Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2002, 21:29
EternalDeath
EternalDeath is offline
Ik zit dus best wel met een probleempje.....
Ik ben nu al vrij lang helemaal gek van een jongen, meteen de eerste keer dat ik hem zag vond ik hem SUPER! Nu konden we onwijs goed met elkaar opschieten, zagen elkaar elke dag, het ging gewoon onwijs goed. Nu hebben we het dus over een relatie gehad maar hij zegt dat hij even geen zin heeft in een relatie vanwege dat hij het druk heeft en een reden die ik zelf kan raden zn vorige relatie waarin zn ex vriendin hem de laatste weken nogal pijn heeft gedaan....
Hij zegt wel ik vind je super leuk enzo maar heb nu gewoon geen zin in een relatie maar misschien over een poosje....

Nu is het misschien een domme vraag maar wie hier heeft dit ook al eens meegemaakt?
En kan mij vertellen hoe het is afgelopen??

kusss
Oud 09-07-2002, 16:28
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
EternalDeath schreef:
Ik zit dus best wel met een probleempje.....
Ik ben nu al vrij lang helemaal gek van een jongen, meteen de eerste keer dat ik hem zag vond ik hem SUPER! Nu konden we onwijs goed met elkaar opschieten, zagen elkaar elke dag, het ging gewoon onwijs goed. Nu hebben we het dus over een relatie gehad maar hij zegt dat hij even geen zin heeft in een relatie vanwege dat hij het druk heeft en een reden die ik zelf kan raden zn vorige relatie waarin zn ex vriendin hem de laatste weken nogal pijn heeft gedaan....
Hij zegt wel ik vind je super leuk enzo maar heb nu gewoon geen zin in een relatie maar misschien over een poosje....

Nu is het misschien een domme vraag maar wie hier heeft dit ook al eens meegemaakt?
En kan mij vertellen hoe het is afgelopen??

kusss
Ik heb 't meegemaakt.. En ik kan die jongen wel begrijpen, die heeft gewoon even geen zin in een relatie, dat hij even liever lol heeft met zijn vrienden zonder "vast" te zitten aan een vriendin. Gewoon even niet te snel achter elkaar.

Ik ben ook gekwetst door een vriendin, maar gelukkig had ik daarna een meisje bij wie ik 't een beetje kwijtkon, erg prettig

Maar jullie kunnen natuurlijk ook gewoon goede vrienden blijven! En misschien groeit er wel iets tussen jullie, dat jullie uiteindelijk toch nog iets krijgen..

Succes!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:03
EternalDeath
EternalDeath is offline
Citaat:
Orion16 schreef:

Ik heb 't meegemaakt.. En ik kan die jongen wel begrijpen, die heeft gewoon even geen zin in een relatie, dat hij even liever lol heeft met zijn vrienden zonder "vast" te zitten aan een vriendin. Gewoon even niet te snel achter elkaar.

Ik ben ook gekwetst door een vriendin, maar gelukkig had ik daarna een meisje bij wie ik 't een beetje kwijtkon, erg prettig

Maar jullie kunnen natuurlijk ook gewoon goede vrienden blijven! En misschien groeit er wel iets tussen jullie, dat jullie uiteindelijk toch nog iets krijgen..

Succes!
Ja, hij heeft zelf ook al gezegt dat het misschien ooit nog wel wat kan worden, of over een poosje dus......

dankjewel...
Oud 10-07-2002, 16:19
girl18
girl18 is offline
heb het weleens mee gemaakt maar je moet blij zijn dat ie het zegt weet je want andere jongens kunnen gewoon met je nemen en opgepropte pijn nog voelen dat had mijn vriend nog toen ze ex het oud maakte ongeveer een maand later had ie met mij maar hij had nog last van liefdes verdriet dus was een beetje prikkelend in het begin maar gelukkig nu niet meer..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:54
Verwijderd
nouw ja, bij mij is het net uit (sinds maandagochtend) en ik ben dus niet toe aan een volgende relatie..

maar dan is het dus inderdaad dat hij daar nog niet klaar voor is, maar dit wel nog kan komen. Probeer een vriendschap op te bouwen, en de tijd zal dan leren of het ooit wat wordt of niet. Kzou echter niet echt op hem gaan zitten wachten of hem steeds onder druk zetten. Zet een relatie op dit moment even uit je hoofd en stort je op een vriendschap..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 08:24
TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik ben nu niet toe aan een relatie.

Het is sinds 23 mei uit met mijn ex-vriendin, en ik heb niets te klagen over de manier waarop het uitging, dat niet! Maar ik denk nog elke dag aan haar... Ik heb al haar fotos en brieven weggestopt (expres niet verbrand ofzo), maar toch blijf ik aan haar denken... Dan zie ik op mijn kamer weer een boek dat zij heeft gelezen, of een borstel waarmee zij d'r haren heeft gekamd... Of het t-shirt dat ze heeft gedragen toen ze bij me bleef slapen en haar pyjama was vergeten...
Het is zo stom, maar telkens als ik bepaalde dingen zie denk ik aan haar... Ik neem aan dat het met de tijd wel over zal gaan. Ik zie haar ergens in augustus weer, en dan moet ik proberen aan haar te gaan denken niet meer als mijn vriendin of mijn ex, maar als een goede vriendin... En dan ben ik misschien uiteindelijk weer toe aan een relatie. Maar nu dus nog even niet.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 13:37
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
Na m'n ex wilde ik ook geen andere jongen. Bij nieuwjaar heb ik dan een leuke jongen ontmoet, die direct smoorverliefd op mij was, maar ik had enkel oog voor m'n ex die daar ook ergens rondliep. Ik heb 'm dan wel m'n gsm-nr. gegeven en we hielden vriendschappelijk contact enzo... enneh, vandaag ben 'k precies 'n half jaar met 'm samen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 12:48
Elsepels
Elsepels is offline
Zoiets had ik eerst ook. Maar dan had ik zeg maar wat die jongen heeft. Ik had al een paar keer gezoend enzo met een jongen en t was wel bijna vanzelfsprekend dat het wat zou worden tussen ons. Tenminste zo d8 iedereen erover alleen ik in het begin niet. Toen het namelijk uitging met me vorige vriend ben ik nog best wel lang verdrietig geweest omdat ik hem wel miste enzo zeg maar dus ik had niet zo zin in weer een nieuwe relatie! Het vrijgezellenleventje beviel me eingelijk ook vrij goed dus! Nou goed uiteindelijk is het tog wat geworden en we hebben nu alweer langer dan een half jaar en ik zou egt niet meer zonder hem willen hoor! Ik zou zeggen geef hem wat tijd om te kijken wat ie voelt en wat ie wilt. Ik hoop dat hij net zoals ik uiteindelijk wel wil! Sterkte ermee hè meis! Laat je nog ff weten hoe het afloopt?!? -xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 12:49
Elsepels
Elsepels is offline
Citaat:
[^#ComeClose#'} schreef:
Na m'n ex wilde ik ook geen andere jongen. Bij nieuwjaar heb ik dan een leuke jongen ontmoet, die direct smoorverliefd op mij was, maar ik had enkel oog voor m'n ex die daar ook ergens rondliep. Ik heb 'm dan wel m'n gsm-nr. gegeven en we hielden vriendschappelijk contact enzo... enneh, vandaag ben 'k precies 'n half jaar met 'm samen.
BTW mijn verhaal lijkt wel een beetje op die van jou...is ook ongeveer vanaf die tijd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten