond ik erg vet, had'k totaal niet verwacht.

En Origin vond ik eigelijk vrij suf, wist me totaal niet te boeien.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 14:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mortification schreef op 14-03-2007 @ 14:07 :
Vooral Diskreet vond ik erg vet, had'k totaal niet verwacht.

En Origin vond ik eigelijk vrij suf, wist me totaal niet te boeien.
van Diskreet heb ik maar 1,5 nummer meegekregen; dus dat moet ik thuis nog eens even beluisteren; klonk idd goed! Origin was me net wat te veel prielwerk
Oud 15-03-2007, 02:18
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
jongens, die bassist van origin \m/
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 11:05
Carn
Carn is offline
\m/ die van necrophagist kon er anders ook wat van
Reageren

Regels voor berichten