Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2002, 11:05
Verwijderd
Ik zit met een probleem en ik heb geen idee op welke forum ik dit moet plaatsen. Als hij hier niet hoort verplaats hem dan maar.

Hier komt mijn probleem:
Ik was de afgelopen week op Texel met mijn vriendinnen en ik heb echt een fantastische week gehad. Donderdag was de beste avond toen kwam ik een superleuke jongen tegen. Maar nu komt mijn probleem : Ik heb alleen zijn voornaam, woonplaats, leeftijd en nog een paar kleine feitjes. En nu zit ik thuis, hij nog op Texel en ik wil hem heel graag nog een keer spreken. Hoe kan ik hem nu in hemelsnaam vinden. Ik heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken. Ik mis hem zo enorm, en dat na twee avonden, belachelijk eigenlijk, maar ja zo ben ik nu eenmaal. Als iemand een idee heeft hoe ik hem moet vinden alvast heel erg bedankt dan.

Dikke kus.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2002, 11:07
Manuzhai
Manuzhai is offline
Goh... That sounds like my problem.

Maar ik heb er nog geen oplossing voor gevonden. Ik denk dat je snel moet zijn, en contact moet zoeken terwijl hij nog op Texel zit, anders lukt het je niet meer.
Oud 09-07-2002, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Manuzhai schreef:
Goh... That sounds like my problem.

Maar ik heb er nog geen oplossing voor gevonden. Ik denk dat je snel moet zijn, en contact moet zoeken terwijl hij nog op Texel zit, anders lukt het je niet meer.

Dat betekent dat ik wel heel snel moet zijn, hij is daar nog tot en met donderdag. Dank je voor je antwoord Manuzhai.
Dikke kus.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 11:21
tijgertjuh1985
tijgertjuh1985 is offline
Inderdaad... neem contact op met texel!
Misschien weet je zijn email/ telefoonnummer of iemand anders daar! Of zoek op http://www.cu2.nl/ of hij daarbij staat.
Oud 09-07-2002, 11:21
CryptapiX
CryptapiX is offline
begin met die dingen die je weet invullen op cu2, icq search etc..
mayb kom je dan meer over um te weten...
Oud 11-07-2002, 20:31
Verwijderd

heb ik dus gedaan, maar niks te vinden, helemaal niks en nu is hij onderhand al weer thuis. Iemand nog andere ideeen???

groeten dikke kus
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:52
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
missiemiss schreef:

heb ik dus gedaan, maar niks te vinden, helemaal niks en nu is hij onderhand al weer thuis. Iemand nog andere ideeen???

groeten dikke kus
De KPN cd-foongids misschien, maar ik denk niet dat je daar wat aan hebt (met dit programma kun je een adres en telefoonnummer vinden als je straatnaam en achternaam weet)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:58
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
missiemiss schreef:
Ik zit met een probleem en ik heb geen idee op welke forum ik dit moet plaatsen. Als hij hier niet hoort verplaats hem dan maar.

Hier komt mijn probleem:
Ik was de afgelopen week op Texel met mijn vriendinnen en ik heb echt een fantastische week gehad. Donderdag was de beste avond toen kwam ik een superleuke jongen tegen. Maar nu komt mijn probleem : Ik heb alleen zijn voornaam, woonplaats, leeftijd en nog een paar kleine feitjes. En nu zit ik thuis, hij nog op Texel en ik wil hem heel graag nog een keer spreken. Hoe kan ik hem nu in hemelsnaam vinden. Ik heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken. Ik mis hem zo enorm, en dat na twee avonden, belachelijk eigenlijk, maar ja zo ben ik nu eenmaal. Als iemand een idee heeft hoe ik hem moet vinden alvast heel erg bedankt dan.

Dikke kus.
kun je zijn camping/hotel nie ff belle ofzo en ff zegge dat ze hem roepen/doorverbinden en euhm jah dan is 't toch geregeld of vat ik 't te simpel op
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 13:43
Verwijderd
hey
ik zou wel willen bellen maar hij zit nu dus alweer thuis en ik weet ook niet waar hij zat . Hij zat ergens in een huisje, ben vergeten waar. Wel bedankt voor t meedenken.
dikke kus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten