Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar als ik heb laten doorschemeren dat ik haar leuk vind en vervolgens toe voeg aan hyves, dan moet bij haar toch een belletje gaan rinkelen lijkt me. Waarom zou ze me dan accepteren als ze niets met me te maken wil hebben. We wonen nu te ver uit elkaar om nu nog gewoon vrienden te worden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat ze je toevoegt op Hyves zegt helemaal niks. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hyves is daarnaast geen iets waar mensen elkaar enkel accepteren als 'vriendje' omdat ze elkaar leuk vinden. Dat is toch zeker wel evident? Je denkt toch niet dat al die lui met honderden mensen in hun vriendenlijsten al die mensen leuk vinden en ook nog eens hun gevoelens beantwoord zagen? Wat een waanzin. Je spreekt haar.. je babbelt wat.. je nodigt haar uit op hyves... ze accepteert. Werkelijk,zoiets is niet echt veelbetekenend of schokkend. Maar kijk als ze hoge interesse in je had, dan had ze jou verzoek om contact te houden niet enkel geaccepteerd maar had ze zelf ook iets laten horen. Op deze manier houd ze het contact namelijk niet echt op gang en dat is niet logisch als ze echt geïnteresseerd is. Om helemaal zekerheid te hebben..zou ik maar de aanpak volgen die je zelf beschrijft als de minder subtiele..maar geloof me.. ze wist het al toen je drie woorden had gesproken. Laatst gewijzigd op 24-04-2007 om 09:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Terugkomend op je vraag: nee, het gaat niet te ver om haar te vragen wat te gaan drinken. Wat wil je dan doen, haar om haar MSN vragen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hyve is echt niets hoor, iedereen voegt iedere vage bekende toe, dat stelt niet zoveel voor. Als je echt contact met haar wil, probeer dan eens wat af te spreken bijvoorbeeld. Dan merk je vanzelf of het wederzijdse interesse betreft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: gewoon bellen of op msn iets met haar afspreken ofzo. Is toch niet zo moeilijk?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou het maar freaky vinden als je met zo'n verklaring komt dat je haar al jaren leuk hebt gevonden maar er dus blijkbaar niets mee hebt gedaan. En vervolgens ga je contact zoeken via Hyves???
Had haar telefoonnummer gevraagd en meteen gevraagd of ze het leuk zo vinden om af te spreken, nu ga je een beetje moeilijk zitten doen achter je computer en je af zitten vragen of zij doorheeft dat jij haar leuk vindt. Als een jongen zo afstandelijk doet zou ik uberhaupt geen interesse hebben, of het moet een eeuwige maagd zijn die jarenlang op jou heeft gewacht (en die kans acht ik vrij klein). Doe iets aan je zelfvertrouwen. Vraag haar eens uit, ik zou er niet al te veel van verwachten maar dan heb je iemand waarmee je het uit kan proberen, en als er wel iets gebeurd is dat toch mooi meegenomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar nou ja.. in plaats van zeggen dat je haar al die tijd al leuk vond vroeger had je misschien beter gewoon alleen een leuk praatje met haar kunnen maken en dan haar nummer kunnen vragen of kunnen vragen of ze een keer wat met je wilde gaan drinken. En ik ben verder blij dat ik geen hyve heb. ![]() Hmm die goeie oude tijd waarin je elkaar nog op moest bellen op de vaste telefoon heb ik te kort meegemaakt. ![]() ![]() |
![]() |
|
Gewoon het feit dat iemand je toevoegt en/of accepteert op hyves stelt niks voor, en moet je zeker niet zien als een versierpoging. voor zover ik weet wat hyves is moet je daarvoor maar gewoon op een paar knopjes drukken, en stelt het niks voor.
Verder kan ik uit niks van wat je vertelt opmaken dat zij ook verliefd is op jou. Als het je daarover gaat. En andersom vind ik het ook maar vaag. Als iemand tegen mij vertelt dat zij mij 10 jaar geleden 'leuk' vond zou ik amper van mijn glas opkijken, en er al helemaal niet uit opmaken dat dat nu nog het geval zou kunnen zijn. Als je tegelijkertijd over haar dijen zat ver wrijven en tegen haar kont zat aan te schurken is het haar misschien wél duidelijk.
||
Citaat:
![]() @ krekker: je zegt dat je nu veel zelfverzekerder bent dan vroeger maar toch speel je het alleen via hyves? Ik zou daar nooit op in gaan, echt leuke jongens bellen je gewoon op.
|
![]() |
Hey hallo,
Vindt het nogal jammer dat een type als smokin zijn overtuigingen en meningen nogal oplegt. Wat hij zegt zit vaak een kern van waarheid in maar ik vind het vaak nogal overdreven, door de manier waarop smokin schrijft krijgen andere mensen waaronder krekker zelf niet de kans te reageren. Het mag dus best iets genuanceerder, Krekker legt niet voor niets zijn probleem / verhaal voor. Krekker: Als je haar leuk vond, is het best vleiend dat je dat gezegd hebt en toevoegen op hyves zegt helemaal niets. In het ergste geval kan je altijd nog zeggen dat je meerdere mensen van de middelbare school aan je hyves hebt toegevoegd, om het weer ietwat meer te nuanceren. Probeer wat ruimte te laten en gooi niet meteen eruit dat je haar alsnog leuk vindt. Tot nu toe heb je absoluut nog niets verloren ! Succes. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohja en even constructieve tip: als je haar toch wil krabbelen (dit klinkt alsof ze een kat is die achter de oren gekroeld moet worden maar dat terzijde), krabbel dan de vraag of je haar telefoonnummer mag (verpakt in een gezellig berichtje), en bel haar dan een keer op om te vragen of ze een keer wat met je wil gaan drinken. Dat is helemaal geen opdringerige vraag, maar je schiet er wel een stuk meer mee op dan met 'tien jaar geleden vond ik je leuk en nu voeg ik je toe op hyves huhuhu'.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat 'ie het er mee eens is dus. |
![]() |
|
Laat dit een duidelijke waarschuwing zijn voor alle meisjes die vage bekenden accepteren als vrienden op hyves.
Als de jongen in kwestie onzeker is kan hij er teveel achterzoeken. Dit kan leiden tot een gekwelde ziel en dat willen jullie toch niet op je geweten hebben ![]() Niet doen dus, tenzij je die jongen echt leuk vind....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |