Kun je het niet beter "gedicht zonder inspiratie noemen"?
Alleerst wil me excuseren voor deze mischien ietwat "harde" reactie, maar ik werd even heel boos toen ik dit las! Wat denk je nou presies te bereiken met dit gedicht, waar moet het mensen toe aanzetten? Ik ken "luitjes" zoals jou wel, hè? lekker de stoere meid uithangen. Dat wil je toch? hè, lekker op een forum mensen imponeren met jou gedicht.
Ik zal je zeggen wat ik ervan vind.
Allereerst, om het gedicht heb je deze post niet geplaats, dat kun je wel zien! wat de onderliggende bedoeling er van is, om lekker "off te showen" met jou zogenaamde "skills". Volgens mij gaat dit veel verder dan een gedicht. je probeert ons volgens mij duidelijk te maken, dat je eigenlijk iets doet wat je helemaal niet wilt. je wilt gewoon "hip" zijn en erbij horen. Maar denk eens aan de prijs die jij betaald om "hip" te zijn? Andere mensen zich minder laten voelen.
Heb jij er dat voor over?
Wil jij zo ver gaan om bij een groep te horen, dat jij je eigen indentiteit verliest? Wil jij zo ver gaan, dat mensen achter de computer die gewoon even lekker wilde "surfen" op het web, terughoudender worden dankzij JOU?
Tussen jou en mij, ik denk eigenlijk niet dat jij zo'n meid bent.
Toegegeven, je hebt je inderdaad laten manipuleren door groepsdruk, maar jou situatie is ook begrijpelijk.
De puberteit is inderdaad moeilijk, je komt in de knoop met jezelf.
Je komt in aanraking met andere mensen, die soms wel net zo cool zijn als jou. Hou vast aan je eigen idealen, en wees gewoon jezelf! dat is het enige wat je kunt doen in zo'n situatie.
Het is moeilijk, maar het is de enige uitweg.
Het is even doorbijten, maar ik heb er vertrouwen in dat je er helemaal bovenop komt
Onhoudt dit goed: het is niet cool om je voor te doen als iemand anders, wees jezelf. DAT is pas echt cool!