Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2002, 19:45
zonnebloempie
zonnebloempie is offline
de laatste weken wordt ik met enige regelmaat midden in de nacht wakker en dan ben ik echt helemaal nat van het zweet. vervolgens kan ik wel weer heel makkelijk verder slapen. ik slaap altijd met raam open, dun dekbed en draag altijd katoenen pyama (in de winter dan) dus dat kan het niet zijn. Volgens mijn moeder kan het door je hormonen komen, heeft iemand hier ervaring mee en wat heb jij er aan gedaan (oh ja nog ff voor de duidelijkheid ik heb geen nachtmerries ofzo en kan meestal ook niet me dromen herinneren)
sorry dat het beetje lang verhaal is geworden maar alvast bedankt voor het lezen en de eventuele reactie. xxxx
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 19:54
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Heej!!
dat had en heb ik ook soms nag ja!!
Ik weet t niet wat ik er tegen gedaan had, kweet niet of t echt helpt maar ik dee dus gewoon hier nix meer echt tegen. Na een paar weken ging t vanzelf wel weer over

irritant was t wel
Oud 07-02-2002, 11:15
damaetas
damaetas is offline
later gaan slapen?
als je toch wakker wordt ff iets doen (GEEN fel licht anders wordt je pas echt wakker) het heeft geen zin om te blijven woelen.
ik heb daar in den blok en onder de examens veel last van, dat kan komen doordat je overdag te veel in je bed zit/leest/dingen doet. je bed dient voor slapen en sex, als je er veel andere dingen in doet ga je het onbewust met nare dingen associëren en dan slaap je slecht.
Oud 07-02-2002, 11:18
@pie
@pie is offline
Citaat:
zonnebloempie schreef:
de laatste weken wordt ik met enige regelmaat midden in de nacht wakker en dan ben ik echt helemaal nat van het zweet. vervolgens kan ik wel weer heel makkelijk verder slapen. ik slaap altijd met raam open, dun dekbed en draag altijd katoenen pyama (in de winter dan) dus dat kan het niet zijn. Volgens mijn moeder kan het door je hormonen komen, heeft iemand hier ervaring mee en wat heb jij er aan gedaan (oh ja nog ff voor de duidelijkheid ik heb geen nachtmerries ofzo en kan meestal ook niet me dromen herinneren)
sorry dat het beetje lang verhaal is geworden maar alvast bedankt voor het lezen en de eventuele reactie. xxxx
heb ik ook gehad.. had volgens mij niet echt een reden... enige wat ik eraan deed was een fles water naast mn bed zetten om effies te drinken, en daarna weer te gaan slapen

is na verloop van tijd gewoon over gegaan

Regels voor berichten