![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind de kleding echt geweldig, alleen sommige manieren van pijnigen vind ik niets... |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee eum ff serieus ik heb het wel een paar keer gedaan en beiden is leuk alleen heb ik vaak heb ik zoiets van ja mevrouw en soms hebbik iets van hou je bek en volg me bevelen.
|
Echt pijn doen is inderdaad ni cool, en ook die latex en leren pakjes vind ik niet bepaald super. Maar ik kan me inderdaad wel voorstellen dat het opwindend is als je onderdanig bent of juist de macht hebt. Maar het moet wel gewoon een spelletje zijn wat leuk is en geen pijn doet vind ik.
Kusje, Kronkel
||
![]() |
Citaat:
![]() Juah dat heb ik dus ook, het ligt aan m'n humeur, en aan de partner die ik heb. M'n huidige partner is een dominant kreng ![]() Maar ik kan evengoed de baas spelen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
onderdanig, hoewel ik het soms erg leuk vind om de baas te spelen en gemeen te doen, voel ik toch meer voor onderdanig zijn.
hoever ik ga weet ik eigenlijk niet, ik vermoed redelijk ver, maar dat zal ik nog wel zien. op het moment geen vriendje of iemand. dat komt wel weer...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Mja, ik heb mn vriend wel eens vastgebonden, en dat vond hij geweldig, hij word ook helemaal hot als ik met mn nagels over zn rug ga, hoe harder hoe beter
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Mijn vriend en ik wisselen t meestal af..dan is de een onderdanig en dan de ander.
Ik moet overigens niets van zweepjes oid hebben. Ik word er niet opgewonden van als hij me zou slaan of echt pijn doen. Bijten, vastbinden en blinddoeken zijn wel geil
||
Citaat:
ik vind macht of machteloosheid een onwijze turn-on maar het gaat me meer om het idee dan om de uitvoering... ik hoef niet persé een hele show op te voeren voor mezelf... T is gewoon wel leuk om een beetje te acteren
|
Bwa echte sm, daar hou ik denk ik nie van, maar bondage is wel koel (zowel vastbinden als vastgebonden worden) of es keihard m'n nageltjes in z'n rug zetten (houdt hij van) of lichtjes bijten of als hij z'n handen ff op m'n keel zet zodat ik even niet kan ademen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend wilt SM seks. anoniem1993rd | 8 | 10-08-2012 04:20 | |
Seksualiteit |
[SM] zullen we maar weer eens een normaal sm topic openen Raven | 87 | 08-07-2005 17:25 | |
Seksualiteit |
Wat vinden jullie van bondage en sm ? wentie | 137 | 27-11-2004 08:51 | |
Seksualiteit |
Sm!! bitchie | 5 | 11-01-2002 12:01 | |
Seksualiteit |
Billekoek van vriendin krijgen lekker (sm?) Martijn_2 | 7 | 04-01-2002 15:00 |