Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dankjewel... ![]()
|
heb het weleens mee gemaakt maar je moet blij zijn dat ie het zegt weet je want andere jongens kunnen gewoon met je nemen en opgepropte pijn nog voelen dat had mijn vriend nog toen ze ex het oud maakte ongeveer een maand later had ie met mij maar hij had nog last van liefdes verdriet dus was een beetje prikkelend in het begin maar gelukkig nu niet meer..
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nouw ja, bij mij is het net uit (sinds maandagochtend) en ik ben dus niet toe aan een volgende relatie..
maar dan is het dus inderdaad dat hij daar nog niet klaar voor is, maar dit wel nog kan komen. Probeer een vriendschap op te bouwen, en de tijd zal dan leren of het ooit wat wordt of niet. Kzou echter niet echt op hem gaan zitten wachten of hem steeds onder druk zetten. Zet een relatie op dit moment even uit je hoofd en stort je op een vriendschap.. |
![]() |
|
Ik ben nu niet toe aan een relatie.
Het is sinds 23 mei uit met mijn ex-vriendin, en ik heb niets te klagen over de manier waarop het uitging, dat niet! Maar ik denk nog elke dag aan haar... Ik heb al haar fotos en brieven weggestopt (expres niet verbrand ofzo), maar toch blijf ik aan haar denken... Dan zie ik op mijn kamer weer een boek dat zij heeft gelezen, of een borstel waarmee zij d'r haren heeft gekamd... Of het t-shirt dat ze heeft gedragen toen ze bij me bleef slapen en haar pyjama was vergeten... Het is zo stom, maar telkens als ik bepaalde dingen zie denk ik aan haar... Ik neem aan dat het met de tijd wel over zal gaan. Ik zie haar ergens in augustus weer, en dan moet ik proberen aan haar te gaan denken niet meer als mijn vriendin of mijn ex, maar als een goede vriendin... En dan ben ik misschien uiteindelijk weer toe aan een relatie. Maar nu dus nog even niet. Grtz, F |
![]() |
|
![]() |
Na m'n ex wilde ik ook geen andere jongen. Bij nieuwjaar heb ik dan een leuke jongen ontmoet, die direct smoorverliefd op mij was, maar ik had enkel oog voor m'n ex die daar ook ergens rondliep. Ik heb 'm dan wel m'n gsm-nr. gegeven en we hielden vriendschappelijk contact enzo... enneh, vandaag ben 'k precies 'n half jaar met 'm samen.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Zoiets had ik eerst ook. Maar dan had ik zeg maar wat die jongen heeft. Ik had al een paar keer gezoend enzo met een jongen en t was wel bijna vanzelfsprekend dat het wat zou worden tussen ons. Tenminste zo d8 iedereen erover alleen ik in het begin niet. Toen het namelijk uitging met me vorige vriend ben ik nog best wel lang verdrietig geweest omdat ik hem wel miste enzo zeg maar dus ik had niet zo zin in weer een nieuwe relatie! Het vrijgezellenleventje beviel me eingelijk ook vrij goed dus
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Voor de vrouwen .. Lightwell | 7 | 07-04-2014 16:38 | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Liefde & Relatie |
Dilemma: zijn vriendin verlaten voor mij? Trinity | 12 | 18-04-2010 10:16 | |
Liefde & Relatie |
Vriend & vrienden Mystina | 51 | 17-01-2007 10:53 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jongeren mogen tot 23 jaar niet werken en geen vaste relatie hebben Optima | 50 | 23-05-2002 07:49 |