|
|
||
|
Als jullie beide nog helemaal maagd waren (ook geen orale geschiedenis) dan is er niks aan de hand hoor
![]() Citaat:
|
|
||
|
Voor de duidelijkheid: we waren beiden maagd
![]() Citaat:
Niet dat je ineens een soa krijgt zonder dat er iets gebeurt. T was meer antwoord op mijn vraag waar die soa's nou vandaan komen Bedankt voor jullie reacties! Ik was er zelf ook al uit dat t niet erg is, maar ik snap de reactie van mn moeder niet echt in dat geval. Ik vraag het r wel als ik er aan blijf denken
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik vind t wel ok hoe ik met mijn moeder kan praten, alleen leverde dat in dit geval een twijfel op bij me haha. Bedankt
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En als het wel zo is zien we het wel
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
In bepaalde weken van je strip kan het geen kwaad als je een pil vergeet, in andere kun je bijvoorbeeld meteen doorslikken of stoppen, en voor de laatste heb je nog altijd de morning after pil. Daar heb je nou een bijsluiter voor. (Niet dat je niet voorzichtig moet zijn, trouwens).
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
Ik dacht eigenlijk dat t wel kon maar dat de kans te klein was. Jouw idee vind ik ook wel wat hebben Citaat:
Ik vertrouw haar volkomen, no problems Citaat:
En dan nog iets he: het geeft best wel wat rotzooi, iemand tips om dat te voorkomen of is die tip nou net een condoom?
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En gonorroe en chlamydia worden veroorzaakt door een bacterie. Als je dus iemand pijpt of beft die gonorroe of chlamydia heeft, kan die bacterie in je keel terecht komen en daardoor een keelontsteking veroorzaken. Als je dan iemand anders pijpt of beft, kan die de bacterie weer in zijn/haar geslachtsorganen krijgen. Maar je krijgt dus geen genitale soa door te zoenen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
. Tissues worden altijd zo klef.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lichaam & Gezondheid |
Bang voor zwangerschap! HELP Kiki19 | 28 | 10-01-2012 19:43 | |
| Seksualiteit |
hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen frieslandboy | 39 | 05-10-2011 20:55 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 20:54 | |
| Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 13:56 | |
| De Kantine |
de beste mopjes: hier! fruitvliegje | 144 | 21-03-2003 21:50 | |