Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heel veel kantjes en met stomme vragen. Dat je 11 dingen in 8 hokjes in moet vullen zonder dat erbij staat dat er meer in 1 hokje mogen enzo. En dat je heel precies moet antwoorden, anders wordt het fout gerekend terwijl het eigenlijk gewoon goed is ![]() Tenminste, het is alweer bijna een jaar geleden, maar dit herinner ik me nog ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Je hoeft zeker niet alle 4 de boeken uit je hoofd te kennen, ik kan maar 3 boeken vinden
![]() http://www.bioplek.org/6ath/6vwo_cse...cseinhoud.html
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Wat sta je? En je hebt nog ff tis een kwestie van de laatste paar weken nog ff volle gas ertegenaan. Dan moet het te halen zijn.
Ik heb ook gevonden wat we niet hoeven te kennen, Subdomein B2: structuren van soort en populatie (7 t/m 13) Subdomein B3: structuren van organisen (14 t/m 17)) Subdomein D2: metabolisme van planten (84 t/m 96) en dat metabolisme van planten eruitvalt is echt super fijn. Dat zijn wel een paar bladzijdes met enge namen ![]() http://examen.kennisnet.nl/vwo/examenonderwerpen
Laatst gewijzigd op 28-04-2007 om 18:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En metabolisme van planten vind ik één van de moeilijkste onderwerpen (samen met afweer) dus ben echt blij dat dat eruit is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar die tabel moet je wel ff van tevoren bekijken.. 1e keer dat ik 'm zag was t echt een raadsel voor me ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Biologie halen buiten standaard school om Stam | 2 | 22-08-2016 08:23 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] PTA Biologie (Hulp antwoorden nodig van vragen) Haron555 | 2 | 06-06-2012 20:36 | |
[BIO] Vraag over biologie annoniempjes | 1 | 14-05-2011 21:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
biologie in het engels puelle | 0 | 26-09-2001 04:02 | |
Wie heeft er een verslag over tuinkersen/watervlooien in GIF?!! MusicMasterK | 0 | 29-03-2001 20:25 | |
Heeft iemand een werkstuk van biologie???????????????? DJ_Minik | 6 | 10-03-2001 13:42 |