Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2007, 01:36
Krekker
Krekker is offline
Afgelopen weekend had ik een reünie van mijn middelbare school. Daar had ik even gepraat met een meisje waar ik nooit zoveel contact mee had gehad, maar die ik wel een hele tijd erg leuk had gevonden. (Ze is nog steeds erg leuk trouwens.) Toen ze op het punt stond om weg te gaan heb ik haar gecomplimenteerd over haar uiterlijk en haar verteld dat ik haar al leuk vond toen ze als brugklasser altijd voor mijn kluisje stond in de pauze (ik was toen zelf tweedeklasser, kwam pas drie jaar later daadwerkelijk met haar in contact). Daar was ze best wel verbaasd over. We gaven elkaar drie zoenen op de wang en ze ging weg.

Vandaag heb ik haar uitgenodigd om hyves-vriendjes te worden met de boodschap dat ik het leuk vond om haar gesproken te hebben en dat ik het leuk zou vinden om contact te houden. Zij heeft nu mijn uitnodiging geaccepteerd.

Wat ik me afvraag is of zij door heeft dat ik haar leuk vind en zo ja, of ze daarvoor open staat, of puur uit beleefdheid mijn uitnodiging heeft geaccepteerd. Zelf zou ik iemand die zoiets tegen mij gezegd zou hebben never nooit toevoegen op hyves als ik er zelf niks in zie, maar volgens mij steek ik zelf anders in elkaar dan de meest mensen. Wat denken jullie?

Edit: Ook als jullie denken dat ze wel interesse heeft, wat is in dit geval de beste aanpak? Paar keer i-net contact (hyven en msn'en dus) en daarna meteen een keer bellen om wat af te spreken, of een subtielere aanpak?

Laatst gewijzigd op 24-04-2007 om 06:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2007, 05:41
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ze vindt je in ieder geval aardig, dat is duidelijk
Bovendien heb je gezegd dat je verliefd op haar was in de eerste klas, en niet op dit moment. Al vind ik wel dat daar een hint achter zit naar het heden, zeker als je vaker contact zoekt.

Ik zou eerst met haar hyven/mailen/msn (net wat de voorkeur heeft) om elkaar beter te leren kennen. Misschien stelt zij wel voor om iets te gaan doen, en als ze dat niet doet, kun jij het altijd nog doen
Oud 24-04-2007, 08:28
Verwijderd
Ik denk dat een vriendjes toevoeging op hyves vrijwel niets zegt over of iemand een ander nou wel of niet leuk vindt. Het betekent hoogstens dat ze geen hekel aan je heeft.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 08:36
Myuki
Myuki is offline
ghehe, daar moet je zelf achter komen.
Oud 24-04-2007, 08:39
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Sarah schreef op 24-04-2007 @ 09:28 :
Ik denk dat een vriendjes toevoeging op hyves vrijwel niets zegt over of iemand een ander nou wel of niet leuk vindt. Het betekent hoogstens dat ze geen hekel aan je heeft.
Dat is in ieder geval ook wat.

Maar als ik heb laten doorschemeren dat ik haar leuk vind en vervolgens toe voeg aan hyves, dan moet bij haar toch een belletje gaan rinkelen lijkt me. Waarom zou ze me dan accepteren als ze niets met me te maken wil hebben. We wonen nu te ver uit elkaar om nu nog gewoon vrienden te worden.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 08:40
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Myuki schreef op 24-04-2007 @ 09:36 :
ghehe, daar moet je zelf achter komen.
Daar ben ik al te vaak de mist in gegaan door te afwachtend of juist te opdringerig te zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 08:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Krekker schreef op 24-04-2007 @ 09:40 :
Daar ben ik al te vaak de mist in gegaan door te afwachtend of juist te opdringerig te zijn.
Bel d'r een keer om 's avonds samen wat te gaan drinken, dan merk je het vanzelf.

Dat ze je toevoegt op Hyves zegt helemaal niks.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 09:00
Krekker
Krekker is offline
Is dat niet wat te opdringerig om nu al te doen?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 09:05
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Krekker schreef op 24-04-2007 @ 02:36 :
Afgelopen weekend had ik een reünie van mijn middelbare school. Daar had ik even gepraat met een meisje waar ik nooit zoveel contact mee had gehad, maar die ik wel een hele tijd erg leuk had gevonden. (Ze is nog steeds erg leuk trouwens.) Toen ze op het punt stond om weg te gaan heb ik haar gecomplimenteerd over haar uiterlijk en haar verteld dat ik haar al leuk vond toen ze als brugklasser altijd voor mijn kluisje stond in de pauze (ik was toen zelf tweedeklasser, kwam pas drie jaar later daadwerkelijk met haar in contact). Daar was ze best wel verbaasd over. We gaven elkaar drie zoenen op de wang en ze ging weg.

Vandaag heb ik haar uitgenodigd om hyves-vriendjes te worden met de boodschap dat ik het leuk vond om haar gesproken te hebben en dat ik het leuk zou vinden om contact te houden. Zij heeft nu mijn uitnodiging geaccepteerd.

Wat ik me afvraag is of zij door heeft dat ik haar leuk vind en zo ja, of ze daarvoor open staat, of puur uit beleefdheid mijn uitnodiging heeft geaccepteerd. Zelf zou ik iemand die zoiets tegen mij gezegd zou hebben never nooit toevoegen op hyves als ik er zelf niks in zie, maar volgens mij steek ik zelf anders in elkaar dan de meest mensen. Wat denken jullie?

Edit: Ook als jullie denken dat ze wel interesse heeft, wat is in dit geval de beste aanpak? Paar keer i-net contact (hyven en msn'en dus) en daarna meteen een keer bellen om wat af te spreken, of een subtielere aanpak?
Een subtielere aanpak... Hoe duidelijk wil je het maken dat je iemand ziet zitten. Tuurlijk heeft ze door dat je haar leuk vind. Waarom? Je complimenteert haar met haar uiterlijk, geeft toe dat je er jarenlang leuk hebt gevonden en voegt haar al snel toe als hyves vriendje. Ook daarbij laat je niet onverlet aan haar te meldden dat je het leuk vond met haar. Ze snapt nu echt wel dat jij haar ziet zitten. Trouwens... Kan je je voorstellen dat het niet bepaald voor je pleit als je uitlegt dat je iemand jarenlang leuk vond, maar dat je er niks mee hebt gedaan? Maakt een wat zwakke, bange indruk en is eerder leuk voor het 'Grote stalkerhandboek'. (Net zoals contact leggen via msn en hyves ook zwak is..je had na dat praatje beter direct haar nummer kunnen vragen)

Hyves is daarnaast geen iets waar mensen elkaar enkel accepteren als 'vriendje' omdat ze elkaar leuk vinden. Dat is toch zeker wel evident? Je denkt toch niet dat al die lui met honderden mensen in hun vriendenlijsten al die mensen leuk vinden en ook nog eens hun gevoelens beantwoord zagen? Wat een waanzin. Je spreekt haar.. je babbelt wat.. je nodigt haar uit op hyves... ze accepteert. Werkelijk,zoiets is niet echt veelbetekenend of schokkend.

Maar kijk als ze hoge interesse in je had, dan had ze jou verzoek om contact te houden niet enkel geaccepteerd maar had ze zelf ook iets laten horen. Op deze manier houd ze het contact namelijk niet echt op gang en dat is niet logisch als ze echt geïnteresseerd is. Om helemaal zekerheid te hebben..zou ik maar de aanpak volgen die je zelf beschrijft als de minder subtiele..maar geloof me.. ze wist het al toen je drie woorden had gesproken.

Laatst gewijzigd op 24-04-2007 om 09:12.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 09:07
Bloem
Bloem is offline
Hyves is in relaties echt zo'n nonding, ik voeg altijd iedereen toe, zelfs als ik geen idee heb wie ze eigenlijk zijn. Volgens mij doet bijna iedere gebruiker dat. Daar zou ik dus geen hoop uit halen. Wel kun je een paar keer met haar MSN-en, of stuur haar eens een smsje, dan merk je aan haar reacties vanzelf wel of het puur beleefdheid is of dat ze je ook wel aardig vindt. Ik zou wel oppassen met teveel die verliefdheid benadrukken, ik zou het persoonlijk best griezelig vinden als iemand op de middelbare school al verliefd op me was en nu nog steeds gevoelens in die richting heeft.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 09:14
Krekker
Krekker is offline
In de tussentijd heb ik ook weinig voor haar gevoeld, dus dat komt wel goed. Vind haar nu ook leuk om hoe ze nu is en niet om hoe ze acht jaar geleden was. Ik denk dat ik het tijdens die reünie gedeeltelijk genoemd heb om te laten merken dat ik haar leuk vind en gedeeltelijk om te laten merken dat het niet een geval is van zat zijn en elk willekeurig meisje proberen te versieren.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 09:19
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Krekker schreef op 24-04-2007 @ 10:14 :
In de tussentijd heb ik ook weinig voor haar gevoeld, dus dat komt wel goed. Vind haar nu ook leuk om hoe ze nu is en niet om hoe ze acht jaar geleden was. Ik denk dat ik het tijdens die reünie gedeeltelijk genoemd heb om te laten merken dat ik haar leuk vind en gedeeltelijk om te laten merken dat het niet een geval is van zat zijn en elk willekeurig meisje proberen te versieren.
Precies..want er zijn maar twee uitersten. Zatte lui die elk willekeurig meisjes proberen te versieren en oprechte nette kerels die meisjes bekiijken bij hun kluisjes. Als je normaal had gepraat was er toch zeker geen reden voor haar geweest om zoiets te denken..Je hoeft niet met veel moeite te bewijzen dat je geen dronken gek bent.. dat snapt zij zelf ook wel als je gewoon normaal doet.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 09:22
miekmuis
miekmuis is offline
Uit wat je tot nu toe hebt vertelt kan ik echt niet opmaken dat ze interesse in je zou hebben. Heb je na die reünie nog iets van haar gehoord? Heeft ze bijvoorbeeld ook iets met hyves gedaan, door je een berichtje te sturen oid?
Oud 24-04-2007, 09:23
Bloem
Bloem is offline
In fact zou ik juist denken van iemand die me op zo'n manier vrij obvious zijn liefde verklaart dat 'ie behoorlijk gedronken heeft.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 09:37
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 24-04-2007 @ 10:05 :
Trouwens... Kan je je voorstellen dat het niet bepaald voor je pleit als je uitlegt dat je iemand jarenlang leuk vond, maar dat je er niks mee hebt gedaan? Maakt een wat zwakke, bange indruk en is eerder leuk voor het 'Grote stalkerhandboek'. (Net zoals contact leggen via msn en hyves ook zwak is..je had na dat praatje beter direct haar nummer kunnen vragen)
Je weet zelf ook dat die dingen heel anders gaan als je dertien bent en ik verwacht dat zij dat ook wel weet. Ik had toen geen enkel aankopingspunt met haar. Onzelfverzekerd als ik toen was heb ik haar nooit aangesproken. Nu ben ik heel anders en dat moet zij ook ongetwijfeld gemerkt hebben. Neemt inderdaad niet weg helaas dat ze me nu een creep zou kunnen vinden. Ik moet denk ik eens een keer leren dat het niet loont om te eerlijk te zijn tegen meisjes.

Citaat:
Smokin' schreef op 24-04-2007 @ 10:19 :
Precies..want er zijn maar twee uitersten. Zatte lui die elk willekeurig meisjes proberen te versieren en oprechte nette kerels die meisjes bekiijken bij hun kluisjes. Als je normaal had gepraat was er toch zeker geen reden voor haar geweest om zoiets te denken..Je hoeft niet met veel moeite te bewijzen dat je geen dronken gek bent.. dat snapt zij zelf ook wel als je gewoon normaal doet.
Wat wil je nou? Wil je helpen of wil je me afzeiken. Dat laatste mag best, maar dan wel even via PM.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 09:47
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Krekker schreef op 24-04-2007 @ 10:37 :
Wat wil je nou? Wil je helpen of wil je me afzeiken. Dat laatste mag best, maar dan wel even via PM.
Joh, doe niet zo kansloos, hij heeft gewoon gelijk. Meteen gaan melden dat je iemand leuk vindt is gewoon stom, en je redenatie (niet een willekeurig meisje) slaat als een tang op een varken.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 09:51
Krekker
Krekker is offline
Dat kan hij (en jij ook) best vinden, maar dan hoef je nog niet te zeggen dat ik abnormaal doe of dat ik kansloos ben. Jemig...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 09:55
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Krekker schreef op 24-04-2007 @ 10:51 :
Dat kan hij (en jij ook) best vinden, maar dan hoef je nog niet te zeggen dat ik abnormaal doe of dat ik kansloos ben. Jemig...
Je doet kansloos, subtiel verschil.

Terugkomend op je vraag: nee, het gaat niet te ver om haar te vragen wat te gaan drinken. Wat wil je dan doen, haar om haar MSN vragen?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 12:30
Verwijderd
Dat zijn dus van die dingen die je niet zomaar kan zeggen. Daar is meer voor nodig, meer contact. Dus ik zou gewoon wat berichtjes over en weer sturen, kijken hoe dat gaat.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 13:32
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Nala schreef op 24-04-2007 @ 13:30 :
Dat zijn dus van die dingen die je niet zomaar kan zeggen. Daar is meer voor nodig, meer contact. Dus ik zou gewoon wat berichtjes over en weer sturen, kijken hoe dat gaat.
Tnx, dit zijn tenminste reacties waar ik wat aan heb.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 14:05
bingomassacre
bingomassacre is offline
Wederzijdse beleefdheid.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 14:19
Krekker
Krekker is offline
Ach ja, had er zelf ook niet veel van verwacht. Heb een krabbel op d'r hyve achtergelaten. Als ze daar niet eens op reageert is het natuurlijk wel duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Krekker schreef op 24-04-2007 @ 15:19 :
Ach ja, had er zelf ook niet veel van verwacht. Heb een krabbel op d'r hyve achtergelaten. Als ze daar niet eens op reageert is het natuurlijk wel duidelijk.
Ik heb ook wel eens krabbels op hyve, maar ik kom er echt maar zelden.

Hyve is echt niets hoor, iedereen voegt iedere vage bekende toe, dat stelt niet zoveel voor. Als je echt contact met haar wil, probeer dan eens wat af te spreken bijvoorbeeld. Dan merk je vanzelf of het wederzijdse interesse betreft
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 16:35
Verwijderd
Kom nou, je bent 21 en dus geen 13, je gaat toch niet alles van hyves laten afhangen?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 21:07
Magican
Magican is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 24-04-2007 @ 10:05 :
maar geloof me.. ze wist het al toen je drie woorden had gesproken.
Dit is lang niet altijd waar.

OT: gewoon bellen of op msn iets met haar afspreken ofzo. Is toch niet zo moeilijk?
Oud 24-04-2007, 21:28
Drlove
Drlove is offline
Hyves...... als iets onpersoonlijk is is dat het wel. Kom op, als je haar leuk vind moet je wat moeite doen en niet aankomen zetten met een hyveskrabbel. Ik vind het bijna een belediging als een meisje iets onnozels krabbelt. Daar win je de oorlog niet mee.
Oud 24-04-2007, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 24-04-2007 @ 09:28 :
qft
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 03:12
Krekker
Krekker is offline
Zijn er nou eigenlijk mensen die denken dat ik niet mijn kansen heb verspeeld zoals Smokin en Chimera beweren?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Krekker schreef op 25-04-2007 @ 04:12 :
Zijn er nou eigenlijk mensen die denken dat ik niet mijn kansen heb verspeeld zoals Smokin en Chimera beweren?
Ik denk niet dat je iets verspeeld hebt hoor, maar je moet wel een stap gaan zetten nu wil je kans maken. Afwachten brengt je nergens.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 09:16
Verwijderd
Hyves
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 11:26
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Citaat:
Chimera schreef op 24-04-2007 @ 10:55 :
Je doet kansloos,
dus nee.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 11:31
botervleug
botervleug is offline
Citaat:
Een subtielere aanpak... Hoe duidelijk wil je het maken dat je iemand ziet zitten. Tuurlijk heeft ze door dat je haar leuk vind. Waarom? Je complimenteert haar met haar uiterlijk, geeft toe dat je er jarenlang leuk hebt gevonden en voegt haar al snel toe als hyves vriendje. Ook daarbij laat je niet onverlet aan haar te meldden dat je het leuk vond met haar. Ze snapt nu echt wel dat jij haar ziet zitten.
Ik heb altijd zo'n bord voor mijn kop dat ik het dan nog niet door heb anders. Iemand kan het me op een briefje geven en dan zou ik het gewoon niet geloven. (Ja, dat heb ik een keer gedaan ja)

Bellen en wat mee drinken zou ik zeggen. Dan kun je terloops vertellen wat je in de tussenliggende 8 jaar hebt gedaan (wat dus niet naar haar smachten was). Niet te lang aanrommelen via i-net, want je bent nu geen bange puber meer.

Als dat meisje ook maar enigzins zo leuk is als jij denkt, dan vindt ze niet dat jij een creep bent maar is ze een beetje gevleid. Welk meisje wil nou niet horen dat ze als bruggertje al geliefd was?

Eigenlijk vind ik dat je een prima start hebt gemaakt door haar aan te spreken. Hyves zegt niets, maar nu kun je tenminste verdere actie ondernemen. Je zou pas echt kansloos zijn als je niets had verteld op de reunie en alleen haar hyves naderhand had opgescharreld.

Succes en niet luisteren naar dat stel negatieve jaloersen hier.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 12:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Zeg huilerd, ik zeg dat je kansloos DOET, niet dat je dat BENT, da's de tweede keer dat ik je dat uit moet leggen geloof ik. In plaats van je je af zit te vragen of ze je wel leuk vindt, kun je haar ook gewoon eens mee uit vragen. Als ze dan nee zegt is het gewoon duidelijk, als ze ja zegt heb je in ieder geval een gezellige avond.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 12:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
botervleug schreef op 25-04-2007 @ 12:31 :
Succes en niet luisteren naar dat stel negatieve jaloersen hier.
Oh, ik ben enorm jaloers
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 13:10
thegoodlife
thegoodlife is offline
Ik zou het maar freaky vinden als je met zo'n verklaring komt dat je haar al jaren leuk hebt gevonden maar er dus blijkbaar niets mee hebt gedaan. En vervolgens ga je contact zoeken via Hyves???

Had haar telefoonnummer gevraagd en meteen gevraagd of ze het leuk zo vinden om af te spreken, nu ga je een beetje moeilijk zitten doen achter je computer en je af zitten vragen of zij doorheeft dat jij haar leuk vindt. Als een jongen zo afstandelijk doet zou ik uberhaupt geen interesse hebben, of het moet een eeuwige maagd zijn die jarenlang op jou heeft gewacht (en die kans acht ik vrij klein).

Doe iets aan je zelfvertrouwen. Vraag haar eens uit, ik zou er niet al te veel van verwachten maar dan heb je iemand waarmee je het uit kan proberen, en als er wel iets gebeurd is dat toch mooi meegenomen.
Oud 25-04-2007, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 24-04-2007 @ 09:50 :
Bel d'r een keer om 's avonds samen wat te gaan drinken, dan merk je het vanzelf.

Dat ze je toevoegt op Hyves zegt helemaal niks.
qft
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is onzin. Als iemand jou leuk vindt dan kun je een hoop blunders maken hoor en dat heb je nog helemaal niet gedaan dus ik zie geen probleem. Ik bedoel.. ze vindt je leuk of niet en het zal heus niet puur van deze minder subtiele aanpak afhangen. (En het woord kansloos is sowieso kansloos )

Maar nou ja.. in plaats van zeggen dat je haar al die tijd al leuk vond vroeger had je misschien beter gewoon alleen een leuk praatje met haar kunnen maken en dan haar nummer kunnen vragen of kunnen vragen of ze een keer wat met je wilde gaan drinken.

En ik ben verder blij dat ik geen hyve heb. Tegenwoordig maken communicatiemiddelen als hyves, msn, sms het te makkelijk. Je kunt niet goed zien of iemand je echt leuk vindt of echt moeite wil doen want iemand hoeft maar te wachten tot je online komt of een nietszeggend smsje te sturen en kan er alsnog wat mee bereiken. En het leidt tot dit soort vage situaties want de ander kan er ook lekker onduidelijk op terug reageren.
Hmm die goeie oude tijd waarin je elkaar nog op moest bellen op de vaste telefoon heb ik te kort meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 15:23
Al Murphy
Al Murphy is offline
Gewoon het feit dat iemand je toevoegt en/of accepteert op hyves stelt niks voor, en moet je zeker niet zien als een versierpoging. voor zover ik weet wat hyves is moet je daarvoor maar gewoon op een paar knopjes drukken, en stelt het niks voor.

Verder kan ik uit niks van wat je vertelt opmaken dat zij ook verliefd is op jou. Als het je daarover gaat. En andersom vind ik het ook maar vaag. Als iemand tegen mij vertelt dat zij mij 10 jaar geleden 'leuk' vond zou ik amper van mijn glas opkijken, en er al helemaal niet uit opmaken dat dat nu nog het geval zou kunnen zijn. Als je tegelijkertijd over haar dijen zat ver wrijven en tegen haar kont zat aan te schurken is het haar misschien wél duidelijk.
Oud 26-04-2007, 10:00
stout!
stout! is offline
Citaat:
Chimera schreef op 25-04-2007 @ 13:21 :
Oh, ik ben enorm jaloers
Dat is vrij duidelijk .

@ krekker: je zegt dat je nu veel zelfverzekerder bent dan vroeger maar toch speel je het alleen via hyves? Ik zou daar nooit op in gaan, echt leuke jongens bellen je gewoon op.
Oud 26-04-2007, 10:20
madelief21
madelief21 is offline
Hey hallo,

Vindt het nogal jammer dat een type als smokin zijn overtuigingen en meningen nogal oplegt. Wat hij zegt zit vaak een kern van waarheid in maar ik vind het vaak nogal overdreven, door de manier waarop smokin schrijft krijgen andere mensen waaronder krekker zelf niet de kans te reageren. Het mag dus best iets genuanceerder, Krekker legt niet voor niets zijn probleem / verhaal voor.

Krekker: Als je haar leuk vond, is het best vleiend dat je dat gezegd hebt en toevoegen op hyves zegt helemaal niets. In het ergste geval kan je altijd nog zeggen dat je meerdere mensen van de middelbare school aan je hyves hebt toegevoegd, om het weer ietwat meer te nuanceren. Probeer wat ruimte te laten en gooi niet meteen eruit dat je haar alsnog leuk vindt. Tot nu toe heb je absoluut nog niets verloren !

Succes.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 10:23
Verwijderd
Ohja en even constructieve tip: als je haar toch wil krabbelen (dit klinkt alsof ze een kat is die achter de oren gekroeld moet worden maar dat terzijde), krabbel dan de vraag of je haar telefoonnummer mag (verpakt in een gezellig berichtje), en bel haar dan een keer op om te vragen of ze een keer wat met je wil gaan drinken. Dat is helemaal geen opdringerige vraag, maar je schiet er wel een stuk meer mee op dan met 'tien jaar geleden vond ik je leuk en nu voeg ik je toe op hyves huhuhu'.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 10:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
madelief21 schreef op 26-04-2007 @ 11:20 :

Krekker: Als je haar leuk vond, is het best vleiend dat je dat gezegd hebt en toevoegen op hyves zegt helemaal niets. In het ergste geval kan je altijd nog zeggen dat je meerdere mensen van de middelbare school aan je hyves hebt toegevoegd, om het weer ietwat meer te nuanceren. Probeer wat ruimte te laten en gooi niet meteen eruit dat je haar alsnog leuk vindt. Tot nu toe heb je absoluut nog niets verloren !
Toch grappig dat je eerst af zit te geven op Smokin' en daarna precies hetzelfde zegt...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 12:26
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 26-04-2007 @ 11:00 :

@ krekker: je zegt dat je nu veel zelfverzekerder bent dan vroeger maar toch speel je het alleen via hyves? Ik zou daar nooit op in gaan, echt leuke jongens bellen je gewoon op.
die kan krekker in zijn zak steken.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 23:33
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 25-04-2007 @ 14:25 :
qft
wat betekent dat ?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 02:32
bamiPoep
bamiPoep is offline
jah ik vind alle 178 chix op mijn hyves leuk. pm me die van haar ook, ik voeg haar ook toe
Oud 29-04-2007, 08:46
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 29-04-2007 @ 00:33 :
wat betekent dat ?
Quoted For Truth.

Dat 'ie het er mee eens is dus.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 02:29
knappe jongen
knappe jongen is offline
Laat dit een duidelijke waarschuwing zijn voor alle meisjes die vage bekenden accepteren als vrienden op hyves.

Als de jongen in kwestie onzeker is kan hij er teveel achterzoeken. Dit kan leiden tot een gekwelde ziel en dat willen jullie toch niet op je geweten hebben

Niet doen dus, tenzij je die jongen echt leuk vind....
Oud 03-05-2007, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 29-04-2007 @ 09:46 :
Quoted For Truth.

Dat 'ie het er mee eens is dus.
qft
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 08:02
Verwijderd
Citaat:
knappe jongen schreef op 03-05-2007 @ 03:29 :
Laat dit een duidelijke waarschuwing zijn voor alle meisjes die vage bekenden accepteren als vrienden op hyves.

Als de jongen in kwestie onzeker is kan hij er teveel achterzoeken. Dit kan leiden tot een gekwelde ziel en dat willen jullie toch niet op je geweten hebben

Pff. Als je al rekening moet gaan houden met mensen die ze denken dat een hyvestoevoeging een liefdesverklaring is... dat komt trouwens niet door onzekerheid, maar eerder door onwetendheid en/of domheid.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 08:23
Verwijderd
Citaat:
knappe jongen schreef op 03-05-2007 @ 03:29 :

ja toch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten