Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je moet niet vergeten dat je ook werkelijk het hele gezin er mee had. Dat hoeft niet automatisch te betekenen dat je er iets aan kan doen of dat je het 'voor de lol' deed.. maar het is simpelweg belastend. En af en toe komen die frustraties eruit. Dat is menselijk en een beetje begrip voor je familie (of vrienden) is dan niet misplaatst.
||
Citaat:
Daarbij vind ik het al heel moedig als zij durven uit komen voor hun derpessieve gevoelens tegenover anderen en vind ik het eigenlijk heel gemeen als mensen daar boos over worden. Of dit nu onmacht of ontwetendheid is of niet. Wat mij betreft moet die taboe op psychiatrische problematiek maar eens doorbroken worden en moeten mensen zich er eens wat bewuster van worden wat die problematiek met een ander kan doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In mijn omgeving is nu bv. een meisje dat depressief is, dat er op een manier mee om gaat dat ik het niet als negatief ervaar...integendeel, juist uit de vriendschap met haar haal ik veel positiefs, maar dan uit de meeste andere vriendschappen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het lijkt me ook niet goed als een depressief persoon zijn gevoelens met niemand deelt "omdat het dan ook iemand anders zijn probleem wordt". Ik zou misschien ook af en toe geirriteerd reageren, maar dat komt voort uit machteloosheid. Dat smsje van die vriendin 'dat je maar eens normal moet doen', vind ik nogal onaardig. Ik denk dat zij niet goed begrijpt dat een depressie geen dipje is, waar je na 2 dagen weer overheen bent, maar dat het een ziekte is, en dat het lang duurt voordat je daar genezen van bent. Succes in ieder geval! Hopelijk zijn er wel andere mensen in je omgeving die steun bieden ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Lezen jullie Stomme Klont | 14 | 18-05-2015 18:16 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #976a, deel 1.01, subsectie alfa, paragraaf I-A (45.332.12Z) Verwijderd | 500 | 01-05-2010 21:48 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou jou reactie zijn? JaneDoe86 | 22 | 17-01-2005 14:04 | |
Flora & Fauna |
eco-jongerenclubs kampen met ledentekort marieke_temp | 45 | 04-11-2003 18:02 | |
Muziek |
Echte shitmuziek pimomes1987 | 187 | 05-04-2003 11:44 | |
Liefde & Relatie |
Onredelijk & aanhankelijk... casey | 46 | 13-09-2002 14:54 |