Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
maar ik doe helaas serieuz niet lang met mijn kleren omdat ik (bijna) alles in een 2e hands winkel koop. Klinkt misschien zwerver-achtig, maar een leren moterjack voor 30 Euro waar 2 piepkleine scheurtjes in zitten, moet ik nog ergens anders tegenkomen... Ik heb mijn pak voor mijn diploma uitreiking ook in zo'n winkel gekocht... kostte mij 20 Euro, lijkt me dus logisch...
Bas
|
Broeken, jassen en schoenen gaan redelijk lang mee. T-shirtjes en truien veel minder lang. Ik koop als ik iets leuks zie of als ik het nodig heb. En ik gooi het weg of geef het weg als ik het niet meer mooi vind of als het ondraagbaar is geworden.
|
![]() |
Broeken, schoenen en vestjes draag ik echt totdat er gaten invallen ( wat dus bij mijn 'lievelingsbroek' gebeurde ; gat in het kruis
![]() Te klein worden mijn kleren niet echt meer, want ik groei niet meer zoveel, hoogstens gaan ze te strak zitten ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En 2e hands kleding hoeft niet per definitie al versleten te zijn hoor. |
![]() |
|
![]() |
m'n kleding gaat meestal wel lang mee.... ligt er ook aan wat voor. Sommige truitjes vind ik na een tijdje echt niks meer (zo ook sommige schoenen broeken enzo wel) maar sommige paar schoenen die zitten gewoon superlekker maar zijn eigenlijk ookal hardstikke versleten en oud, die zijn ook al 2 jaar oud ofzo, maar ik draag ze lekker toch nog wel... en zo heb ik ook een superfijne broek die nu ook al aan het slijten is (ongeveer 1 jaar oud)
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() d'r zullen nog heel wat biertjes "gapasst" (*ligt in deuk* rofl ![]() ![]() [edit] *vergeten te antwoorden op topic vraag ![]() mja mijn kleren gaan meestal zo lang mee dat ik ze of niet meer aankan of niet meer aan wil, dus eigenlijk ben ik gewoon een heel netjes en zuinig persoon.. *proest* ![]() ![]() [/edit]
Laatst gewijzigd op 06-07-2002 om 17:36. |
![]() |
|
![]() |
mijn kleren gaan heel lang mee(té lang soms naar mijn goesting),ik doe nooit kleren weg omdat er gaten in zitten altijd omdat ze te klein zijn of omdat ik ze niet meer aan wil.T-shirtjes koop ik gewoon als ik daar zin in heb(meestal wel een paar maten kleiner dan mijn 'juiste' maat)
meestal doe ik wel een paar jaar met mijn kleren en schoenen
|
![]() |
Mijn kleren gaan wel redelijk lang mee: kleding van één of twee jaar oud is niet bijzonder. Ik koop bijv. geen nieuwe broek omdat een oude versleten is, maar omdat ik een nieuwe mooie zie. Het is ook niet zo dat ik, wanneer ik iets nieuws koop iets ouds weggooi en andersom ook niet.
|
mijn kleren gaan allemaal wel lang mee...ik gooi eigenlijk nooit iets weg...ik ben ook niet zo snel op dingen uitgekeken, soms heb je iets een tijd niet aan en dan daarna weer wel en dan is t gewoon weer heel leuk. dus mijn kleding gaat over het algemeen erg lang mee
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
euh ik heb truien van 5 jaar ! soms herontdek ik stuff
![]()
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens doe ik max. een jaar met kleding, maar aangezien ik m'n kleren afstem op de seizoen waarin ik het koop, blijft het dus voor 3/4e jaar verotten in m'n kast, dan gaat het gewoon naar het leger des heils. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Meeste kleding die ik koop gaat niet snel kapot.. en ik draag het totdat ik het niet meer leuk vind, het te klein is, of tot het zo erg versleten is dat ik het niet meer aan wil..
Mja, dr zijn dus dingen die ik een half jaar draag, en dr zijn dr die ik 2 jaar draag.. heel verschillend dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
2 maanden met kleren???
Ik doe soms wel 2 jaar met kleren... Als het toch nog mooi eruit ziet enzo...? En tweedehands kleren draag ik ook... En dat is vaak niet versleten ofzo, als je dat koopt is het ook al gerestaureerd ( ![]()
|
![]() |
mwah ligt eraan welk merk kleding dat ik heb maar als ik b.v. broeken van southpole pak die gaan makkelijk een jaar of wat mee en dan verkeren ze nog in goede staat
zolang het goed om aan te zien is trek ik het aan.....
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Tennis - kosten ervan Glo0_Ladii | 16 | 06-04-2005 19:21 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel 5 tss | 6 | 31-03-2005 18:43 | |
Verhalen & Gedichten |
De visie en het visioen Reynaert | 3 | 06-01-2005 23:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: fantasy in de geest van LOTR Eye of Sauron | 8 | 08-07-2004 21:03 |