![]() |
|
![]() |
Hey.. Misschien een beetje algemeen maar ik kwam dit tegen op een Engelse site en ik heb nu een Nederlandse versie gevonden.. Het heet de laddertheorie en ik denk dat het wel heel hulpzaam is voor de meeste jongensproblemen hier, die vaak als vriend gezien worden en niet als iets meer.
Een maat van me (Papier Hier, op het forum waar ik jullie drek naar ga verwijzen) verwees me naar het forum en ik vond deze topic wel heel interessant: http://z6.invisionfree.com/Armoed/in...p?showtopic=13 Blijkbaar is er een woordfilter en het lidwoord "het" veranderd automatisch naar "de".. ik denk zodat je niet klakkeloos kan kopieren ofzo.. njah, het is misschien wel interessant en ik denk dat veel jongens hier met relatieproblemen er veel van op kunnen steken. Ik weet niet of zulke links toegestaan zijn (weet niet precies waarom maar dat is soms verboden), zo niet laat een moderator mij dit dan weten dan zal ik die versie in deze post zetten inclusief plaatjes enzo.. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar de theorie slaat kant nog wal. Vrouwen willen gewoon een jongen die bij ze past, that's it.
|
Verwijderd
|
De oorspronkelijke versie is te vinden op:
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html Hoewel het grappig/satirisch bedoeld is zit er zeker een kern van waarheid in. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik ben maar gestopt en niet zozeer omdat ik het te confronterend vond ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
... ... ... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik hoef ook geen brandweermannen of piloten... Ik kan weinig uniformen bedenken die ik aantrekkelijk vindt, want ik associeer uniformen met bevelen opvolgen = niet zelfstandig nadenken = dom. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ook ik dacht "ik val niet op geld". Maar er staat geld én macht, en ik denk dat iedere vrouw wel op macht valt. De reden dat meiden op jongens vallen die ouder zijn dan zijzelf, is ook een stukje macht (want: meer ervaring). En daar kan ik me wel in vinden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk zit er een kern van waarheid in. Meiden hebben weldegelijk 2 'ladders', maar als je de tekst leest zou je door moeten hebben dat 't gewoon een komisch stukje is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe beter kennismaken met meisje? Schaapeneenkoe | 1 | 20-06-2015 23:05 | |
Liefde & Relatie |
Onzekerheid in nieuwe relatie. xTimy | 1 | 31-01-2015 13:43 | |
Liefde & Relatie |
Hoe meiden denken Unknown123 | 9 | 27-11-2013 15:36 | |
Liefde & Relatie |
Meisjes aantrekken forumm | 18 | 14-04-2012 15:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Liefde & Relatie |
Alleen jongens als vrienden hebben meisje833 | 43 | 25-06-2004 19:53 |