Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2007, 18:40
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik weet eigenlijk niet of het hier goed staat, maar laten we zeggen van wel.

Ik ben dus op zoek naar bladmuziek voor piano van Dreaming with a Broken Heart van John Mayer. Nou heb ik die wel gevonden op www.musicnotes.com, maar daar is alleen de preview gratis. Nou heb ik wel geprobeerd het nummer verder te ontcijferen, maar dat wil niet echt vlotten, dus dacht ik dat ik maar beter die bladmuziek daar vandaan kon downloaden. Dat kost 4 $ nogiets, dat kan ik wel missen, maar ik vraag me af hoe het dan verder gaat met dat gedownloade ding. Heeft iemand ervaring met het betalen voor de bladmuziek op musicnotes.com? Heb je een bepaald programma nodig om het te kunnen lezen en hoe lang duurt het nadat je de 'bestelling' hebt verzonden tot je het kan openen, zeg maar?

Alvast bedankt voor de hulp.
Oud 28-03-2007, 21:43
Chronocide
Chronocide is offline
Als je weet waar je zoeken moet, hoef je helemaal niets te betalen. Maar als de mods erachter komen dat ik dat zei ben ik de sjaak OH SHI-
Oud 30-03-2007, 20:05
duivelaartje
duivelaartje is offline
www.pianofiles.com

Even aanmelden, wat heen en weer mailen, en dan heb je de bladmuziek voor het oprapen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Cherry Springs schreef op 28-03-2007 @ 19:40 :
Ik weet eigenlijk niet of het hier goed staat, maar laten we zeggen van wel.

Ik ben dus op zoek naar bladmuziek voor piano van Dreaming with a Broken Heart van John Mayer. Nou heb ik die wel gevonden op www.musicnotes.com, maar daar is alleen de preview gratis. Nou heb ik wel geprobeerd het nummer verder te ontcijferen, maar dat wil niet echt vlotten, dus dacht ik dat ik maar beter die bladmuziek daar vandaan kon downloaden. Dat kost 4 $ nogiets, dat kan ik wel missen, maar ik vraag me af hoe het dan verder gaat met dat gedownloade ding. Heeft iemand ervaring met het betalen voor de bladmuziek op musicnotes.com? Heb je een bepaald programma nodig om het te kunnen lezen en hoe lang duurt het nadat je de 'bestelling' hebt verzonden tot je het kan openen, zeg maar?

Alvast bedankt voor de hulp.
Als je nog eens wat nodig hebt, pm me ff dan. Grote kans dat het op mijn computer staat of dat ik het voor je kan maken.

Is niet geheel gratis though
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten