![]() |
|
Animal Crossing: Wild World voor de Nintendo DS is een spel zonder echt doel; je kan het spel niet uitspelen. Het is meer een soort Sims cq. Harvest Moon waarbij je kan doen wat je wilt. Als je het spel voor het eerst opstart zit je in een taxi op weg naar je dorpje; de taxichauffeur stelt je wat vragen, je naam, je geslacht, de naam van het dorp etc. Als je eenmaal aangekomen bent, krijg je een huisje van Tom Nook en begint je leven in Animal Crossing: Wild World. Je kan van alles doen; vissen vangen; dingen verzamelen; praten met de medebewoners. De tijd in Animal Crossing: Wild Life is real time en loopt gelijk met de echte tijd. Dat betekent dat als het 7 uur hier is, dat het in Animal Crossing ook 7 uur is. Overdag is het ook overdag in Animal Crossing en als je s' nachts in bed ligt te spelen, zie je ook een sterrenhemel in Animal Crossing. Animal Crossing: Wild World lijkt veel op de gamecube versie. Een paar dingen zijn eruit gelaten (Zoals het verzamelen van Nes spellen) en een paar andere dingen toegevoegd. De grootste toevoegingn is natuurlijk het Wi-Fi gedeelte van Animal Crossing. ![]() Naast Tony Hawk en Mario Kart DS is Animal Crossing het derde spel voor je DS waarmee je wereldwijd online kan! Het heeft hetzelfde soort friend code systeem als Mario Kart DS. Oftewel je kan geen dorpen bezoeken van mensen die niet in je Friend List staan. Er zit ook een soort van 'Tag Mode' op a la 'Bark Mode' van Nintendogs. Dat betekent, als je 'Tag Mode' aanzet, je je DS kan sluiten en gewoon rond kan lopen. Als je Nintendo DS een andere Nintendo DS met Animal Crossing ziet, worden dingen overgewisseld. Zoals flessenpost. Je kan voordat je 'Tag Mode' start een fles met een briefje de zee in gooien; deze word dan via 'Tag Mode' naar een willekeurige andere Animal Crossing gebruiker gestuurd zodra je die tegenkomt. Helaas komt Animal Crossing: Wild World niet in Europa uit voor 31 Maart 2006. Wie niet kan wachten, kan het spel wel al in Amerika bestellen en laten overvliegen; daar is het spel al sinds 5 december uit. Het spel werkt gewoon met je DS sinds er geen verschil is tussen een amerikaanse en europese DS; zoiets als een regio code systeem bestaat niet voor DS spelletjes. Daarnaast kan je er gewoon mee online. De reden waarom Europa hem pas 31 maart krijgt is me daarom ook nogal onduidelijk; misschien dat ze hem eerst gaan vertalen naar nederlands/duits/frans .. oid (persoonlijk prefereer ik altijd engels) Voor meer informatie kan je altijd de officieele site bezoeken: http://www.animal-crossing.com/wildworld/ |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ben ik toch weer een verwend nest.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hij was daar 34.99 dollar plus 19.99 shipping, plus 24,49 wat ik aan UPS moest betalen. Vrij veel eigenlijk. ![]() Zijn vast winkels waar je 't veel goedkoper kan krijgen als je zoekt. Laatst gewijzigd op 14-12-2005 om 11:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
shipping kosten zijn voor negers |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
49,90 + 49,90 + 24,49 = 124,29 bij Lik Sang 34.99 + 34.99 + 19.99 + 24,49 = 114,46 bij Game Stop .. ![]() .. oh .. ja .. ik heb er gelijk 2 gekocht; een voor mezelf, een voor sinqi, vandaar. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik begin een beetje naar sonic te neigen ![]() Hehe normaal vind ik dat soort dingen best leuk, maar als het echt al na een half uurtje per dag gaat vervelen vraag ik me af of het mn tijd wel waard is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je maakt het ook niet gemakkelijk voor me he.
||
Citaat:
![]() Maar je houdt ervan of je haat het =(. Ik zie dat sonic spel eigelijk als een tony hawk spel. Je blijft het proberen om zo vloeiend mogelijk en met dikke punten door het level te gaan xD Laatst gewijzigd op 15-12-2005 om 18:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zoals benteknol zei; sonic, je houd er van of je haat het. Ik ben niet zo'n iemand die snelle tijden wil halen ![]() De muziek van sonic is trouwens wel tof ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: Snelle tijden halen is een optie het gaat om die mooie S rang... en geloof mij dat is ziek moeilijk je moet de juiste verhouding vinden tussen tricks en snelheid. En niet geraakt worden natuurlijk Laatst gewijzigd op 15-12-2005 om 21:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Van wie kreeg je trouwens die brief? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
games.fok.nl heeft onlangs ook een review voor AC:WW geschreven:
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=8339&page=1 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wat is volgens jullie nou echt een goed NDS spel ? meisje-xx | 1 | 03-09-2008 07:59 | |
Games |
Welke DS games heb jij? Crimson | 92 | 17-03-2007 19:00 | |
Games |
Nintendo DS meezkah | 28 | 26-12-2006 19:01 | |
Games |
Het DS wifi friend codes topic m3tr01dm1nd3d | 15 | 25-12-2006 14:46 | |
Games |
Welk spel heb jij als laatst gekocht? Verwijderd | 500 | 25-06-2006 22:40 | |
Games |
Welke DS game kopen? freakinaround | 28 | 28-05-2006 08:41 |