Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2005, 10:06
Marcade
Marcade is offline

Animal Crossing: Wild World voor de Nintendo DS is een spel zonder echt doel; je kan het spel niet uitspelen. Het is meer een soort Sims cq. Harvest Moon waarbij je kan doen wat je wilt. Als je het spel voor het eerst opstart zit je in een taxi op weg naar je dorpje; de taxichauffeur stelt je wat vragen, je naam, je geslacht, de naam van het dorp etc. Als je eenmaal aangekomen bent, krijg je een huisje van Tom Nook en begint je leven in Animal Crossing: Wild World.

Je kan van alles doen; vissen vangen; dingen verzamelen; praten met de medebewoners. De tijd in Animal Crossing: Wild Life is real time en loopt gelijk met de echte tijd. Dat betekent dat als het 7 uur hier is, dat het in Animal Crossing ook 7 uur is. Overdag is het ook overdag in Animal Crossing en als je s' nachts in bed ligt te spelen, zie je ook een sterrenhemel in Animal Crossing.

Animal Crossing: Wild World lijkt veel op de gamecube versie. Een paar dingen zijn eruit gelaten (Zoals het verzamelen van Nes spellen) en een paar andere dingen toegevoegd. De grootste toevoegingn is natuurlijk het Wi-Fi gedeelte van Animal Crossing.

Naast Tony Hawk en Mario Kart DS is Animal Crossing het derde spel voor je DS waarmee je wereldwijd online kan! Het heeft hetzelfde soort friend code systeem als Mario Kart DS. Oftewel je kan geen dorpen bezoeken van mensen die niet in je Friend List staan.

Er zit ook een soort van 'Tag Mode' op a la 'Bark Mode' van Nintendogs. Dat betekent, als je 'Tag Mode' aanzet, je je DS kan sluiten en gewoon rond kan lopen. Als je Nintendo DS een andere Nintendo DS met Animal Crossing ziet, worden dingen overgewisseld. Zoals flessenpost. Je kan voordat je 'Tag Mode' start een fles met een briefje de zee in gooien; deze word dan via 'Tag Mode' naar een willekeurige andere Animal Crossing gebruiker gestuurd zodra je die tegenkomt.

Helaas komt Animal Crossing: Wild World niet in Europa uit voor 31 Maart 2006. Wie niet kan wachten, kan het spel wel al in Amerika bestellen en laten overvliegen; daar is het spel al sinds 5 december uit. Het spel werkt gewoon met je DS sinds er geen verschil is tussen een amerikaanse en europese DS; zoiets als een regio code systeem bestaat niet voor DS spelletjes. Daarnaast kan je er gewoon mee online. De reden waarom Europa hem pas 31 maart krijgt is me daarom ook nogal onduidelijk; misschien dat ze hem eerst gaan vertalen naar nederlands/duits/frans .. oid (persoonlijk prefereer ik altijd engels)

Voor meer informatie kan je altijd de officieele site bezoeken:

http://www.animal-crossing.com/wildworld/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2005, 10:08
Marcade
Marcade is offline
Friend Codes kan je uitwisselen in Animal Crossing om elkaars stadje te bekijken; zelfde principe als in Mario Kart DS; zonder friend codes kom je er niet in:

Animal Crossing: Wild World Friend Code List

3951-9807-0822 Marcade
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 10:14
Sinqi
Sinqi is offline
Ik kan niet wachten...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 10:22
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sinqi schreef op 14-12-2005 @ 11:14 :
Ik kan niet wachten...
Die van jou moet je vandaag als 't goed is ontvangen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 10:42
Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-12-2005 @ 11:22 :
Die van jou moet je vandaag als 't goed is ontvangen.
Ik hoop dat de postbode er vroeg bij is...

Wat ben ik toch weer een verwend nest..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 10:44
Captain N
Captain N is offline
Waar heb je em bestelt, ik zit namelijk te twijfelen tussen deze en sonic, maar ik denk dat het deze wordt als ie niet al te duur is.
Oud 14-12-2005, 10:53
TommytheCat
TommytheCat is offline
Nah, ik heb de Cube versie al, en aangezien deze vrijwel hetzelfde is laat ik het daar maar bij.
Oud 14-12-2005, 10:58
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
TommytheCat schreef op 14-12-2005 @ 11:53 :
Nah, ik heb de Cube versie al, en aangezien deze vrijwel hetzelfde is laat ik het daar maar bij.
But zink of ze online Pozzibility.
Oud 14-12-2005, 11:02
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Captain N schreef op 14-12-2005 @ 11:44 :
Waar heb je em bestelt, ik zit namelijk te twijfelen tussen deze en sonic, maar ik denk dat het deze wordt als ie niet al te duur is.
Ik heb niet uitgebreid naar winkels lopen zoeken en vergelijken; ik was al blij dat ik er een vond die internationaal shipte; ik heb 'm iig bij http://www.gamestop.com/ besteld. Afgelopen Vrijdag ochtend om 11 besteld; afgelopen maandag ochtend eerste bezorg poging.

Hij was daar 34.99 dollar plus 19.99 shipping, plus 24,49 wat ik aan UPS moest betalen. Vrij veel eigenlijk. Ach ja.

Zijn vast winkels waar je 't veel goedkoper kan krijgen als je zoekt.

Laatst gewijzigd op 14-12-2005 om 11:08.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 11:03
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Captain N schreef op 14-12-2005 @ 11:58 :
But zink of ze online Pozzibility.
Mjuh online is leuk maar als je 'm al doodgespeeld hebt op de gamecube kan ik me voorstellen dat de lol er snel vanaf is. Dit is de eerste keer dat ik 'm speel; de verschillen omtrend gamecube heb ik op andere sites gelezen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 11:21
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-12-2005 @ 12:02 :

Zijn vast winkels waar je 't veel goedkoper kan krijgen als je zoekt.
is bij lik sang schipping niet gratis??
shipping kosten zijn voor negers
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 11:24
Captain N
Captain N is offline
Hm 41,83 met free shipping, neem aan dat daar ook geen verdere kosten bij zitten dan?
Oud 14-12-2005, 11:35
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 14-12-2005 @ 12:21 :
is bij lik sang schipping niet gratis??
shipping kosten zijn voor negers
Free shipping maar het spel zelf is wel 49,90 dollar? .. *raises eyebrow* .. hmm .. Zo kan ik 't ook spelen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 11:53
Benteknol
Benteknol is offline
er is geen probleem met online gaan met deze versie?

zo niet dan haal ik hem zo in de shop
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 12:05
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-12-2005 @ 12:35 :
Free shipping maar het spel zelf is wel 49,90 dollar? .. *raises eyebrow* .. hmm .. Zo kan ik 't ook spelen
Is nog altijd goedkoper dan bij de plaatselijke dixons :/
Oud 14-12-2005, 12:09
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Benteknol schreef op 14-12-2005 @ 12:53 :
er is geen probleem met online gaan met deze versie?
Ik heb iig. een friend code kunnen bemachtingen en online gaan ging net zo makkelijk als bij mario kart. Ik heb nog niet daadwerkelijk een andere stad bezocht. Dat gebeurt hopelijk als Sinqi haar versie ook heeft. Ik weet ook niet of het consequenties heeft als je met een amerikaanse versie van AC een europese versie van AC bezoekt; ik gok van niet.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 12:34
Ilsch
Ilsch is offline
Ik denk dat ik hem maar aan mijn broer geef voor zijn verjaardag
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 14:27
Mindfields
Mindfields is offline
Heb hem wel voor de cube! Ga hem denk ik binnenkort in Amerika halen.
Oud 14-12-2005, 16:00
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-12-2005 @ 12:35 :
Was je toch goedkoper uitgeweest
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 16:17
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 14-12-2005 @ 17:00 :
Was je toch goedkoper uitgeweest
.. ach .. als het me echt iets zou schelen .. Ik zou waarschijnlijk bij Lik Sang ook die 24,49 UPS kosten moeten hebben betalen .. alleen die 19,99 shipping costs niet .. als ik het dan echt na ga rekenen:

49,90 + 49,90 + 24,49 = 124,29 bij Lik Sang

34.99 + 34.99 + 19.99 + 24,49 = 114,46 bij Game Stop ..

.. oh .. ja .. ik heb er gelijk 2 gekocht; een voor mezelf, een voor sinqi, vandaar.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 16:32
Reynaert
Reynaert is offline
€ 39,99 bij Nedgame. Ik koop hem zodra ik geld teveel heb.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 17:05
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Animal Crossing. (L)
Oud 15-12-2005, 10:57
Verwijderd
Ik heb een filmpje gezien en dat zag er lief en fijn uit
Als hij in NL is, koop ik hem, want dat moet
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 14:56
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Pas maar op er zitten veel chagarijnige dieren in dat spel.
Oud 15-12-2005, 15:10
Marcade
Marcade is offline
Momenteel zijn bluebear (blauwe beer) en egbert (kip) verliefd op elkaar maar ze ontkennen het .. en baanogwat de schaap vind dat een jongen en een meisje nooit vrienden kunnen zijn en dat ze gewoon wachten tot de vonk overspringt.

Voor de rest vind ik 't tot nu toe wel leuk, maar je moet 't idd. maar een half uur / uurtje per dag spelen .. om urenlang te gaan graven/vissen/ed is ook weer wat te gek.

Ik heb ook sneeuwpoppen gemaakt Dat was wel grappig; alleen de sneeuwpoppen zijn allebei manisch depressief. -_-;
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2005, 16:57
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Marcade schreef op 15-12-2005 @ 16:10 :
Momenteel zijn bluebear (blauwe beer) en egbert (kip) verliefd op elkaar maar ze ontkennen het .. en baanogwat de schaap vind dat een jongen en een meisje nooit vrienden kunnen zijn en dat ze gewoon wachten tot de vonk overspringt.

Voor de rest vind ik 't tot nu toe wel leuk, maar je moet 't idd. maar een half uur / uurtje per dag spelen .. om urenlang te gaan graven/vissen/ed is ook weer wat te gek.

Ik heb ook sneeuwpoppen gemaakt Dat was wel grappig; alleen de sneeuwpoppen zijn allebei manisch depressief. -_-;
o...m...g...

Ik begin een beetje naar sonic te neigen

Hehe normaal vind ik dat soort dingen best leuk, maar als het echt al na een half uurtje per dag gaat vervelen vraag ik me af of het mn tijd wel waard is.
Oud 15-12-2005, 16:58
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Captain N schreef op 15-12-2005 @ 17:57 :
o...m...g...

Ik begin een beetje naar sonic te neigen

Hehe normaal vind ik dat soort dingen best leuk, maar als het echt al na een half uurtje per dag gaat vervelen vraag ik me af of het mn tijd wel waard is.
Ik heb sonic DS ook. Die heb ik tot nu toe niet langer dan 10 minuten achter elkaar gespeeld op een dag .. -_-;;;
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 17:41
Sinqi
Sinqi is offline
Hoe heet je town? Die moet ik ook invoegen..0_o

Mijn friend code is: 1460-9006-7073 en mijn town heet Hevea...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 17:42
Marcade
Marcade is offline

3951-9807-0822 Hague - Marcade
1460-9006-7073 Hevea - Sinqi
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 17:52
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Marcade schreef op 15-12-2005 @ 17:58 :
Ik heb sonic DS ook. Die heb ik tot nu toe niet langer dan 10 minuten achter elkaar gespeeld op een dag .. -_-;;;
ow...

je maakt het ook niet gemakkelijk voor me he.
Oud 15-12-2005, 18:06
Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Marcade schreef op 15-12-2005 @ 17:58 :
Hmm beetje vreemd sonic is altijd een spel geweest waar je doorheen JAAGT enzo. Maar die rush meter en die trics doen. En een zo snel mogelijke tijd neerzetten is wel ZO erg gaaf

Maar je houdt ervan of je haat het =(. Ik zie dat sonic spel eigelijk als een tony hawk spel. Je blijft het proberen om zo vloeiend mogelijk en met dikke punten door het level te gaan xD

Laatst gewijzigd op 15-12-2005 om 18:08.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 18:28
Onorthodox
Onorthodox is offline
Ze zouden een keer dat megeman battlenetwork gevaldinges of zoiets online moeten maken. Een MMOG of zo
En met een friendcode kun je in de DS van je vrienden neuzen of berichten achterlaten
Oud 15-12-2005, 19:00
Verwijderd
omg, ik moet denk ik mn DS maar weer terugeisen van mijn zusje. Dit is wel heel erg gaaf natuurlijk. Vond de AC op de gamecube ook best leuk, hoewel ik toen geen mensen had om items e.d. mee te wisselen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 19:30
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Captain N schreef op 15-12-2005 @ 18:52 :
ow...

Zoals benteknol zei; sonic, je houd er van of je haat het. Ik ben niet zo'n iemand die snelle tijden wil halen Ik raakte bij Sonic vrij snel geirriteerd omdat ik de weg niet wist of omdat ik *net* randjes niet haalde en dergelijke. Of dat ik dacht dat het geen afgrond was terwijl het wel een afgrond is. Of omdat ik telkens te weinig snelheid had om een looping te nemen .. of of of ..

De muziek van sonic is trouwens wel tof En ik moet er denk ik nog inkomen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 21:38
Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Marcade schreef op 15-12-2005 @ 20:30 :

Zoals benteknol zei; sonic, je houd er van of je haat het. Ik ben niet zo'n iemand die snelle tijden wil halen Ik raakte bij Sonic vrij snel geirriteerd omdat ik de weg niet wist of omdat ik *net* randjes niet haalde en dergelijke. Of dat ik dacht dat het geen afgrond was terwijl het wel een afgrond is. Of omdat ik telkens te weinig snelheid had om een looping te nemen .. of of of ..

De muziek van sonic is trouwens wel tof En ik moet er denk ik nog inkomen.
Idd stom dat ik dat vergeten was want de muziek in sonic is zeer gaaf. En ik denk dat jij er in moet komen want niet snel genoeg gaan om door een looping te komen is idd iets voor een sonic newbie. niet erg btw

Edit: Snelle tijden halen is een optie het gaat om die mooie S rang... en geloof mij dat is ziek moeilijk je moet de juiste verhouding vinden tussen tricks en snelheid. En niet geraakt worden natuurlijk

Laatst gewijzigd op 15-12-2005 om 21:42.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 23:21
TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
Captain N schreef op 15-12-2005 @ 18:52 :
ow...

Gewoon Castlevania DS halen
Oud 16-12-2005, 02:21
Captain N
Captain N is offline
Mjaaa punt is dat ik erg snel op de vorige Castlevanias was uitgekeken, op een of andere manier hebben die games me nooit echt kunnen boeien en ik ben bang dat het met CV DS niet anders is.
Oud 18-12-2005, 22:26
Marcade
Marcade is offline
Net *eindelijk* met sinqi online Animal Crossing gedaan wat wel grappig was Sinqi's dorpje aan gort helpen. Toen ik weer in m'n eigen dorp was had ik gelijk een brief van een van Sinqi's dorpelingen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 22:32
Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Marcade schreef op 18-12-2005 @ 23:26 :
Net *eindelijk* met sinqi online Animal Crossing gedaan wat wel grappig was Sinqi's dorpje aan gort helpen. Toen ik weer in m'n eigen dorp was had ik gelijk een brief van een van Sinqi's dorpelingen.
Foei!

Van wie kreeg je trouwens die brief?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 12:06
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Hak ALLE normale bomen in je dorpje om, en stop vervolgens 'speciaal' fruit in de grond, om vervolgens een dorp te hebben met alleen maar bomen met gaaf fruit eraan. Verdient goed.
Oud 19-12-2005, 12:30
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sinqi schreef op 18-12-2005 @ 23:32 :
Foei!

Van wie kreeg je trouwens die brief?
Van dat beest met wie ik gepraat heb. Weet niet meer hoe die heten. Knor. Gnor. Borf. Brok. Brof. ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 12:35
Verwijderd
Ik wil hem ook
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 12:55
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-12-2005 @ 13:35 :
Ik wil hem ook
Paar maandjes wachten; of je laat 'm ook overvliegen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 14:06
Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Marcade schreef op 19-12-2005 @ 13:30 :
Van dat beest met wie ik gepraat heb. Weet niet meer hoe die heten. Knor. Gnor. Borf. Brok. Brof. ofzo.
Curt? Sally? Dotty? Elmer? Jay? Ik had er vanmorgen een van Baabara... En 2 van jou.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 19:39
limsoojung
limsoojung is offline
friendcode animal crossing ww

2964 1422 3561

town is holeng
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 22:39
Marcade
Marcade is offline

3951-9807-0822 Hague - Marcade
1460-9006-7073 Hevea - Sinqi
2964-1422-3561 Holeng - Limsoojung
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 20:32
konijntje85
konijntje85 is offline
hoe bevalt het spel?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 18:51
Marcade
Marcade is offline
Ik speel het nog steeds. Hoewel je wel 'geforceerd' word om niet urenlang te spelen maar gewoon elke dag 30 to 60 minuten. Want na 30 - 60 minuten heb je al je 'taken' van de dag gedaan. Ga je langer spelen, dan word 't eentonig. Zit je *weer* te vissen; of *weer* brieven te versturen; of *weer* tegen diezelfde gesprekjes aan te luisteren van je bewoners die je al 'tig keer gehoord hebt. Het is nu meer een kwestie geworden van snel veel bells halen om je huis uit te breiden en wachten op eventuele nieuwe originele dingen.

En ondertussen blijf je gewoon boompjes kweken en post versturen en af en toe is praten met je dorpsbewoners.

Heb nu ook al een paar keer geWi-Fi'd met m'n din .. maar ja .. na een paar keer achter elkaar aan rennen, met het schepnet of hakbijl elkaar te lijf gaan of haar te irriteren door overal in 't dorp schelpen te begrapen of boompjes te planten, houd 't ook wel op. Echt chatten doe je niet omdat dat toch te lastig is, met stylus en de korte invoer.

't begint gewoon nou meer een 'verzamel' spel te worden; mensen die ervan houden dingen te 'verzamelen' blijven 't leuk vinden.

Want dat is eigenlijk gewoon wat AC: WW is; een groot verzamel spel, waarbij de tijd realtime is.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 18:51
Marcade
Marcade is offline
games.fok.nl heeft onlangs ook een review voor AC:WW geschreven:

http://games.fok.nl/review.php?reviewid=8339&page=1
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 00:35
Mindfields
Mindfields is offline
Ik ga hem over een paar dagen halen..

Animal Crossing voor de cube heerst iig..

oops had al gepost naja

heb nu bij de cube bijna mn...3e? 4e? huis afbetaald
room 1 is een kiddie/playroom room, de bovenverdieping wordt hartjes zooi

Laatst gewijzigd op 29-12-2005 om 00:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten