Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk niet dat als ik met een meisje aan het babbelen ben, dat we ooit langer dan 35 seconden over auto's zullen babbelen, omdat dingen met motoren me absoluut niet boeien. Maar zelfs dan nog is dat geen afknapper. Ik zou het zelfs liever omdraaien: iemand die vol enthousiasme vertelt over allerlei dingen die haar boeien is net geweldig goed/boeiend/leuk/interessant. Dan zou ik je over die dingen net wel bezig willen horen.
Ten eerste denk ik niet dat iemand zal afknappen op de dingen die jou interesseren. Ten tweede heb je de verkeerde gesprekspartner of vriend als je tegen heb niet kan tetteren over dingen die je graag doet. Afknappers in gesprekken: * de midlife crisis van vaderlief + de opeenstapeling van kleine kwaaltje van moederlief * opschepperij/stoerdoenerij * geld (ik haat het om over geld te babbelen)
|
![]() |
Waar knap ik op af... Overdreven populair doen. Doe maar lekker normaal, wees jezelf. Ik vind spontane meiden waar je gewoon normaal mee kan praten erg leuk. Dat is voor mij één van de belangrijkste dingen in een relatie, naast vertrouwen en humor. Het onderwerp maakt me niet uit. Ik zal interesse in haar tonen en ik verwacht het omgekeerde eigenlijk ook wel.
|
![]() |
|
![]() |
ik kan af op:
-Merkgeil, en dan vooral dure merken - over de top fan zijn van iemand, bedoel dan vooral boybands of Jan smit ofzo. - meisjes die naar 'hardcore' of Nederlandstalig luisteren. ![]() - nike air max, maggs of andere rare schoenen ![]() - Erg onverzorgd bijlopen, ik vind uiterlijke verzorging en kleren wel belangrijk voor een eerste indruk Verder kan er niet zoveel mis gaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*meewarig het hoofd schudt* Sowieso, sinds wanneer zijn dingen als anime en fotografie en biomedische wetenschappen typische jongensdingen? En wat boeit het nou, zelfs al waren ze dat? Ik knap af op mensen die over niets anders weten te praten dan uitgaan. En mijn vriendje gelukkig ook. |
![]() |
|
Óf, je begint een gesprek waarin je naar zijn hobbies vraagt. Matched dat met de jouwe dan vertel je de jouwe. Matchen ze niet dan is de vraag of je hem voor 1 x wil of voor veeeeeeeel langer. Als je voor 1 x wil moet je oppervlakkig blijven, voor veeeeeeel langer gewoon rustig vertellen wat je wel en niet cool vindt.
Leuk om Smokin' te spelen. En verder hoor je dit soort dingen niet te vragen.
|
![]() |
Volgens mij zijn het juist hele leuke hobby's en als hij ze stom vindt wat is het dan voor kerel. Als je bang gaat lopen doen en je gaat je schamen voor je eigen hobby's dan zal hij er misschien wel raar op reageren. Niet om die hobby's maar omdat jij niet geheel overtuigd ben van het geen wat je leuk vindt. Dus als je ze leuk vindt praat er dan gewoon over als hij er naar vraagt.
Waar mannen op afknappen. Ik denk dat elke man anders is. Sommige mannen vinden het fijn om vrouwen veel aandacht te geven anderen juist weer niet. Roken kunnen sommige mannen een don't vinden andere zien het juist weer als een gezelligheids - ding. Ik denk niet dat je over algemeen kan spreken. Verzorg jezelf gewoon goed en wees trots op jezelf en straal uit wat je doet en kunt. |
![]() |
||
Citaat:
|
Over het algemeen zullen de meeste jongens niet 100% afknappen op basis van interesses van een meisje, en vooral niet de interesses die jij nu opnoemt. Het kan wel zijn dat ze niet of minder in die dingen geïnteresseerd zijn, maar dat is niet erg. Probeer wel een onderwerp te vinden waar jullie interessevlak ongeveer hetzelfde is.
Als hij ook dezelfde opleiding als jij volgt, zou je zeker bijvoorbeeld over dat biomedische ontwikkelingen-gedoe beginnen. Maar je hoeft je gesprek ook niet te relateren aan alleen maar jouw interesses. Het kan ook een babbel zijn over dingen die nog de komende tijd gaan doen of wat je de laatste dagen nog voor iets leuks hebt gedaan. Bijvoorbeeld het uitgaan, maar dat hoeft dus niet. En zo hoor je wel wat hij gedaan heeft en nog gaat doen. Misschien wel wat oppervlakkig, maar dat is ook wel een "begin". Ligt er ook aan hoe zo'n gesprek verloopt. Gewoon jezelf zijn. Niet stoer doen of opschepperig proberen over te komen. Ook geen abnormale onderwerpen aansnijden waar je normaliter nooit zo snel over zal praten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik knap vooral af op lelijkheid. Verder maakt het niet zo veel uit wat je zegt, als het maar niet al te dom overkomt. |
![]() |
|
Ten eerste zou ik je willen adviseren om je niet anders voor te doen dan je bent. Je mag natuurlijk wel dingen verzwijgen of anders formuleren als je dat bij een eerste ontmoeting beter uitkomt, maar ga er niet over liegen. Als een jongen op je afknapt vanwege (enkele van) je interesses, passen jullie blijkbaar toch niet (zo goed) bij elkaar.
Dat gezegd zijn, wil ik je vraag beantwoorden: Ik knap inderdaad af op meiden die heel erg 'jongensachtig' zijn. En dan bedoel ik niet een interesse in auto's (hoewel ik daar zelf geen reet om geef), maar gedrag: zich kleden als een vent, bier recht uit de fles drinken, meezuipen met de kerels (atten bijv.) etc. Daarentegen vind ik ook helemaal niets aan de zogenaamde 'modepopjes', die alleen maar bezig zijn met hun nagels, oogschaduw, uiterlijk, hun nieuwe prada-tasje etc. (Zie Pink's clip 'Stupid girls' ![]() En ongeïnteresseerde en onverschillige meiden vind ik ook niets. Als ik opgewonden sta te zwaaien met de Volkskrant vanwege het nieuws over het rapport over de Schipholbrand, hoef je van mij écht niet meteen er bovenop te springen en het de rest van de week er alleen nog maar daarover te hebben, maar als je het ding wegwerpt met een "boeien" of gelijk doorbladert naar de showbizz-pagina (oh nee, da's de Telegraaf ![]() |
![]() |
|
![]() |
Uit ervaring lijkt me dat er echt geen enkele jongen zal afknappen op je hobby's als ie jou maar leuk vindt!
Als je elkaar leuk vindt en dezelfde hobby's hebt, dan zal je daarover zeker een gesprek kunnen beginnen, en heb je verschillende interesse's, dan zal ie uit interesse voor jou geïntereseerd raken! Ik denk dat je gewoon de vraag aan jezelf moet stellen: waar knap jij op af?... waarom zou een jongen anders denken (op dat gebied dan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Echte afknappers vind ik: - domheid - geen humor of sarcasme snappen - geen smaak hebben (op welk gebied dan ook) en alle 'goede smaak' (denk aan films, muziek) meteen afkraken - kettingroken - arrogantie - er onverzorgd uitzien Pluspunten daarentegen: - slim zijn (bijv. goed de Nederlandse taal beheersen) - ergens in uitblinken, talent hebben voor iets (bijv. artistiek, muzikaal) - humor, sarcasme hebben |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Vertel een beschamend moment. Succes gegarandeerd ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet het verschil wel, maar gebruik de termen geloof ik toch door elkaar. Ach ja, ik gebruik sarcasme en ironie ook altijd door elkaar, dus... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is geen vereiste ofzo. Maar het meisje in kwestie moet toch op zijn minst iets kunnen ópvatten als sarcasme en niet alles meteen serieus nemen. Stel, je maakt een ironische of sarcastische opmerking, dat ze dan niet gelijk gekwetst reageert: 'hoe kun je dát nou zeggen?! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet erg, hoor. Een kniesoor die er een punt van maakt. Ze gaan bovendien vaak hand in hand. Je zou zelfs kunnen zeggen dat, wanneer een dikke lelijke trien die eenzaam over straat loopt, wordt nagefloten door een paar kerels in een jolige bui, waarop het onfortuinlijke meisje beschaamd het gezicht afwendt, er sprake is van zo'n combinatie van ironie en sarcasme. ![]() "Sarkasmus bezeichnet beißenden, bitteren und verletzenden Spott und Hohn, kann aber auch mit einer boshaften, manchmal bitteren Art der Ironie verbunden sein und birgt dann oft schwarzen Humor. " (wikipedia. De NL versie is één regel, dus... ![]()
|
![]() |
Op mensen die zich vooraf gaan lopen bedenken wat ze vooral wel, en wat niet moeten zeggen.
![]() ... En zich daarmee dus heel anders voordoen. Paar keer meegemaakt, en ik persoonlijk doorzie zulke dingen altijd direct. Het werkt dan ook compleet averechts. Wees jezelf, wil je!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Afknappers vind ik een depressieve/onverzorgde uitstraling, constant praten over van die meisjes dingen of als ze het constant over zichzelf, of juist over anderen heeft ![]() Zo'n plamuurlaag make-up vind ik een uber ![]() Teveel praten ook ![]() Als ze zichzelf anders voordoet dan dat ze is, dat zie je meestal zo ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar echt waar, bier recht uit de fles drinken is wat mij betreft echt iets voor mannen. Een vrouw heeft heel gracieus een glas in haar handjes. En als ze het rechtstreeks uit de fles lurkt, vind ik dat er maar... eh, hoe druk ik me beleefd uit... onfatsoenlijk uitzien. Net zoals vrouwen die shag roken in plaats van sigaretten... *rilling* ![]() Mijn mening. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe kan ik iemand nou versieren hopelose jongen | 26 | 07-09-2014 18:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lifestyle |
Meiden: Waar knappen jullie op af bij jongens? Verwijderd | 152 | 23-05-2003 21:49 | |
Lifestyle |
Jongens, waar knappen jullie op af bij meiden Mister Nygaard | 3 | 19-05-2003 21:33 | |
Liefde & Relatie |
Waar knapt de vrouw op af bij een jongen? Dotcom | 147 | 13-01-2003 18:16 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |