Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tis bijna hetzelfde als Management Toerisme, maar dan toegepaster op een bepaalde richting |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar in de praktijk blijkt dat je net zo goed mtro had kunnen doen want FBTR is het allemaal nét níet. Je komt toch in mbo functies terecht en hebt niet de certificaten die je bij mtro wel zou hebben. Veel van mijn ex-klasgenoten werken nu in compleeeet andere functies omdat er in het toerisme met een diploma kort-hbo (zo heette het toen nog) geen werk te vinden was. Er zijn er slechts een paar die wél een baan in het toerisme hebben gevonden en dat is dan op mbo niveau. De uitleg van de opleiding was dat we dan wel geen SEPR hadden, maar wel méér kennis en competenties dan dat. Ja dat is fijn, maar zonder dat papiertje vind je gewoon moeilijk werk. En dat is maar één voorbeeld.. werkgevers zitten gewoon niet te wachten op slappe aftreksels van opleidingen, tegenover een TIO-student of een 'gewone' NHTV student maakt een FBTR-er geen schijn van kans. Ik wou dat ik dat eerder had geweten want nu heb ik een waardeloos hbo-papiertje op zak én twee jaar stufi verspild. Ontopic: ja ik vind m'n studie ICC erg leuk. De eerste jaren heb ik vaak op het punt gestaan om ermee te stoppen, er waren teveel vakken van andere studierichtingen die ik gewoon écht niet leuk vond en alles was té breed en dus te weinig specifiek. Maar ik heb doorgezet, in het tweede semester van het tweede jaar werd het leuk en nu heb ik bijna m'n bachelor op zak. Volgend jaar m'n master ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waardeloos is het nooit, het is wat je er zelf van maakt. |
![]() |
||
Citaat:
Ik studeer dus ook Taalwetenschap en vind het geweldig!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh en ik vind mijn studie erg leuk ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij is er niets dat ons van dieren onderscheid ![]() Laatst gewijzigd op 10-06-2007 om 16:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
xx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dieren communiceren zeker wel, maar ze hebben géén taal. Ze gebruiken ook geen symbolen bij hun communicatie, laat staan dat ze ze kunnen samenvoegen tot zinnen of hele verhalen. Citaat:
En mijn studie is de leukste ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 11-06-2007 om 10:40. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
rechten,criminologie en psychologie mody | 1 | 15-12-2008 13:58 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vreemd Hersenspinsel] Charlottetje | 5 | 15-04-2005 16:13 | |
Studeren |
sutdie informatica To3ts3nb0rd | 5 | 06-03-2005 15:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 | |
Films, TV & Radio |
The Day After Tomorrow - 28 mei 2004 - én: Wat is jouw favo rampenfilm? AJMouse | 97 | 10-06-2004 00:24 | |
Algemene schoolzaken |
opleiding rechten of psychologie (interview) *Lady of Hope* | 8 | 17-03-2003 13:38 |