Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2007, 16:24
dwight88
dwight88 is offline
ik ga maandag met m'n pa even wat dingen regelen bij de ABN.

Een van die dingen is het afsluiten van een studentenrekening bij hun. Ik weet van de mogelijkheid om ipv de normale 1000 euro, 5000 euro rood te kunnen staan. Nu was mijn vraag: doen ze dit louter op basis van het student-zijn en propedeuse diploma hebben, of checken ze alles nog bij het BKR? (ik heb die extra bestedingsruimte helaas nodig, en vroeg me af aan welke criteria ze mij toetsen daarvoor)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2007, 16:45
Verwijderd
Kun je niet beter lenen bij de IBG? Dat is goedkoper dan 5000 euro rood staan.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 16:58
Tiño
Tiño is offline
Groot kans dat ze BKR check bij je doen,maar dat boeit alleen als je daar een negatieve registratie hebt staan.
Oud 15-03-2007, 19:25
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
zuster schreef op 15-03-2007 @ 17:45 :
Kun je niet beter lenen bij de IBG? Dat is goedkoper dan 5000 euro rood staan.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 19:59
dwight88
dwight88 is offline
dat is geen optie .

lang verhaal, niet de moeite waard
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 21:30
dwight88
dwight88 is offline
ik woon overigens niet in de plaats van de abn amro waar ik maandag heenga. (heb mijn rekening daar ooit wel geopend). is dit noodzakelijk om wel te doen in je eigen woonplaats, of maakt dat niet per sé uit? (ze hebben er een adviseur die alles van mijn en mijn vaders situatie weet, praat altijd erg fijn)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 08:02
Tiño
Tiño is offline
ja kut situaties, ken het helaas ook.

Volgens mij is woonplaats geen issue hoor, en anders ga je toch ff praten met die bekende, die kan je dat vast ook wel vertellen en wil vast wel ook ff zn best voor jullie doen.
Oud 16-03-2007, 08:08
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 15-03-2007 @ 22:30 :
ik woon overigens niet in de plaats van de abn amro waar ik maandag heenga. (heb mijn rekening daar ooit wel geopend). is dit noodzakelijk om wel te doen in je eigen woonplaats, of maakt dat niet per sé uit? (ze hebben er een adviseur die alles van mijn en mijn vaders situatie weet, praat altijd erg fijn)
Als je daar je rekening hebt geopend en nooit over hebt laten zetten naar een ander regiokantoor, worden je bankzaken nog steeds vanuit die vestiging geregeld. Bij een adreswijziging zetten ze je niet automatisch over naar de regiovestiging in je (nieuwe) buurt, heb ik ondervonden. Ik woon intussen in Gelderland i.p.v. Noord-Brabant en krijg nog steeds post uit Noord-Brabant en wordt daar ook op gesprek gevraagd als ze wat van me willen...
Het is dus zelfs het beste om terug te gaan naar die vestiging waar je je rekening hebt geopend.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 13:52
dwight88
dwight88 is offline
ik heb wel een krediet lopen bij een andere bank, maar verder geen negatieve registratie bij BKR (althans, daar is mij niks van bekend, en daar krijg je dan toch eerst post over als dat wél zo is?). neem aan dat ze ook zien wat ik heb lopen zonder 'gedoe', levert dat problemen op of is het goed "zolang er niks aan de hand is"?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 17:48
Tiño
Tiño is offline
negatieve registratie krijg je idd niet zomaar , of ze ook zien wat je verder hebt lopen weet ik niet,maar lekker belangrijk als je daar gewoon netjes mee omgaat
Oud 17-03-2007, 18:47
dwight88
dwight88 is offline
das waar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten