Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
Bekijk resultaten poll: waar moeten ze heen verplaatst worden?
Het Podium 7 25.00%
Muziek 11 39.29%
Vraag en Aanbod 3 10.71%
Alle oproepen in één topic op Muziek plaatsen 5 17.86%
Alle oproepen in één topic op Het Podium plaatsen 1 3.57%
iets anders namelijk... (post wat je in gedachten hebt) 0 0%
TOEVOEGING: Dating 1 3.57%
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze poll

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2002, 17:08
Tampert
Tampert is offline
omdat wij (de almachtige forumbazen) er niet uit komen hier een polletje... een reactie wát je gestremd hebt zou de doorzichtigheid ten goede komen en veel fraude voorkomen...

alvast bedankt voor je stem.

letwel, deze poll is raadgevend, niet bindend

Deze poll is tevens gelinkt in Muziek en V&A

Laatst gewijzigd op 07-07-2002 om 17:18.
Advertentie
Oud 07-07-2002, 17:19
Blenderhead
Blenderhead is offline
tis geen handelswaar. t gaat puur over muziek.....

en d'r zijn hier zat mensen van muziek die nooit op V&A komen!!

en als k op zoek naar bandleden was ( bennik ook) zou k zeker eerder op muziek kijken dan bij vraag en aanbod!
Oud 07-07-2002, 17:32
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef:

en als k op zoek naar bandleden was ( bennik ook) zou k zeker eerder op muziek kijken dan bij vraag en aanbod!
mjah ik kom oowk nooit op vraag en aanbod.. en om daar zoiets te posten vin ik t net lijken of n bandlid n voorwerp is.. en das oowk sow.. vinik.. maarjha

*is oowk op zoek naar bandlede* doe jij drumme of zinge??
Oud 07-07-2002, 17:35
Blenderhead
Blenderhead is offline
*zingt*
Oud 07-07-2002, 18:17
Verwijderd
kvin muziek
Oud 07-07-2002, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef:
kvin muziek
mjah ik oowk
Oud 07-07-2002, 19:31
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
birthmark schreef:

behalve als je wéét dat het beleid is om dat soort topic op Vraag en Aanbod te ztten...

trouwens... de forumnaam Vraag en Aanbod impliceert dat je er alles kunt zoeken... behalve mensen voor persoonlijk contact dat is dating... Maar ook werk kun je zoeken via V&A...

Verder weet ik dat de muziekers geen zin hebben in een flood van topics waarin dit soort meuk gevraagd wordt
Oud 08-07-2002, 11:16
Verwijderd
ik denk dating
Dating is er om mensen te zoeken, dus wat boeit t nou of je mensen voor een band zoekt, of mensen voor msn, Je zoekt gewoon mensen
Oud 08-07-2002, 13:40
Verwijderd
*Heeft reeds voor muziek gestemd*
Oud 09-07-2002, 11:15
Verwijderd
Citaat:
vleermuissie schreef:
ik denk dating
Dating is er om mensen te zoeken, dus wat boeit t nou of je mensen voor een band zoekt, of mensen voor msn, Je zoekt gewoon mensen
blaat.. op muziek komen de meeste mensen die een instrument bespelen dus kan je daar het beste een topic openen want dan krijg je de meeste reacties... zo
Oud 09-07-2002, 12:13
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Ufke schreef:

blaat.. op muziek komen de meeste mensen die een instrument bespelen dus kan je daar het beste een topic openen want dan krijg je de meeste reacties... zo
omdat het mij meer om argumenten dan stemmen gaat:
als je oproepjes in verschillende topicjes doet wordt muziek overspoeld door dat soort topics... dat schijnen de die-hard muziekers niet leuk te vinden (maar aangezien ze hier ook niet stemmen kan het ze blijkbaar eigenlijk geen ene reet schelen)... Dus waarom meerdere topics op muziek toestaan...?
Oud 09-07-2002, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef:
omdat het mij meer om argumenten dan stemmen gaat:
als je oproepjes in verschillende topicjes doet wordt muziek overspoeld door dat soort topics... dat schijnen de die-hard muziekers niet leuk te vinden (maar aangezien ze hier ook niet stemmen kan het ze blijkbaar eigenlijk geen ene reet schelen)... Dus waarom meerdere topics op muziek toestaan...?
ik ben een die-hard muzieker en het is gewoon fijner je bandleden kan zoeken op muziek zelf omdat daar de meeste mensen posten/kijken/bla die zelf muziek maken en of er nou een grote "ik zoek een bandlid" topic of 5000 verschillende maakt mij verder niks uit...
Oud 09-07-2002, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef:

ik ben een die-hard muzieker en het is gewoon fijner je bandleden kan zoeken op muziek zelf omdat daar de meeste mensen posten/kijken/bla die zelf muziek maken en of er nou een grote "ik zoek een bandlid" topic of 5000 verschillende maakt mij verder niks uit...
tja, als het op muziek staat lijkt het me handiger om ze allemaal in 1 topic te plaatsen. Lijkt me overzichtelijker
en, wees gerust, ik ben tot nu toe nog de enige die op dating heeft gestemt
Oud 09-07-2002, 21:20
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Ufke schreef:

hmm... wat ik van de FB's daaro begreep was één topic daar wenselijker dan een hele zwik... maar ik zou zegge": zijn er nog méér die-hard muziekers die hierover hun mening kunnen geven?
Oud 10-07-2002, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef:
hmm... wat ik van de FB's daaro begreep was één topic daar wenselijker dan een hele zwik... maar ik zou zegge": zijn er nog méér die-hard muziekers die hierover hun mening kunnen geven?
die komen hier niet... maar één topic is ook goed.... maakt mij verder niet zoveel uit
Oud 10-07-2002, 12:02
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Ufke schreef:

die komen hier niet... maar één topic is ook goed.... maakt mij verder niet zoveel uit
tssk. je kunt ze toch wel even via MSN/ICQ/iets anders deze link paassen? ... Het gaat mij er namelijk om dat ik best graag gehoor geef aan wat de mensen van Muziek/HP denken...

nouja... ik geloof dat ik wel een duidelijk beeld heb...

Verdernieuws volgt (hopelijk voor het eind van de week)
Oud 11-07-2002, 23:26
Tampert
Tampert is offline
Besluit is gevallen, beleid is omgegooid.

alle topics gaan nu naar:
één topic op het muziekforum

Regels voor berichten