Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat kan dus niet met een samenlevingscontract? En een geregistreerd partnerschap heeft dus niet zoveel met de notaris te maken? Omdat de hypotheekadviseur zei dat we dat gelijk daar moesten regelen.
||
Citaat:
Overigens is er wel een verschil tussen trouwen en geregistreerd partnerschap. Bijvoorbeeld wanneer je kinderen krijgt moet de vader volgens mij het kind apart gaan accepteren bij het gemeentehuis. Ofzoiets.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Via de notaris zou het net zo gaan; alleen dan kost het geld.) Ondertrouw is volgens mij de periode tussen 't bepalen van de datum en de datum zelf. Dus dat stelt ook niets voor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En met een samenlevingscontract samenwonen zorgt ervoor dat er in ieder geval een aantal dingen duidelijk op papier staan, in tegenstelling tot bij 'samenwonen zonder iets te regelen'. Voor verschillen tussen een geregistreerd partnerschap en een samenlevingscontract zie bijvoorbeeld hier, hier en hier |
![]() |
||
Citaat:
|
|