Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2014, 10:59
Lightwell
Lightwell is offline
meer dan een half jaar lang hebben we gevoelens voor elkaar, maar nog niet klaar voor een relatie, dus nemen we de benefits erbij
ik spreek over m'n beste vriendin en ik.

op de plaats waar ze tijdelijk werkt ( ze moet daar nu nog een week werken en dan stopt ze daar) leert ze een jongen kennen, zij is 20 .. hij 28.
Ze verteld me dat ze interesse heeft .. ik neem afstand.

Later verteld ze me dat ze ook iets begint te voele voor die jongen ..
De gevoelens die ze al zo lang voor mij had leken precies verdwenen als sneeuw voor de zon?

Ik besluit voor mezelf om afstand te nemen met liefst geen contact en vertel haar dat ik men gedachte ga verzette met een meisje waar ik me goed bij voel.

s'nachts stuurt ze me opeens dat ze zich slecht voelt en behoefte heeft aan haar beste vriend.
Ik zeg haar dat dat nu niet kan en dat ze dat maar moest begrijpen.

De volgende morgen word ik wakker en zie ik dat ik een bericht heb van haar waarin ze vraagt hoe mijn afspraakje nog geweest was??

Mijn vermoeden dat die jongen slechts een flirt is en ze nog spijt gaat krijgen van haar beslissing om mij hiervoor te laten vallen terwijl een relatie er aan zat te komen word groter .. maar k'heb geen hoop .. je weet maar nooit hé!
maar toch .. we kennen elkaar door en door, voelen en vullen mekaar echt goed aan!

Die andere jonge van 28 is in principe een vreemde voor haar .. Het enigste dat ze, voor zover ik weet, gemeen hebben is de plaats waar ze werken .. maar vanaf volgende week is dit ook niet meer zo ..

Ze kan het precies ook niet laten om niet naar mij te sturen ..

Wat denken jullie?

dankjulliewel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2014, 11:42
Yannickje
Yannickje is offline
Ze heeftblijkbaar wel interesse voor jou, laat wat tijd erover gaan en organiseer iets samen met haar als ze een weekje van haar actuele werk weg is.
Oud 06-04-2014, 11:48
Lightwell
Lightwell is offline
Citaat:
Ze heeftblijkbaar wel interesse voor jou, laat wat tijd erover gaan en organiseer iets samen met haar als ze een weekje van haar actuele werk weg is.
ze heeft vorige week en deze week wel al een date gehad met hem ..
na de eerste date voelde ze zich schuldig naar mij toe ..

ze zullen mekaar zeker al minder zien als ze daar weg is .. de vraag is alleen of ze nog gaan blijven afspreken ..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 13:57
arPos
arPos is offline
wat ik vind? dat zijn nou wijven voor je...

De vraag is of jij zo behandeld wenst te worden als zij echt gevoelens had en het niet om haar maar om jullie zou draaien dan zou dat "niet klaar voor een relatie" onzin zijn...

Het probleem is juist dat je haar vriend bent, dat geeft haar allemaal voordelen stuk kunnen gaan door een relatie, dat houdt haar tegen en hoe je daar mee omgaat nou als je daar achter komt moet je me ff een pm sturen want dat is een hoop waar ik meer dan eens in ben gaan staan.
Oud 07-04-2014, 15:34
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ze heeft graag aandacht van twee jongens
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 15:37
Verwijderd
Als je elkaar al een half jaar leuk vind maar nog geen relatie hebt, dan gaat dat ook niet meer gebeuren. Ze houdt je aan het lijntje.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 16:08
Lightwell
Lightwell is offline
Citaat:
Als je elkaar al een half jaar leuk vind maar nog geen relatie hebt, dan gaat dat ook niet meer gebeuren. Ze houdt je aan het lijntje.
Erturkoetjelief,

ik snapt wat je bedoelt, maar beide wouden we dit wel héél graag.
Er waren jammer genoeg andere factoren die dit in de weg stonden!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 16:38
Verwijderd
Welke factoren dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten