![]() |
|
Het voelt net iets anders dan de vagina, en tijdens een heftige neukpartij is het echt niet minder lekker om het daar eens te proberen. Bovendien kun je via de anus de deepspot proberen te bereiken; misschien komt ze dan nog spuitend klaar ook. ^^ Zie ook de andere topics hierover.
|
Anale seks alleen ben ik ook niet zo heel erg fan van. Maar als je op zijn hondjes bezig bent en mijn minnaar me met zijn vingers anaal penetreerd terwijl hij verder vaginaal bezig is dan geeft het zeker wel een extra dimentie. Oftewel, anale stimulatie kan best leuk zijn maar dan wel gecombineerd met vaginale stimulatie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je vriendin het niet wil moet je het niet doen, dan is het sowieso niet fijn voor haar en of jij het dan leuk vindt is natuurlijk ook maar de vraag. Wanneer je het voorzichtig doet en niet vewacht meteen je stijve lul in een keer haar kont in te kunnen rammen maar zachtjes opbouwt, kan het ook voor haar echt iets toevoegen. Ik raad je aan, als je vriendin dat tenminste ook wil, te beginnen met zo'n anaal speeltje dat je in de sekswinkel kunt kopen. Dat begint heel smal bovenaan en loopt steeds iets breder uit naar onder. Zo kan ze langzaam wennen aan het gevoel van dat er iets in haar kont zit.
|
![]() |
Probeer het gewoon een keer
![]() Je kan idd gewoon als argument zeggen: Voor alles is een eerste keer, misschien wil ze dan wel? Maar één ding, je moet je vriendin het niet dwingen dan kan ze ook nog van je afknappen... Verder vindt ik het wel heel erg lekker. Als mijn vriend mij in mijn anaal neukt (Schilpad houding) en ik speel met mijn vingers rond mijn clitoris is het heerlijk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Lifestyle |
over homo's gesproken Angie_ | 175 | 06-08-2003 18:29 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |