Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2007, 20:44
wouter098
wouter098 is offline
Oke, ff een zeer zeer beschaamende vraag voor een 17 jarige jongen als ik. Maar is het een leuk idee om een meisje (die ik leuk vind natuurlijk) te vragen om hier film te komen kijken? Of is dit wel heel erg afgezaagd? Andere ideeen misschien wat niet gelijk zo beladen is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2007, 20:51
luchtballon
luchtballon is offline
Bij film kijken snapt ze heus wel wat je bedoeling is hoor, ivm 'beladenheid'.
Maar verder is het gewoon leuk. Niet heel origineel misschien maar dat hoeft ook niet altijd. Je kunt praten, maar het hoeft niet, je bent prive maar er hoeft niet geforceerd iets te gebeuren. Gewoon gezellig
Oud 23-04-2007, 20:53
Qimm
Qimm is offline
Ik vind het een goed idee, dat was ook mijn 'eerste date' met mijn huidige vriend. Het was heel leuk, maar het eind van de film hebben we wel gemist
Oud 23-04-2007, 21:02
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Inderdaad een leuk idee, er hoeft niet persé iets te gebeuren, dus het schept geen verplichtingen, maar tegelijkertijd is het wel een mooie mogelijk om wel iets te laten gebeuren als je dat wilt.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2007, 21:06
wouter098
wouter098 is offline
Hupsakee, doen we dat. Dank jullie wel.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2007, 21:51
Verwijderd
En je hoeft niet meteen goede gesprekken te voeren ofzo.

Hoewel ik het ondertussen denk ik toch leuker zou vinden om als eerste date wat te gaan drinken samen (terrasjes ole), zou ik filmkijken zeker niet afslaan...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 06:59
wouter098
wouter098 is offline
Nee maart dat is juist het leuke met haar kan je wel lachen en praten.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 08:51
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-04-2007 @ 22:51 :
Euh?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 08:56
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-04-2007 @ 08:51 :
Euh?
diepzinnige gesprekken over de zin van het leven en wat er allemaal tussen hemel en aard is.
Oud 24-04-2007, 08:59
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Qimm schreef op 24-04-2007 @ 09:56 :
diepzinnige gesprekken over de zin van het leven en wat er allemaal tussen hemel en aard is.
Je vriendin had het over 'goede' gesprekken. Mijn eerste date is over het algemeen dat ik haar uitnodig om samen wat te gaan drinken in een cafe. Als er dan geen 'goede gesprekken' zijn, is het bij voorbaat al vrij kansloos omdat ide klik er gewoon niet is. En onder 'goede gesprekken' versta ik zowel de diepere dingen alsook gewoon slap lullen over je vakantie ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 09:16
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
wouter098 schreef op 23-04-2007 @ 21:44 :
Oke, ff een zeer zeer beschaamende vraag voor een 17 jarige jongen als ik. Maar is het een leuk idee om een meisje (die ik leuk vind natuurlijk) te vragen om hier film te komen kijken? Of is dit wel heel erg afgezaagd? Andere ideeen misschien wat niet gelijk zo beladen is?
Prima idee..want: Als ze er is klets je gewoon met haar, begleid door wijn en chocola(ik noem maar iets) en laat je die film lekker achterwege. Aan het eind is het dan weer "goh we zijn geeneens aan de film toegekomen blabla".
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 24-04-2007 @ 09:51 :
Euh?
Dat zeg ik, ik ga liever wat drinken ergens Ik heb uberhaupt geen probleem met gesprekken op gang houden en zou niet snel daten met iemand die dat wel heeft. Maar ik kan me voorstellen dat je, als je jonger bent, heel wat zenuwachtiger bent en dus maar wat graag een film gaat kijken. Als je dan minder goed uit je woorden komt of in eerste instantie vrij nerveus bent, heb je een reden om een tijdje stil te zijn. Heel wat minder ongemakkelijk.

Laatst gewijzigd op 24-04-2007 om 12:10.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 09:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 24-04-2007 @ 10:16 :
Prima idee..want: Als ze er is klets je gewoon met haar, begleid door wijn en chocola(ik noem maar iets)
Bij wijn eet je geen chocolade verdorie!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 11:28
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-04-2007 @ 10:48 :
Gelijk heb je!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 11:54
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 23-04-2007 @ 21:51 :
Bij film kijken snapt ze heus wel wat je bedoeling is hoor, ivm 'beladenheid'.
Maar verder is het gewoon leuk. Niet heel origineel misschien maar dat hoeft ook niet altijd. Je kunt praten, maar het hoeft niet, je bent prive maar er hoeft niet geforceerd iets te gebeuren. Gewoon gezellig
Dat eerste, ivm beladenheid, ik weet het niet hoor. Dat hangt af van de beladenheid die hij er zelf aan geeft; ik denk toch als ik nu zou vragen "Luchtballon, ik heb hier nog een heel leuke film liggen (No direction home, bijv.). Ook zin om die te zien? Vrijdag 19u30. Ik zorg voor de wijn. Jij voor de kaas." Is dat zo beladen?

trouwens, leuke avonden kunnen zeker leuk zijn zonder dat je er een originaliteitsprijs mee verdient. Filmpje kijken kan heel leuk zijn. Avondje samen, of samen op café, zonder film kan dat ook zijn. Hangt gewoon van jullie zelf af.
Oud 24-04-2007, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 24-04-2007 @ 12:54 :
Dat eerste, ivm beladenheid, ik weet het niet hoor. Dat hangt af van de beladenheid die hij er zelf aan geeft; ik denk toch als ik nu zou vragen "Luchtballon, ik heb hier nog een heel leuke film liggen (No direction home, bijv.). Ook zin om die te zien? Vrijdag 19u30. Ik zorg voor de wijn. Jij voor de kaas." Is dat zo beladen?
Daarbij kan de film zelf ook heel wat uitmaken. Als je een cliché romantische film gaat kijken, zou het mij nogal duidelijk zijn zeg maar
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 19:26
Lyne
Lyne is offline
Nou ja de mensen die ik ken vatten film kijken niet op als letterlijk een film kijken, meestal is dat code voor de hele avond op de bank liggen vrijen ofzo.

Maar ja als jij dat wil dan geen probleem toch. Het ligt inderdaad ook wel aan de film, als je gewoon een goede film gaat kijken zonder romantische shit dan is dat anders dan als je naar titanic gaat kijken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 20:46
Muchacha
Muchacha is offline
Ja, en huur een enge film, dan kruipt ze algauw dichter. Niets zo lomp als asociaal op de bank, een meter van elkaar af, een film zitten te zien terwijl je eigenlijk wel tegen mekaar wil kruipen
Optioneel: zorg voor wijn (of iets dergelijks) en een dekentje (wel niet zo handig met dit warme weer ).
Oud 24-04-2007, 21:25
Lyne
Lyne is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 24-04-2007 @ 21:46 :
Ja, en huur een enge film, dan kruipt ze algauw dichter. Niets zo lomp als asociaal op de bank, een meter van elkaar af, een film zitten te zien terwijl je eigenlijk wel tegen mekaar wil kruipen
Optioneel: zorg voor wijn (of iets dergelijks) en een dekentje (wel niet zo handig met dit warme weer ).
Nee, maar het is zo lekker knus, met elkaar onder een deken kruipen. *krijgt zin in film kijken met iemand*
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 22:32
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 24-04-2007 @ 21:46 :
Jaaa, dekentjes <3
Citaat:
Lyne schreef op 24-04-2007 @ 22:25 :
Nee, maar het is zo lekker knus, met elkaar onder een deken kruipen. *krijgt zin in film kijken met iemand*
Oud 24-04-2007, 23:01
Chasin'
Chasin' is offline
Citaat:
Lyne schreef op 24-04-2007 @ 22:25 :
ja en zo komt van het een het ander, en draaien de koppen al snel naar mekaar toe
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 20:25
Krabs
Krabs is offline
Ga samen van tevoren een film huren. Dat werkt bij mij altijd goed. Dan praat je al wat samen en krijg je niet van de situaties "zal ik em maar aan zetten dan?". Tenminste dat lijkt me redelijk lomp
Oud 01-05-2007, 01:26
knappe jongen
knappe jongen is offline
Citaat:
Bij rode wijn eet je geen chocolade verdorie!
Rode wijn is sowieso een nono bij een date. Zwarte tanden staan namelijk niet zo charmant

Laatst gewijzigd op 01-05-2007 om 01:33.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 09:19
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
knappe jongen schreef op 01-05-2007 @ 02:26 :
Rode wijn is sowieso een nono bij een date. Zwarte tanden staan namelijk niet zo charmant
Als je van rode wijn zwarte tanden krijgt moet je je tanden beter poetsen misschien?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 13:51
igfy
igfy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-05-2007 @ 10:19 :
Als je van rode wijn zwarte tanden krijgt moet je je tanden beter poetsen misschien?
Nee hoor, volgens mij kun je ook met goed gepoetste tanden last krijgen van verkleuringen, sommige mensen krijgen ook van die paars/donkerrode lippen namelijk.

Maar film kijken werkt volgens mij ook wel redelijk goed. Alleen heb ik ook wel wat mannelijke vrienden met wie ik af en toe een film kijk, dus je moet wel zeker weten dat je niet toevallig al bevriend ben, anders kun je misschien voor een vervelende verrassing komen te staan.

De bioscoop werkt eigenlijk een stuk slechter. Die stoeltjes zitten nooit lekker en je kunt ook niet echt tegen elkaar aanzitten wegens armleuningen..
Oud 01-05-2007, 14:54
botervleug
botervleug is offline
Citaat:
Krabs schreef op 26-04-2007 @ 21:25 :
Ga samen van tevoren een film huren. Dat werkt bij mij altijd goed. Dan praat je al wat samen en krijg je niet van de situaties "zal ik em maar aan zetten dan?". Tenminste dat lijkt me redelijk lomp
Wel alvast enkele mogelijkheden uitzoeken, anders sta je zo onthand in de videotheek.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 03:03
knappe jongen
knappe jongen is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-05-2007 @ 10:19 :
huh . weleens rode wijn gedronken? Als je rode wijn drinkt krijg je vrijwel pro conto zwarte tanden. iig stuk donkerder dan je tanden normaal zijn.

Tenzij jij tijdens een date je tanden gaat poetsen raad ik mensen ten zeerste af om rode wijn te drinken op een date
Oud 07-05-2007, 05:48
Verwijderd
Misschien ook het beste om als hoofddoel de film kijken te houden. Ga vooral niet lopen hopen op meer, want dat maakt de sfeer niet beter. Betekent niet dat je niet kunt laten merken dat je haar wel leuk vindt.

Als het klikt tussen jullie twee, dan volgen de gesprekken tijdens de film toch wel. Dan heeft ze de keuze tussen jou en de film alvast gemaakt en dan gewoon tijdens het praten kijken hoe ze reageert op wat je vertelt enzo.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 07:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hoe is het afgelopen met het film kijken?
Oud 07-05-2007, 08:17
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
igfy schreef op 01-05-2007 @ 13:51 :

De bioscoop werkt eigenlijk een stuk slechter. Die stoeltjes zitten nooit lekker en je kunt ook niet echt tegen elkaar aanzitten wegens armleuningen..
Loveseat
Oud 07-05-2007, 08:45
infrasoft
infrasoft is offline
trek je de armleuning eruit
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 09:04
kaj1905
kaj1905 is offline
Citaat:
infrasoft schreef op 07-05-2007 @ 09:45 :
trek je de armleuning eruit
dat kan moeilijk, maar goed idd bios zit niet egt fijn, dan kan je btr bij 1 van de 2 thuis zitten op de bank, dan kan je tenminste nog lekker knus bij elkaar zitten, maar filmpje doe k ook meestal.... weet anders eigg nix....
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 09:24
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-04-2007 @ 22:51 :

Hoewel ik het ondertussen denk ik toch leuker zou vinden om als eerste date wat te gaan drinken samen (terrasjes ole), zou ik filmkijken zeker niet afslaan...
Of een stuk gaan wandelen, dat praat heel makkelijk, of nja iig een stuk makkelijker en als je ergens een mooie plek in t bos weet, kun je mss wel gaan picknicken.

Daar is het hier momenteel geen weer voor (voor een picknick dus) mja, als het een keer mooi weer is is dat wel leuk om te doen...

Bij regen zou je ook kunnen wandelen, maar neem dan wel een paraplu mee die groot genoeg is om er met twee mensen onder te kunnen wandelen...
Oud 07-05-2007, 09:26
kaj1905
kaj1905 is offline
Citaat:
Pruts0r schreef op 07-05-2007 @ 10:24 :
Of een stuk gaan wandelen, dat praat heel makkelijk, of nja iig een stuk makkelijker en als je ergens een mooie plek in t bos weet, kun je mss wel gaan picknicken.

Daar is het hier momenteel geen weer voor (voor een picknick dus) mja, als het een keer mooi weer is is dat wel leuk om te doen...

Bij regen zou je ook kunnen wandelen, maar neem dan wel een paraplu mee die groot genoeg is om er met twee mensen onder te kunnen wandelen...
ja beetje rondlopen is ook wel een redelijk goede, doe ik best vaak, maja, da wordt op een gegeven ogenblik ook saai hoor
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 09:43
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
knappe jongen schreef op 07-05-2007 @ 04:03 :
huh . weleens rode wijn gedronken? Als je rode wijn drinkt krijg je vrijwel pro conto zwarte tanden. iig stuk donkerder dan je tanden normaal zijn.
Als je van rode wijn zwarte tanden krijgt, heb je last van tandplak en is het een idee misschien eens naar een mondhygieniste te gaan om 't eraf te laten beitelen
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 09:59
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Nee idd. Dat past bij port.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten