![]() |
||
![]() |
Lastig om weer in slaap te vallen 's ochtends. Maar bij mij helpt ogen dicht houden en weer gewoon weer in slaap willen vallen. Als je gaat denken "het lukt toch niet meer" dan lukt het meestal ook niet meer. En weer je waarom je wakker word? Want meestal als je doodmoe bent dan word je niet zo vroeg wakker?
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-04-2007 om 13:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
melatonine is wel een idee, dat gebruik ik soms. Heb nooit het idee dat het helpt, maar ik gebruik het ook niet concistent ![]() Bedankt voor de tips!
||
Citaat:
![]() edit: Ik zie net dat de TS hierboven er al op heeft gereageerd. Waarschijnlijk zitten in die pillen die jij hebt 0.1 mg oid. Als je ze bij de dokter haalt dan krijg je van 5 mg. Dus het zou beter werken als je er ietsje meer slikt dan aangeraden ![]() Dat helpt bij mij en ook om regelmatig te gaan slapen, ongeveer hetzelfde tijdstip naar bed, zelfde tijdstip eraf en als je in bed ligt proberen je hoofd leeg te maken..
Laatst gewijzigd op 30-04-2007 om 16:14. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik ga die pilletjes een keertje halen en ze dan ook regelmatig innemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Allesbehalve dat zelfs. Het is een lichaamseigenstof, en als je het verkeerd gebruikt, schopt het dus ook je lichaamseigen bioritme in de war. Dan ben je wat slaapproblemen betreft nog veel verder van huis. Ik zag hierboven het advies om er dan maar gewoon meer van te slikken, maar hier moet je echt even serieus over nadenken. Als je serieus gebruik wilt maken van melatonine, dan moet je het elke dag op dezelfde tijd nemen. Ook in het weekend (en dus niet dan ineens drie/vier uur later naar bed gaan dan normaal). Nog beter is; laten testen of je inderdaad te weinig melatonine aanmaakt, of dat je slaapproblemen ergens anders vandaan komen. Dit mag overdreven klinken, maar ik ken meerdere mensen die hun ritme (dat net als dat van jou met 5/6 uur nog redelijk was) echt helemaal naar de kl*** hebben geholpen door op eigen houtje melatonine te gaan slikken.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Iid, ff naar de dokter dus.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Little Saaibe is jarig! #1594 Verwijderd | 500 | 21-01-2012 17:45 | |
Psychologie |
Slaapprobleem. Voulk | 4 | 14-07-2010 20:20 | |
De Kantine |
Wie is dr saai? #809 Verwijderd | 500 | 11-01-2010 15:08 | |
Psychologie |
slaapproblemen [enquête] Verwijderd | 101 | 12-04-2005 19:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Slaapprobleem?! Mystically | 4 | 04-07-2003 15:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
slaapprobleempje! iemand hier ervaring mee? zonnebloempie | 3 | 07-02-2002 11:18 |