Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2002, 21:55
rodina
rodina is offline
Hoe lang gaat jouw kleding mee? een maandje of 2 of kan je er echt heel lang mee doen?
Koop je een nieuwe broek zodra die maar een beetje vaal dreigt te worden of draag je 'm tot dat er gaten in vallen?
Oud 05-07-2002, 22:00
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
sommige kleding gaat echt heel lang mee, qua kwaliteit en ik raak er ook niet op uitgekeken(broeken bv of een leren jas), ik zelf draag eigenlijk geen broeken die vaal worden...heb het idee dat dat eigenlijk alleen bij spijkerbroeken gebeurd

andere dunne shirts van H&M bv die gaan een half jaar mee ofzo en dan heb ik ze alleen nog aan in huis ofzo

schoenen bv draag ik meestal wel lang omdat ik meerdere paren heb en ze dus niet veel gebruikt worden dus ja die worden ook niet echt snel oud alleen soms raak ik wel op ze uitgekeken

Rat
Oud 05-07-2002, 22:28
Chelsea
Chelsea is offline
mijn kleren gaan nooit kapot
ik gooi nooit iets weg, weggeven doe ik wel eens
Oud 05-07-2002, 22:39
onesickbastard
onesickbastard is offline
Als het kapot is staat het me beter....
Punk koop je niet, punk wordt je
Bas
Oud 05-07-2002, 22:44
S
S is offline
Ik koop altijd kleding waarvan ik zeer over de kwaliteit ben te spreken, dus ik draag nog dingen van 1 jaar oud ja.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 22:46
boardbabe
boardbabe is offline
Ze gaan meestal langer mee dan dat ik ze mooi vind of dat ze te klein zijn. Het is zelden zo dat ik iets weg moet doen omdat het kapot is of vaal of whatever. De meeste dingen draag ik nog redelijk lang. Kleding van 1 of 2 jaar oud is geen uitzondering.
Oud 05-07-2002, 22:50
Stevill
Stevill is offline
ik kan er heel lang mee doen maar soms heb ik ook zoiets dat het snel kapot is.
Oud 05-07-2002, 22:54
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
onesickbastard schreef:
Bas
wat heeft punk uberhaupt met kleding te maken ?

Rat
Oud 05-07-2002, 23:03
Verwijderd
Sommige kleren die ik heb gaan al jaren mee...zoals een ouwe beige Dockers D4, op alle mogelijk plekken versleten, maar hij zit zo heerlijk...en een paar ouwe sociëteitsbroques en bootjes, ook helemaal kapot maar ze lopen heerlijk

De kleding die ik draag gaat dus in principe zo lang mee als ik het nog wil dragen...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 23:20
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Ik quote Nare Man
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 23:24
Roxy
Roxy is offline
heeeel lang...
ik heb twee broeken die nou zeker 2 jaar zijn en nog steeds veel draag, eentje van lowlands vorig jaar, eentje van iets later.. dus dat is allemaal al vrij oud maar het is allemaal nog wel oke hoor... en dan van zomerbroeken die zijn allemaal wel 2 jaar oud ofzow...
truitjes koop ik wat vaker... maar draag nog vaak zat truitjes van 2/3 jaar geleden.... geen probleem mee...
mijn winterjas is 2 jaar gebruikt dieis gewoon echt kapot kan nie meer...
mijn zomerjas is zeker 4 jaar gebruikt en die kan nog wel langer...
schoenen is meestal 1.5 jaar, maar ik heb opzich nou maar 1 paar schoenen die ik echt vaak aan doe....
Oud 05-07-2002, 23:26
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

De kleding die ik draag gaat dus in principe zo lang mee als ik het nog wil dragen...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 23:27
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
onesickbastard schreef:
Bas
Jah fijn dat we nu allemaal weten hoe punk jij wel niet bent maar het had niks met de vraag te maken...

Mijn kleding gaat redelijk lang mee,ik heb HEEL veel kleding en draag ook echt alles dus niks verslijt heel erg snel.
Ik draag mn kleding ook altijd af,ik vind kleding er vaak mooier op worden als het net iet's ouder en versletener is...ik weet niet waarom.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 23:45
Verwijderd
Gewoon, omdat je er dan niet uitziet als een opgedirkte modepop met allemaal frisgewassen en gestreken kleren

Heb ik zelf ook een hekel aan, ik ben gestopt met het poetsen van m'n schoenen zo lang geleden...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 23:48
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Citaat:
nare man schreef:

Heb ik zelf ook een hekel aan, ik ben gestopt met het poetsen van m'n schoenen zo lang geleden...
Broques horen onpoetsbaar te zijn!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 09:23
onesickbastard
onesickbastard is offline
maar ik doe helaas serieuz niet lang met mijn kleren omdat ik (bijna) alles in een 2e hands winkel koop. Klinkt misschien zwerver-achtig, maar een leren moterjack voor 30 Euro waar 2 piepkleine scheurtjes in zitten, moet ik nog ergens anders tegenkomen... Ik heb mijn pak voor mijn diploma uitreiking ook in zo'n winkel gekocht... kostte mij 20 Euro, lijkt me dus logisch...
Bas
Oud 06-07-2002, 10:17
Faery
Faery is offline
Broeken, truien en schoenen kan ik erg lang mee doen - zolang 't maar niet te klein is en nog om m'n lijf blijft hangen :]

.. en aangezien ik nog maar amper groei , geldt dat te-klein-worden ook niet meer
Oud 06-07-2002, 10:20
Luca
Luca is offline
Broeken, jassen en schoenen gaan redelijk lang mee. T-shirtjes en truien veel minder lang. Ik koop als ik iets leuks zie of als ik het nodig heb. En ik gooi het weg of geef het weg als ik het niet meer mooi vind of als het ondraagbaar is geworden.
Oud 06-07-2002, 10:43
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Broeken, schoenen en vestjes draag ik echt totdat er gaten invallen ( wat dus bij mijn 'lievelingsbroek' gebeurde ; gat in het kruis ). Shirtjes heb ik best wel veel, en ik koop ook steeds nieuwe, zodat ik met die wat minder lang doe.

Te klein worden mijn kleren niet echt meer, want ik groei niet meer zoveel, hoogstens gaan ze te strak zitten
Oud 06-07-2002, 12:07
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
rodina schreef:
Hoe lang gaat jouw kleding mee? een maandje of 2 of kan je er echt heel lang mee doen?
Koop je een nieuwe broek zodra die maar een beetje vaal dreigt te worden of draag je 'm tot dat er gaten in vallen?
Bepaalde broeken en schoenen draag ik net zolang tot er uit eindelijk echt een gat in komt omdat ie zo oud is. Truitjes en vestjes enzo draag ik niet zo lang. Ik ben er altijd nog al snel op uitgekeken maar ik gooi ze niet weg. Soms draag ik ze dan nog heel af en toe.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 12:23
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
onesickbastard schreef:
maar ik doe helaas serieuz niet lang met mijn kleren omdat ik (bijna) alles in een 2e hands winkel koop. Klinkt misschien zwerver-achtig, maar een leren moterjack voor 30 Euro waar 2 piepkleine scheurtjes in zitten, moet ik nog ergens anders tegenkomen... Ik heb mijn pak voor mijn diploma uitreiking ook in zo'n winkel gekocht... kostte mij 20 Euro, lijkt me dus logisch...
Bas
Ik koop mijn kleding ook vaak 2e hands maar dan nog gaat het lang mee
En 2e hands kleding hoeft niet per definitie al versleten te zijn hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 12:28
utopian me
utopian me is offline
m'n kleding gaat meestal wel lang mee.... ligt er ook aan wat voor. Sommige truitjes vind ik na een tijdje echt niks meer (zo ook sommige schoenen broeken enzo wel) maar sommige paar schoenen die zitten gewoon superlekker maar zijn eigenlijk ookal hardstikke versleten en oud, die zijn ook al 2 jaar oud ofzo, maar ik draag ze lekker toch nog wel... en zo heb ik ook een superfijne broek die nu ook al aan het slijten is (ongeveer 1 jaar oud) maar bij veel dingen vind ik het niet eens zo erg wanneer ze een beetje versleten ofzo zijn eigenlijk..
Oud 06-07-2002, 14:25
Built to last
Built to last is offline
eerlijk gezegd heb ik gewoon zoveel kleding, dat ik zelfs nog wel shirts van 4jaar en ouder heb die ik nog wel es aanheb.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 14:36
Paulaah
Paulaah is offline
Ik draag kleding zolang ik ze WIL dragen
dus naja.. als het beetje versleten is en ik vin het nog leuk en lekker zitten doe ik het nog aan..
Maar zodra ik het niet zo leuk meer vindt doe ik het niet meer aan..
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 17:29
Verwijderd
de meeste kleding gaat tussen het half jaar en het jaar mee en daarna draag ik het alleen op een regenachtige zondagmiddag enzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2002, 17:34
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef:
.. en aangezien ik nog maar amper groei , geldt dat te-klein-worden ook niet meer
och geef de hoop op een toekomstige (nog grotere) bierbuik nog niet op

d'r zullen nog heel wat biertjes "gapasst" (*ligt in deuk* rofl *flashback naar after-rammstein*) worden naar u dus vrees niet voor het niet-groeien

[edit]

*vergeten te antwoorden op topic vraag *
mja mijn kleren gaan meestal zo lang mee dat ik ze of niet meer aankan of niet meer aan wil, dus eigenlijk ben ik gewoon een heel netjes en zuinig persoon.. *proest* mja ik zal wel gewoon een oogje hebben voor goede kwaliteid kleren

[/edit]

Laatst gewijzigd op 06-07-2002 om 17:36.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 18:34
shanli
shanli is offline
mijn kleren gaan heel lang mee(té lang soms naar mijn goesting),ik doe nooit kleren weg omdat er gaten in zitten altijd omdat ze te klein zijn of omdat ik ze niet meer aan wil.T-shirtjes koop ik gewoon als ik daar zin in heb(meestal wel een paar maten kleiner dan mijn 'juiste' maat)
meestal doe ik wel een paar jaar met mijn kleren en schoenen
Oud 06-07-2002, 19:25
Nuck
Nuck is offline
Mijn kleren gaan wel redelijk lang mee: kleding van één of twee jaar oud is niet bijzonder. Ik koop bijv. geen nieuwe broek omdat een oude versleten is, maar omdat ik een nieuwe mooie zie. Het is ook niet zo dat ik, wanneer ik iets nieuws koop iets ouds weggooi en andersom ook niet.
Oud 07-07-2002, 21:24
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Ik loop er iig niet opgedoft en uitgekamt bij, gaten komen geregeld voor iig.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 10:19
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
sommige broeken doe ik maar een maand mee, daar ben ik dan al op uitgekeken, sommigen ook langer dan een jaar...
Oud 08-07-2002, 10:27
Esmée
Esmée is offline
Zolang als ik wil dat ze meegaan... qua kwaliteit kan ik er zeker wel een tijd mee vooruit over het algemeen, maar soms ben ik op iets uitgekeken en dan draag ik het niet meer.
Oud 08-07-2002, 10:40
Blubje
Blubje is offline
mijn kleren gaan allemaal wel lang mee...ik gooi eigenlijk nooit iets weg...ik ben ook niet zo snel op dingen uitgekeken, soms heb je iets een tijd niet aan en dan daarna weer wel en dan is t gewoon weer heel leuk. dus mijn kleding gaat over het algemeen erg lang mee *vooral lievelingkledingstukken, ook al zitten er gaten in *
Oud 08-07-2002, 11:09
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
boardbabe schreef:
Ze gaan meestal langer mee dan dat ik ze mooi vind of dat ze te klein zijn. Het is zelden zo dat ik iets weg moet doen omdat het kapot is of vaal of whatever. De meeste dingen draag ik nog redelijk lang. Kleding van 1 of 2 jaar oud is geen uitzondering.
Oud 09-07-2002, 20:47
Gaia
Gaia is offline
Mijn kleding gaat eigenlijk heel lang mee. Ik gooi moeilijk kleding weg, vooral als ik iets echt mooi vind....dus dan wacht ik echt tot de gaten erin vallen....en dan nog laat ik het vaak in de kast liggen....
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 20:57
killing.f0r.fun
killing.f0r.fun is offline
euh ik heb truien van 5 jaar ! soms herontdek ik stuff mja verder ben ik er vaker op uitgekeken dan dat het echt zo kapot is dat het niet meer draag , maar eigenlijk verslijten mn schoenen alleen zo erg dat je er niet meer op kunt lopen de rest boeit me de staat niet echt behalve als het echt van je afvalt ja toch?
Oud 09-07-2002, 21:40
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
ik kan er heel lang mee doen maar soms heb ik ook zoiets dat het snel kapot is.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 22:15
fruitmand
fruitmand is offline
verschilt
k'heb kleding in me kast liggen die'k al 3 jaar heb, maar ik heb ook kleding die ik in 2 maanden niet meer hoef
Oud 09-07-2002, 22:31
heavinly
heavinly is offline
ik was vanmiddag aan het opruimen en mn lievelingsbroek is kapot er zit een gat in ik baal daar echt van. Ik heb die dan ook 1 tot 1.5 jaar die broek bijna dagelijks (nou ja..) aangehad, dus gek is het niet, maar toch. Baal. Ik heb nog wel andere broeken ofzo, maar gewoon jammer dat ie kapot is. Maar over het algemeen gaan mn kledingstukken best lang mee, zoals ik zag toen ik vanmiddag mn kast uitzocht.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 20:57
i'm just saying
i'm just saying is offline
Ik doe er een seizoen mee.... daarna gaat het of in de vuilnisbak of naar mijn overbuurmeisje!!!
en mijn kleding is walgelijk duur! heeft iemand daar een middeltje voor????
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 21:03
Verwijderd
Citaat:
i'm just saying schreef:
Ik doe er een seizoen mee.... daarna gaat het of in de vuilnisbak of naar mijn overbuurmeisje!!!
en mijn kleding is walgelijk duur! heeft iemand daar een middeltje voor????
Een pleister plakken op je hand helpt tegen de gat in je hand
Overigens doe ik max. een jaar met kleding, maar aangezien ik m'n kleren afstem op de seizoen waarin ik het koop, blijft het dus voor 3/4e jaar verotten in m'n kast, dan gaat het gewoon naar het leger des heils.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 22:14
Verwijderd
Meeste kleding die ik koop gaat niet snel kapot.. en ik draag het totdat ik het niet meer leuk vind, het te klein is, of tot het zo erg versleten is dat ik het niet meer aan wil..

Mja, dr zijn dus dingen die ik een half jaar draag, en dr zijn dr die ik 2 jaar draag.. heel verschillend dus
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 22:20
beuk
beuk is offline
De meeste dingen gaan vrij lang mee. Maar ik gooi eigenlijk nooit dingen weg, draag ze gewoon steeds minder en op een gegeven moment helemaal niet meer.
Oud 12-07-2002, 23:04
S
S is offline
Citaat:
prototype schreef:

Overigens doe ik max. een jaar met kleding, maar aangezien ik m'n kleren afstem op de seizoen waarin ik het koop, blijft het dus voor 3/4e jaar verotten in m'n kast, dan gaat het gewoon naar het leger des heils.
Per seizoen... Wat als je nou een broek koopt van 250 euro?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 23:06
beuk
beuk is offline
Citaat:
S schreef:

Dan ben je niet goed bij je hoofd
Oud 13-07-2002, 10:48
S
S is offline
Citaat:
beuk schreef:

Dan ben je niet goed bij je hoofd
Hmm... Oke. Mee eens.

Maar wat als hij nou een hele dure broek koopt... Flikkert hij die dan ook weg na 3 maanden?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 11:05
Synonym
Synonym is offline
2 maanden met kleren???

Ik doe soms wel 2 jaar met kleren... Als het toch nog mooi eruit ziet enzo...? En tweedehands kleren draag ik ook... En dat is vaak niet versleten ofzo, als je dat koopt is het ook al gerestaureerd () enzow, dus. Tjah...
Oud 13-07-2002, 23:04
poecilotheria
poecilotheria is offline
mwah ligt eraan welk merk kleding dat ik heb maar als ik b.v. broeken van southpole pak die gaan makkelijk een jaar of wat mee en dan verkeren ze nog in goede staat

zolang het goed om aan te zien is trek ik het aan.....
Oud 14-07-2002, 00:02
Verwijderd
Citaat:
S schreef:

Mijn broeken zitten _altijd_ tussen de 100-150 euro, voor duurder hoef ik het niet te hebben. Nee, die gaat dan naar m'n broer.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 09:31
feline
feline is offline
Citaat:
prototype schreef:

Maar natuurlijk, neuh in m'n kast hangen nog wel een aantal kledingstukken van 2, 3 jaar oud. De kwailiteit van mn kleding is meestal wel zo goed dat ik er 3 jaar mee kan doen. Maar sommige dingen draag ik niet meer die er heel mooi uitzien. Die geef ik dan aan mn oppaskindjes ofzo. En anders naar de Schalm.
Oud 15-07-2002, 19:52
UnUsual
UnUsual is offline
ik denk dat ik steeds ongeveer een jaar met mijn kleding kan doen
en dat komt dan niet alleen omdat het slijt, maar omdat het te klein wordt.
heb dan ook vaak moeite om nieuwe kleding te kopen
Reageren

Regels voor berichten