Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Blijf uiteraard vaag/mysterieus over je gevoelens voor B als je A nog ziet zitten...
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe zou jij het vinden als een meisje met jou scharrelt en tegelijkertijd met een ander?
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Sja, ik zou als ik jou was gewoon even een tijdje met beide wat afspreken, om en om, en dan kijken of je misschien bij A nog wat meer doordringt dat ze niet meer zo hard to get is, en anders kijken of je B leuk genoeg vindt. Verder denk ik dat je het niet tegen ze moet vertellen dat je ook met iemand anders bent, maarja. Oja, trouwens, ik heb het idee dat je zelf nummero A leuker vindt dan nummero B. |
![]() |
||
Citaat:
Dan zit je nog in het "leuk"stadium. (voor velen ook meteen wel al het neuk-stadium) Dat is nog geen verliefdheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als ik niet verliefd ben vind ik het niet zo erg, zolang ik er maar niets over hoor en wat chimera zegt dus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() PS: toch had het wel wat, als je iemand al een tijdje kende en er dan pas mee naar bed ging, iemand waar je helemaal de kriebels en knikkende knietjes van had. Dat je vanaf die eerste momenten als je wist dat het echt ging gebeuren al helemaal in de sterren zat. Dat handje vasthouden al genoeg was om helemaal warm te worden en samen met een stomme grijns rond te lopen die niet van je gezicht af te wassen viel. De zenuwen hebben als je hem/haar ging zien. Licht in je hoofd zijn, in een roes zitten. En er dan sex mee gaan hebben!!!Geweldig toch? *zucht* Niks beters dan verliefde eerste keren. Jammer van dat liefdesverdriet er steeds tussen in. ![]() Laatst gewijzigd op 05-04-2007 om 13:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zou ik iig niet doen als ik A was. ![]() Ik vind het trouwens klinken alsof je A leuker vindt, maar B makkelijker kunt krijgen en dat je daarom twijfelt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Jobhop-dilemma Scatterheart | 28 | 05-02-2007 10:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wel of geen donor? -Ik-16 | 87 | 22-02-2005 17:06 | |
Muziek |
Beastie Boys 14 December HMH watnuweer | 40 | 15-12-2004 14:20 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Films, TV & Radio |
Idols, wie gaat er winnen?!! [nieuw officieel topic -RT] HipHopSter | 500 | 21-01-2003 16:31 |