Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2007, 12:44
CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Zijn er nog mensen die COD UO online spelen? Zo ja, op welke servers ben je regelmatig te vinden, speel je bij een clan, welke nick heb je vaak enzovoort.
Oud 27-02-2007, 12:46
bosaap
bosaap is offline
Ik speel dit spel nog regelmatig zeer goed spel maar nu wel minder sinds ik BF 2142 heb gekocht. Als ik speel ben ik meestal te vinden in rifle only servers of in all weapons servers met jeeps of soms ook tanks als ik voor de grap speel zit trouwens niet in een clan vind solo spelen leuker of met vrienden.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 12:48
CaptainCaveman
Ik speel zelf veel in Harbour met Rifle Only. Meestal in TDM maps, maar ook in SD.

Speel je wel eens in 24h Rhinevalley, van GITS?
Oud 27-02-2007, 12:49
bosaap
bosaap is offline
Ja mp_harbor is inderdaad de leukste en bekenste map bij rifle only ik speel die map meestal ook. Ik kom trouwens zelf ook regelmatig in de GITS-server meestal in de 64 slot ook soms in de 45 slot server.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 12:49
CaptainCaveman
Onder welke naam?
Oud 27-02-2007, 12:51
bosaap
bosaap is offline
Meestal onder de naam qwerty maar dit kan verschillen heb verschillende nicknames.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 11:04
CaptainCaveman
Zit je nog in een clan o.i.d.?
Oud 04-04-2007, 16:03
Riazor
Riazor is offline
Jazeker!
Froster~TroY' heet ik (vroeger Olympia~TroY'), vooral te vinden in Rifle Only TroY server, tevens leader van TroY wat toch wel de beste rifle clan is. Ik speel ook wel eens op GITS CTF ja is wel grappig, daar speel ik onder de naam XetroX (niet te verwarren met Zetrox Detrox etc, dat zijn andere TroY leden )

Ik geloof dat ik jou wel eens gezien heb Captain_Caveman[NL] of iets dergelijks toch?

IP van de TroY Rifle Only S&D Server: 82.94.206.18:28960
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 15:15
CaptainCaveman
Citaat:
Riazor schreef op 04-04-2007 @ 17:03 :
Jazeker!
Froster~TroY' heet ik (vroeger Olympia~TroY'), vooral te vinden in Rifle Only TroY server, tevens leader van TroY wat toch wel de beste rifle clan is. Ik speel ook wel eens op GITS CTF ja is wel grappig, daar speel ik onder de naam XetroX (niet te verwarren met Zetrox Detrox etc, dat zijn andere TroY leden )

Ik geloof dat ik jou wel eens gezien heb Captain_Caveman[NL] of iets dergelijks toch?

IP van de TroY Rifle Only S&D Server: 82.94.206.18:28960
Ha! Froster Een eer om je zo nog eens te spreken Leider van de beste RO clan...

Klopt, zo kom ik inderdaad wel eens binnen op Troy Troy is zonder meer de beste Rifle Clan. R4mpage komt ook wel in de buurt. Momenteel zit ik de clan Defused, nadat sSr leegstroomde; .Defused''EppO is momenteel de naam

GITS CTF is ook zeker leuk! Alleen haat ik het om gespawncamped te worden. Speel je dan in RhineValley, of in de random map?

Tegenwoordig ook wel eens in jump maps, om de beweging e.d. te verbeteren. Tiny en DreamTeam.

Add me anders eens op Xfire : captaincavemanl.

IP staat trouwens al geruime tijd onder favorieten
Oud 06-04-2007, 15:55
Riazor
Riazor is offline
R4mpage is niet echt goed hoor TroY en kakoii7 (k7) en eGaming zijn de 3 beste rifle clans. 2x gewonnen van eGaming en 1x verloren van kakoii maar toen werd er 1 van hun een dag later gepakt met wallhack dus ik heb die uitslag maar geschrapt, hij was idd heel verdacht in de war.

Ik speel op GITS in die random map, het liefste lekker campen met sniper op kharkov xD
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 17:55
Moby92
Moby92 is offline
Speel jij (CaptainCaveman) ook CoD2? Ik heb daar laatst een Captain Caveman gezien.
Oud 11-04-2007, 12:14
CaptainCaveman
Niet dat ik weet.
Oud 12-04-2007, 14:43
Tls
Tls is offline
jammer dat vcod en coduo beetje zijn uitgestorven kzelf speel cod2 online, speelde op redelijk hoog niveau maar nu alleen nog maar beetje voor de fun wat pcws/cb wars spelen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 16:05
|GITS|SenSei
|GITS|SenSei is offline
Hey Jongens, ik vind deze pagina toevallig en zie dat jullie gein hebben op onze server.

Mocht je nog eens willen spelen, dan tot gauw! Trouwens, naast de rhineserver en de main Kill-Or-Be-Killed server, draaien we ook een riflerange, Wawa3d_aim rifle 1v1, merciless mod en een CoD 2 server.

Shoot ya all soon.

SenSei
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 13:15
CaptainCaveman
Citaat:
Tls schreef op 12-04-2007 @ 15:43 :
jammer dat vcod en coduo beetje zijn uitgestorven kzelf speel cod2 online, speelde op redelijk hoog niveau maar nu alleen nog maar beetje voor de fun wat pcws/cb wars spelen.
COD en COD UO uitgestorven? Kom je uit een ei ofzo ? Man, volgens mij wordt COD en COD UO nog meer gespeeld dan COD2.
Oud 28-04-2007, 13:16
CaptainCaveman
Citaat:
|GITS|SenSei schreef op 12-04-2007 @ 17:05 :
Hey Jongens, ik vind deze pagina toevallig en zie dat jullie gein hebben op onze server.

Mocht je nog eens willen spelen, dan tot gauw! Trouwens, naast de rhineserver en de main Kill-Or-Be-Killed server, draaien we ook een riflerange, Wawa3d_aim rifle 1v1, merciless mod en een CoD 2 server.

Shoot ya all soon.

SenSei
Ha Sensei! Je naam komt me bekend voor Je speelt altijd erg netjes Helaas Ik zal binnenkort weer eens een kijkje nemen
Oud 29-04-2007, 12:00
Verwijderd
Speel alleen nog CoD1 online.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 01:35
CaptainCaveman
Onder welke nick, in welke clan, welke servers speel je doorgaans?
Oud 02-05-2007, 05:33
Verwijderd
Heb een hekel aan clans, niet zozeer omdat ik niet goed genoeg zou zijn om erbij te kunnen, maar een beetje om afgesproken tijden gamen is heb'k een te groot sociaal leven voor

Verder meestal op allerlei servers, zolang het maar een rifleserver en SD of DM is.

Nick: Tamp0n''' / D0pethr0ne
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 09:48
CaptainCaveman
Ik zal je naam in m'n achterhoofd houden. Je hebt niet echt een vaste server dus?

Wat je over clans zegt is een karikatuur die niet klopt. Ik heb inmiddels al in 2 clans gezeten;

Defused; via TS en Xfire hadden we contact, en dat was allemaal vrij vrijblijvend. Als je zelf actief meespeelde speelde je natuurlijk vaak, maar er waren geen tijden o.i.d. Meestal kregen we een scrim aangeboden, en werd er gekeken wie er was, en wie er zin had om mee te doen.

Amigos; een Duitse clan, de oude RiP-clan. D.w.z. een flink aantal 'pro's'. Ik ben hier ingerold via de leider van Defused. Ook dit is allemaal vrijblijvend, en gaat op een leuke manier. Ik kom meestal online, en kijk gewoon wat ik ga doen. Meestal sluiten we via TS kort wat we gaan doen, maar als ik zelf 'on my own' wil gamen, staat niemand me in de weg.

P.S. Dit is verreweg de meest leuke/gezellige clan waar ik ooit in heb gezeten, ik wil hier nooit meer weg Maar ja, wat wil je met die Duitsers ?

Probeer het eens in een clan
Reageren

Regels voor berichten