Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Van 1 heb ik ook het telefoonnr. en sms-en elkaar zeer regelmatig. De andere 2, zal ik wel missen ook, maar op een andere manier, hen ken ik ook niet zo goed. Maar ik zal me wel blijven afvragen hoe het met ze gaat. Dat wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ken het gevoel wel een beetje ja, maar aan de andere kant is het wel weer een goede ervaring, tenminste, 'k leer er ook zelf van, bovendien geeft het ook een goed gevoel als ze je bedanken voor iets ofzo
![]()
|
![]() |
he ik ken het trek ook probleem mensjes aan.
maar vindt het niet zo erg, ik help graag mensen. zolang het allemaal niet teveel voor mezelf wordt, moet ook wel een beetje aan mezelf denken maar als je het irri vindt of het wordt teveel stop er dan mee zeg het tegen ze, daar heb je recht op nou veel succes verder xxx |
![]() |
|
Mensen met problemen trekken ook mensen met problemen aan lijkt het wel... Ach je moet gewoon eerlijk zijn, van het begin af aan dat je dat niet wilt... zogauw je ze een vinger geeft, nemen ze de hele hand en dan is het steeds moeilijker terug te komen op je 'belissing'. Je moet gewoon voor jezelf kiezen, heb jij net zoveel recht op als ieder ander... kan je dat niet, tja dan is het eigenlijk je eigen schuld...
|
![]() |
Heb ik ook gehad, maar ik ben nu gewoon voorzichtig in wie ik toe laat op MSN. Ook in mijn leven buiten internet ga ik niet doorvragen over problemen van mensen. Als ze echt iets kwijt willen zijn ze bij me welkom, maar ik ga niet zonder meer de psycholoog uit hangen. Ik kan dat niet allemaal trekken.
|
![]() |
|
Ik heb dat ook gehad, maar trok het echt niet meer om ieder persoon zn problemen aan te horen, omdat ik mezelf erop betrapte dat ik in bed over de problemen van diegene na zat te denken etc.
Als mn vrienden me nodig hebben en iets kwijt willen ofzo, dan ben ik er, maar voor de rest ook niet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
"normaal" enzo... yayminay | 7 | 10-02-2009 18:04 | |
Liefde & Relatie |
Mijn contact met dames... (lang verhaal) Vincent19 | 146 | 02-04-2005 13:22 | |
Werk, Geld & Recht |
N. Wellink:"Consument moet meer uitgeven" langejongen | 28 | 04-01-2005 11:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Psychologie |
dingen je eigen probleem maken / iets je teveel aantrekken. Fantôme | 27 | 15-07-2004 22:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het Interview: Mohammed Cheppih BiL@L | 61 | 04-05-2003 17:18 |