Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 24-04-2007 om 12:10. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
trouwens, leuke avonden kunnen zeker leuk zijn zonder dat je er een originaliteitsprijs mee verdient. Filmpje kijken kan heel leuk zijn. Avondje samen, of samen op café, zonder film kan dat ook zijn. Hangt gewoon van jullie zelf af.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 01-05-2007 om 01:33. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar film kijken werkt volgens mij ook wel redelijk goed. Alleen heb ik ook wel wat mannelijke vrienden met wie ik af en toe een film kijk, dus je moet wel zeker weten dat je niet toevallig al bevriend ben, anders kun je misschien voor een vervelende verrassing komen te staan. De bioscoop werkt eigenlijk een stuk slechter. Die stoeltjes zitten nooit lekker en je kunt ook niet echt tegen elkaar aanzitten wegens armleuningen..
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tenzij jij tijdens een date je tanden gaat poetsen raad ik mensen ten zeerste af om rode wijn te drinken op een date ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daar is het hier momenteel geen weer voor (voor een picknick dus) mja, als het een keer mooi weer is is dat wel leuk om te doen... Bij regen zou je ook kunnen wandelen, maar neem dan wel een paraplu mee die groot genoeg is om er met twee mensen onder te kunnen wandelen...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Je internetverkeer afschermen voor je ouders, de overheid en andere nieuwsgierigen! Jenna5 | 14 | 21-05-2020 14:48 | |
Films, TV & Radio |
Vragen over filmavond Pinmunch | 4 | 29-11-2016 11:33 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Vragen over berekening en het invoeren van breuk op de TI-84 JoshStudie | 1 | 10-08-2014 14:00 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Advies gevraagd over systeem. langejongen | 11 | 16-06-2005 21:35 | |
Liefde & Relatie |
Relatie over door paniekstoornissen? FemmeLaRose | 26 | 17-05-2004 13:13 |