Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2007, 19:34
josephkaylin
josephkaylin is offline
hey mensen, zit nogal met een probleempje:
momenteel heb ik "2" personen op het oog: A en B.
met A heb ik nogal een hechte band, ik ken A al redelijk en het klikt wel, alleen nogal hard to get.
met B heb ik een tijdje geflirt, en B vind mij nu leuk?
Wat moet ik nu kiezen, zal ik doorgaan met A of gewoon voor B gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2007, 19:36
Verwijderd
Als je twijfelt vind je geen van beiden leuk genoeg. Dus niks vasts mee beginnen, wel neuken natuurlijk als dat kan.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 19:37
Verwijderd
met beiden doorgaan, alleen dan kom je erachter wie de leukste is
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 19:40
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 03-04-2007 @ 20:37 :
met beiden doorgaan, alleen dan kom je erachter wie de leukste is
Alleen dat dan gecombineerd met de reactie van Mephostophilis. Met beide dus een beetje klooien, want waarschiijnlijk komt het met beide toch niet echt tot een lange serieuze relatie aangezien je nu nog geen duidelijke voorkeur hebt. Dus scharrel wat zou ik zeggen, wie weet wat er nog van komt, maar wees daarover wel eerlijk naar betreffende personen toe.
Oud 03-04-2007, 19:51
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 03-04-2007 @ 20:40 :
Alleen dat dan gecombineerd met de reactie van Mephostophilis. Met beide dus een beetje klooien, want waarschiijnlijk komt het met beide toch niet echt tot een lange serieuze relatie aangezien je nu nog geen duidelijke voorkeur hebt. Dus scharrel wat zou ik zeggen, wie weet wat er nog van komt, maar wees daarover wel eerlijk naar betreffende personen toe.
Mja, met 'eerlijk' zijn kom je hier toch geen millimeter verder. Als je tegen een meisje zegt dat je alleen maar wat met haar wil 'klooien' zal ze hoogstwaarschijnlijk even hard van je wegrennen als wanneer je op je haar voor een eerste date meeneemt op de koffie bij je oma.
Oud 03-04-2007, 19:54
Verwijderd
Niet als het meisje in kwestie ook alleen maar wil klooien.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 20:17
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 03-04-2007 @ 20:54 :
Niet als het meisje in kwestie ook alleen maar wil klooien.
Idd. Bovendien kun je het ook iets subtieler brengen dan dat je botweg zegt dat je alleen wat wilt klooien met haar en verder niks. Je kunt bijvoorbeeld aangeven dat je momenteel nog niet genoeg voelt voor een relatie, maar niet weet hoe dat gevoel zich verder gaat ontwikkelen (persoonlijk zou ik dat als het betreffende meisje zijnde echt een kutstandpunt vinden, maar oke ). Daarna kun je de keuze aan haar laten wat zij daarmee doet. Als ze ook gewoon maar wil zien waar het schip strandt, vindt ze dat prima. Wil ze dat niet, dan zal ze hard wegrennen ja. Maar als je lekker vaag tegen haar blijft en haar dus min of meer aan het lijntje houdt, óf valse beloftes aan haar doet, zal ze dat op een later moment alsnog wel doen.
Oud 03-04-2007, 22:41
Verwijderd
Of je gooit een muntje op, dat kan natuurlijk ook...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 03-04-2007 @ 21:17 :
Idd. Bovendien kun je het ook iets subtieler brengen dan dat je botweg zegt dat je alleen wat wilt klooien met haar en verder niks. Je kunt bijvoorbeeld aangeven dat je momenteel nog niet genoeg voelt voor een relatie, maar niet weet hoe dat gevoel zich verder gaat ontwikkelen (persoonlijk zou ik dat als het betreffende meisje zijnde echt een kutstandpunt vinden, maar oke ). Daarna kun je de keuze aan haar laten wat zij daarmee doet. Als ze ook gewoon maar wil zien waar het schip strandt, vindt ze dat prima. Wil ze dat niet, dan zal ze hard wegrennen ja. Maar als je lekker vaag tegen haar blijft en haar dus min of meer aan het lijntje houdt, óf valse beloftes aan haar doet, zal ze dat op een later moment alsnog wel doen.
Ja idd, gewoon zeggen dat je wel wil daten maar gewoon niet iets vasts afspreken, dan heb je allebei de vrijheid nog om anderen te zien. En als je het bij een van de twee toch erg niet leuk vindt als zij ook met anderen date, zou ik maar eens na gaan denken
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 23:25
Chimera
Chimera is offline
Pff, je hoeft haar helemaal niks te vertellen. Ga gewoon met beiden door tot je weet welke je leuker vindt. Het is dom om heel voorbarig je kansen te torpederen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 23:44
Verwijderd
persoon C. iemand waar je niet over hoeft na te denken
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 00:42
Verwijderd
Dan zou ik voor B gaan aangezien haar gevoelens wederzijds zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 07:05
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Nala schreef op 03-04-2007 @ 23:41 :
Of je gooit een muntje op, dat kan natuurlijk ook...
Oud 04-04-2007, 10:00
stout!
stout! is offline
Citaat:
white rabbit schreef op 04-04-2007 @ 01:42 :
Dan zou ik voor B gaan aangezien haar gevoelens wederzijds zijn.
wederzijds Zij vindt hem leuk, hij haar duidelijk (nog) niet.
Oud 04-04-2007, 10:09
Iduna
Iduna is offline
Als wij de keuze voor je mogen maken.. Ik zou voor A gaan.

Flirten doen we allemaal, maar dat wil niet zeggen dat we iedereen leuk vinden. Wie vind jij het allerleukst?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 10:11
Magican
Magican is offline
@ de eerste drie reageerders:

Dat is playen, nou onthoud ik niet al jullie reacties, maar ik dacht dat (zeker 2 van de 3) jullie daar tegen waren?
Oud 04-04-2007, 11:41
Verwijderd
Muntje opgooien. Kop=a, munt=b.

edit: oh dat zei Nala ook al

Laatst gewijzigd op 04-04-2007 om 11:54.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 04-04-2007 @ 11:11 :
@ de eerste drie reageerders:

Dat is playen, nou onthoud ik niet al jullie reacties, maar ik dacht dat (zeker 2 van de 3) jullie daar tegen waren?
misschien de andere 2, maar ik heb er geen bezwaren tegen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 12:19
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Zeg A dat B jou wel ziet zitten. Of ze word stikjaloers en is opeens niet zo hard-to-get meer (=jij gaat voor A), of ze wil gewoon niet meer dan vrienden zijn met jou (=jij gaat voor B)
Oud 04-04-2007, 12:36
reno
reno is offline
Citaat:
Zut Alors! schreef op 04-04-2007 @ 13:19 :
Zeg A dat B jou wel ziet zitten. Of ze word stikjaloers en is opeens niet zo hard-to-get meer (=jij gaat voor A), of ze wil gewoon niet meer dan vrienden zijn met jou (=jij gaat voor B)
Dit is een vrij slimme zet. Vertel het dan wel met zo'n air van nonchalance, dat je het gewend bent gewild te zijn!
Blijf uiteraard vaag/mysterieus over je gevoelens voor B als je A nog ziet zitten...
Oud 04-04-2007, 12:39
juno
juno is offline
Liefde is er overduidelijk niet in het spel, anders zou je het wel degelijk weten, maar als je gewoon wilt scoren, ga dan maar voor allebei. Twee keer zoveel kans!

Eis van de dames ook geen liefde of trouw terug, want als het voor jou vrijblijvend is, is dat het voor hen ook.

Niks zeggen, nee. Ik denk niet dat ze het zouden pikken als ze het wisten. Achteraf misschien, op jullie 25 jarige bruiloft, maar niet eerder.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 12:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
reno schreef op 04-04-2007 @ 13:36 :
Dit is een vrij slimme zet. Vertel het dan wel met zo'n air van nonchalance, dat je het gewend bent gewild te zijn!
Ik weet niet met wat voor'n onzekere vrouwen jij omgaat, maar de meeste zijn niet ZO dom hoor

Citaat:
juno schreef op 04-04-2007 @ 13:39 :
Liefde is er overduidelijk niet in het spel, anders zou je het wel degelijk weten, maar als je gewoon wilt scoren, ga dan maar voor allebei. Twee keer zoveel kans!
Waarom zou dat zo zwart-wit zijn? Volgens mij is het helemaal niet vreemd als je 2 mensen tegelijkertijd leuk vindt, maar er niet helemaal uit bent wie van de twee het leukste is.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 14:14
Magican
Magican is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 04-04-2007 @ 12:51 :
misschien de andere 2, maar ik heb er geen bezwaren tegen
Om even de moraalridder uit te hangen:

Hoe zou jij het vinden als een meisje met jou scharrelt en tegelijkertijd met een ander?
Oud 04-04-2007, 14:16
stout!
stout! is offline
Volgens mij zou Bartezzz dat prima vinden dan is er tenminste minder kans dat ze gevoelens voor hem krijgt .
Oud 04-04-2007, 14:19
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Magican schreef op 04-04-2007 @ 15:14 :

Hoe zou jij het vinden als een meisje met jou scharrelt en tegelijkertijd met een ander?
Als ze het goed doet kom je het nooit te weten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2007, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 04-04-2007 @ 15:19 :
Als ze het goed doet kom je het nooit te weten
That's the spirit.

OT: Sja, ik zou als ik jou was gewoon even een tijdje met beide wat afspreken, om en om, en dan kijken of je misschien bij A nog wat meer doordringt dat ze niet meer zo hard to get is, en anders kijken of je B leuk genoeg vindt. Verder denk ik dat je het niet tegen ze moet vertellen dat je ook met iemand anders bent, maarja.

Oja, trouwens, ik heb het idee dat je zelf nummero A leuker vindt dan nummero B.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 14:51
juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-04-2007 @ 13:53 :

Waarom zou dat zo zwart-wit zijn? Volgens mij is het helemaal niet vreemd als je 2 mensen tegelijkertijd leuk vindt, maar er niet helemaal uit bent wie van de twee het leukste is.

Dan zit je nog in het "leuk"stadium. (voor velen ook meteen wel al het neuk-stadium) Dat is nog geen verliefdheid.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 04-04-2007 @ 15:14 :

mjah..meisjes kunnen zich doorgaans maar op 1 iemand focussen is mijn ervaring

en als ik niet verliefd ben vind ik het niet zo erg, zolang ik er maar niets over hoor

en wat chimera zegt dus.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 15:12
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 04-04-2007 @ 15:16 :
Volgens mij zou Bartezzz dat prima vinden dan is er tenminste minder kans dat ze gevoelens voor hem krijgt .
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 15:39
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 04-04-2007 @ 15:51 :
Dan zit je nog in het "leuk"stadium. (voor velen ook meteen wel al het neuk-stadium) Dat is nog geen verliefdheid.
No shit sherlock. Maar ik heb ook niet bepaald het idee dat de TS in het 'verliefd' stadium zit. Sowieso is de laatste keer dat ik verliefd werd op iemand voordat ik met diegene naar bed geweest ben ook al weer euh...10 jaar geleden ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 16:49
josephkaylin
josephkaylin is offline

idd, not bad,,,en tsja, A is wel leuker dan B maar thanks mensen, meer tips altijd welkom!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 17:06
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
josephkaylin schreef op 04-04-2007 @ 17:49 :
idd, not bad,,,en tsja, A is wel leuker dan B maar thanks mensen, meer tips altijd welkom!
Ik zei toch al dat je voor A moest gaan.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 20:09
Magican
Magican is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 04-04-2007 @ 16:12 :

en als ik niet verliefd ben vind ik het niet zo erg, zolang ik er maar niets over hoor.
Waar is de haat tegen players dan op gebaseerd? Of heb ik me die ingebeeld
Oud 04-04-2007, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 04-04-2007 @ 16:12 :

en als ik niet verliefd ben vind ik het niet zo erg, zolang ik er maar niets over hoor

en wat chimera zegt dus.
Pardon? Als ik wat jongens wel leuk vindt, maar niemand speciaal, dan focus ik me echt niet op een iemand. Of ik focus me op iemand anders en date in de tussentijd met anderen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 20:37
juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-04-2007 @ 16:39 :
No shit sherlock. Maar ik heb ook niet bepaald het idee dat de TS in het 'verliefd' stadium zit. Sowieso is de laatste keer dat ik verliefd werd op iemand voordat ik met diegene naar bed geweest ben ook al weer euh...10 jaar geleden ofzo.
De emotionele variant van "eerst schieten, dan vragen stellen."

PS: toch had het wel wat, als je iemand al een tijdje kende en er dan pas mee naar bed ging, iemand waar je helemaal de kriebels en knikkende knietjes van had. Dat je vanaf die eerste momenten als je wist dat het echt ging gebeuren al helemaal in de sterren zat. Dat handje vasthouden al genoeg was om helemaal warm te worden en samen met een stomme grijns rond te lopen die niet van je gezicht af te wassen viel. De zenuwen hebben als je hem/haar ging zien. Licht in je hoofd zijn, in een roes zitten. En er dan sex mee gaan hebben!!!Geweldig toch?

*zucht* Niks beters dan verliefde eerste keren. Jammer van dat liefdesverdriet er steeds tussen in.

Laatst gewijzigd op 05-04-2007 om 13:36.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Zut Alors! schreef op 04-04-2007 @ 13:19 :
Uh net alsof ze dat ook zo duidelijk zal laten merken..
zou ik iig niet doen als ik A was.

Ik vind het trouwens klinken alsof je A leuker vindt, maar B makkelijker kunt krijgen en dat je daarom twijfelt.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 04-04-2007 @ 21:09 :
Waar is de haat tegen players dan op gebaseerd? Of heb ik me die ingebeeld
die heb je je, wat mij aangaat, ingebeeld
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 09:39
infrasoft
infrasoft is offline
de knapste natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 09:54
Verwijderd
gewoon allebei batsen en de lekkerste die bats je vaker totdat je weer een knapper iemand tegenkomt waarmee je ook wil batsen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 10:24
woezel
woezel is offline
een andere?
Oud 05-04-2007, 11:41
Magican
Magican is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 04-04-2007 @ 23:01 :
die heb je je, wat mij aangaat, ingebeeld
Ok, dan is me dat duidelijk. Player