Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2005, 15:08
JaneDoe86
JaneDoe86 is offline
OK mensjen dit is best wel lang verhaal dus je moet er maar zin in hebben om het te lezen, hier gaat ie dan:

Ik heb al meer dan een jaar een vriend, daarvoor was hij een van mijn beste vrienden en we vertelden elkaar altijd alles. Laatste tijd gaat het niet zo soepel tussen ons en gisteren hadden we een soort van ruzie. Hij zou langskomen, maar dat ging niet door omdat hij zijn moeder moest helpen. Ik geloofde het niet zo, d8 eerder dat hij geen zin had om naar een andere stad te reizen. 's Avonds had ik een verjaardag van een vriendin en daarna zouden we uitgaan. Hij stuurde allemaal lieve goedmaak berichtjes en vroeg of ik bij hem bleef slapen. Dat kon dus niet, omdat ik nog uit zou gaan. Tijdens uitgaan stuurde hij weer smsjes om te vragen of ik na uitgaan bij hem wou komen slapen. Hij was inmiddels weer terug van zijn ouders, hij woont in de zelfde stad als ik. Dus ik kwam daar om 5uur 's morgens aan. Helemaal blij om hem te zien. Vertelt hij dat hij zelf pas 4uur thuis is. Blijkt dat hij met een meisje had afgesproken. Normaal is het niet zo'n probleem, we hebben gewoon vrienden meisjes en jongens. Daar doen we niet zo moeilijk over. Alleen vroeger vond hij dat meisje leuk, toen we nog alleen maar vrienden waren. Later begon hij haar helemaal af te zeiken, dat ze te kinderachtig was enzo. Nu hebben ze elkaar echt al heel lang niet gesproken of gezien. Deels denk ik omdat ik zijn vriendin werd. Ik bedoel dit komt niet echt goed over. Wij hebben ruzie, rijdt hij ver weg om een meisje te zien die hij vroeger leuk vond en weinig contact mee onderhield na mij en nog af zat te zeiken. En komt pas 4uur thuis. Hij snapt niet waarom ik overstuur ben omdat ze alleen maar wat gingen drinken. Normaal kan ik mijn eigen problemen wel zelf handelen. Maar nu ben ik echt in de war, was mijn boze reactie niet terecht? Wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2005, 15:17
Verwijderd
oelala, ik zou ook razend zijn...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:20
fractuur
fractuur is offline
Ik vind je reactie ook best begrijpelijk eigenlijk. Of het terecht is weet ik niet, ik vrees dat alleen jouw vriend dat kan weten..
Oud 16-01-2005, 15:40
Envy
Envy is offline
Uh, ik zie absoluut je probleem niet.
Oud 16-01-2005, 15:40
Multilot
Multilot is offline
Hij liegt tegen jou omwille van dat meisje.
Lijkt me geen goed teken, hier hoeft hij niet zomaar mee weg te komen.
Oud 16-01-2005, 15:58
Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
Envy schreef op 16-01-2005 @ 16:40 :
Oud 16-01-2005, 16:13
waves
waves is offline
ik zou t niet leuk vinden, dat zeker niet.. en dat mag je wel laten merken
Oud 16-01-2005, 16:15
niempje
niempje is offline
maar loog hij dan wel? hij heeft het je toch direct gezegd als je thuiskwam?
ik vind je reactie helemaal normaal , zou ook zo boos zijn geweest.. vooral omdat je weet dat hij dan vroeger nog geïnteresseert was. maar veel is er niet aan te doen denk ik , hij doet nog steeds wat hij wil , je kan misschien wat letten dat het niet t evaak wordt dat ze elkaar zien , maar hem iets verbieden kan je niet
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 16:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Envy schreef op 16-01-2005 @ 16:40 :
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 16:22
JaneDoe86
JaneDoe86 is offline
Hij heeft niet gelogen, hij heeft gelijk verteld dat hij met haar had afgesproken. En probleem is voor de mensen die het niet vatten is, je gaat toch niet met iem afspreken die je nog liep af te zeiken en dan nog tot 4uur wegblijven. Dat is toch beetje raar?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 16:22
W1A
W1A is offline
Uhm, ik snap je reactie wel, maar hij heeft het je wel direct eerlijk gezegd. Ik ga ook nog steeds om met een jongen die ik vroeger meer dan leuk vond en mijn vriend weet dat ook. Ik kan me best voorstellen dat ik met hem uit zou gaan om even bij te kletsen als mijn vriend iets anders op het programma zou hebben staan.

En over dat afzeiken gesproken, misschien wilde hij je op die manier laten weten dat je je geen zorgen over hem en haar moest maken. Omdat hij geen gevoelens meer voor haar heeft. Of is er misschien iets voorgevallen wat ze nu wel hebben uitgepraat?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 16:28
Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
JaneDoe86 schreef op 16-01-2005 @ 17:22 :
Hij heeft niet gelogen, hij heeft gelijk verteld dat hij met haar had afgesproken. En probleem is voor de mensen die het niet vatten is, je gaat toch niet met iem afspreken die je nog liep af te zeiken en dan nog tot 4uur wegblijven. Dat is toch beetje raar?
waarom is dat raar? het waren vrienden voordat jij met hem had..en blijkbaar zijn ze nog steeds vrienden, of zijn ze weer vrienden geworden. Dat is toch niet erg?
Oud 16-01-2005, 16:29
JaneDoe86
JaneDoe86 is offline
Ja misschien wel, maar ze hebben noiot direct afgesporken toen we wat kregen. Ze zagen elkaar soms op feesten en msnden, maar nu hebben ze nauwelijks contact. Ik weet niet het zit me nog steeds niet lekker, dat ze dan opeens wel afspreken en hij 4uur 's nachts thuiskomt. Misschien is het gewoon puur jaloezie en moet ik proberen er niet zo op te letten.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 16:33
Envy
Envy is offline
Citaat:
Multilot schreef op 16-01-2005 @ 16:40 :
Hij liegt tegen jou omwille van dat meisje.
Lijkt me geen goed teken, hier hoeft hij niet zomaar mee weg te komen.
Waarover heeft hij gelogen dan?
's Middags moest hij zijn ouders helpen en pas 's avonds ging hij naar dat meisje.
Hij stuurde lieve smsjes en vertelde waar hij was geweest en wat hij had gedaan. Wat is in hemelsnaam het probleem dan?

[edit: typo]

Laatst gewijzigd op 16-01-2005 om 16:36.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 19:40
Anathema
Anathema is offline
Je reactie was normaal, maar waarschijnlijk niet terecht.
Oud 16-01-2005, 19:51
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Anathema schreef op 16-01-2005 @ 20:40 :
wijze woorden
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 19:56
Verwijderd
Ik zou er niet boos om worden, maar het wel raar vinden.. gewoon omdat het raar is om eerst iemand helemaal af te kraken, om er vervolgens een hele leuke avond mee te hebben. Maargoed, hij kan van gedachten zijn veranderd en haar nu weer aardig vinden. Of misschien meende hij het afkraken nooit zo, maar deed hij dat vooral om jou gerust te stellen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 21:47
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Envy schreef op 16-01-2005 @ 17:33 :
Waarover heeft hij gelogen dan?
's Middags moest hij zijn ouders helpen en pas 's avonds ging hij naar dat meisje.
Hij stuurde lieve smsjes en vertelde waar hij was geweest en wat hij had gedaan. Wat is in hemelsnaam het probleem dan?

[edit: typo]
Uit haar verhaal maakte ik op dat hij zei dat hij zn moeder moest helpen, maar later naar dat meisje ging.

Nu dat niet zo blijkt te zijn zie ik het probleem niet meer bij de ts
Oud 16-01-2005, 22:08
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zou denk ik ook wel ff pissed worden, maar hij heeft je wel eerlijk verteld wat hij heeft gedaan en dat mag je hem niet kwalijk nemen. dat doen niet veel jongens. vraag hem gewoon waarom hij een afspraakje met haar had.
Oud 16-01-2005, 23:25
MB
MB is offline
Ik heb een beetje het idee dat je er teveel achter zoekt, ik bedoel: Als hij dingen heeft gedaan met haar die tever gaan als je een relatie hebt, dan zou hij jou heus niet vertellen dat hij met haar uit geweest is.

Dat hij haar afkraakt heeft wss te maken met het feit dat je misschien een beetje geschokt reageerde en dat hij je wil laten weten dat het totaal geen bedreiging is voor jullie relatie.
Oud 17-01-2005, 10:37
Verwijderd
Hmm.. lijkt me niet helemaal goed.. sowieso vind ik het geen goed teken als hij dat meisje eerst leuk vindt en dan krijgt hij wat met jou en dan gaat hij haar helemaal afzeiken. Dat vind ik net iets té.. zeg maar.. een beetje overdreven. Net alsof hij dan ineens met alle macht probeerde te bewijzen dat hij haar écht niet leuk vond.

Maar dan krijgen jullie ruzie, vraagt ie of je bij hem komt slapen.. dat kan niet, want je gaat uit. En dan spreekt hij maar even af met dat meisje, terwijl hij haar al heel lang niet had gezien en tegen jou altijd heel negatief over haar had gedaan.

Nou, dan begrijp ik je verbazing wel. Hij heeft gelukkig eerlijk verteld dat hij haar had gezien, maar hij is niet helemaal eerlijk geweest over wat hij van haar vindt, volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 11:13
Gothic
Gothic is offline
Ik denk dat hij bang was dat je het niet goed zou opvatten als hij vertelde dat hij ipv met jou af te spreken, met een ander meisje zou afspreken... misschien ben je jaloers ofzo en durfde hij er vooraf niet eerlijk over te zijn en kreeg hij spijt en daarom vroeg hij of je bleef slapen, zodat hij hte je nog wel kon vertellen.
Oud 17-01-2005, 14:04
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Anathema schreef op 16-01-2005 @ 20:40 :
Reageren

Regels voor berichten