Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- De woorden waar je tussen kunt kiezen opzoeken (spreekt misschien voor zich). - De zinnen er voor of er na lezen, want daar staat het antwoord (spreekt waarschijnlijk ook wel voor zich) - Bedenk eerst zelf wat je denkt dat er hoort te staan en kijk daarna pas naar de mogelijkheden - Als er een synoniem voor het woord dat je kunt kiezen rond de zin van het gaat zit (een aantal zinnen voor/na), is dat meestal het goede antwoord, als het woord er precies in staat is het meestal een valsstrik (beetje moeilijk uit te leggen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik denk dat je bij gatenteksten gewoon eerst de betekenis van alle in te vullen woorden moet opzoeken (als je ze niet weet) en dan wegstrepen..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vandaag of morgen nog een exame maken.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Vertaler Engels - welke studierichting??? VincentFernande | 12 | 27-03-2012 19:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Master opleidingen volgend jaar in Engels Verwijderd | 65 | 06-04-2004 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Engels (jeweetwel, met vleugeltjes) tacidvs | 16 | 04-11-2002 09:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Engel met geduld (deel 1 & 2) en "Engel van me" star9 | 3 | 03-02-2002 19:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Engel met geduld.. star9 | 7 | 17-01-2002 21:08 | |
ARTistiek |
de engel brak in de hemel binnen murwari | 11 | 12-07-2001 22:11 |