![]() |
|
![]() |
Hey allemaal.
Ik heb sinds kort een site (forum) opgezet met de doelstelling bladmuziek makkelijker beschikbaar te stellen voor mensen zonder lang te zoeken. Het idee erachter is dat iedereen een lijst met zijn/haar bladmuziek post en dat andere daarvan kunnen requesten. Ook is er een download sectie met directe links naar bladmuziek (momenteel links naar Yann Tiersen en Final Fantasy X bladmuziek). Omdat het forum sinds kort compleet vernieuwd is, is het nog vrij rustig. Ik hoop dat mensen hier interesse in hebben. www.yourfiles.nl groeten ![]() PS: het is niet mijn directe bedoeling om reclame te maken, ik wil gewoon bladmuziek op een makkelijke manier aanbieden, zonder lang te hoeven zoeken (zoals ik zelf altijd moest). |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Het maakt volgens mij weinig uit of ze zelf geschreven zijn of niet, de nummers zijn niet zelf geschreven. De afgelopen jaren zijn vrijwel alle grote sites met tabs en partituren uit de lucht gehaald, en dat waren ook gewoon tabs die door fans/luisteraars gemaakt waren. Dus ik zou er maar mee oppassen, ja.
|
Okee..je bent niet de eerste met het idee hoor. Deze is al veeeel groter en errug handig.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb ook niet gezegd dat ik de eerste ben met het idee ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik had een vraagje
of iemand misschien dit muziek stuk herkent en het bladmuziek er van heeft het is niet erg goed gespeelt maar toch; View My Video |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
De Haske sheetmusic Melanie22 | 2 | 22-02-2012 11:12 | |
De Kantine |
Sinter-DK Verwijderd | 407 | 09-12-2011 19:01 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 68 #2 Verwijderd | 442 | 15-05-2010 22:36 | |